Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
gasnica

MF 3070-Zapowietrzający się układ paliwowy

Polecane posty

gasnica    0

problem polega na tym ze ciągnik następnego dnia, czasem sie zapowietrza tzn odpala na kilka sekund normalnie po czym gaśnie. Dodam że filtr paliwa został wymieniony. Miał ktoś taki problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to pomoże, mogę coś pokręcić bo nie pamiętam dobrze, ale kumpel w zetorze 5211 miał podobny problem, pompka mu nie trzymała i zaciągnięte w górę paliwo po jakimś czasie wracało całe do baku z przewodów, powymieniał jakieś uszczelki, oringi czy coś tam takiego i już wszystko wróciło do zdrowotności

może u Ciebie jest podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasnica    0
nie wiem czy to pomoże, mogę coś pokręcić bo nie pamiętam dobrze, ale kumpel w zetorze 5211 miał podobny problem, pompka mu nie trzymała i zaciągnięte w górę paliwo po jakimś czasie wracało całe do baku z przewodów, powymieniał jakieś uszczelki, oringi czy coś tam takiego i już wszystko wróciło do zdrowotności

może u Ciebie jest podobnie

tzn pompke też wymieniłem na nową bo leciał z niej olej od silnika.a na tej starej też tak samo sie zapowietrzał wieć to raczej nie jest wina pompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

A zapowietrzanie pojawiło sie po jakims dłubaniu - naprawie?? Przed czy juz po wymianie filtra paliwa??

 

A w czasie pracy czuc spadek mocy, czy pracuje normalnie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasnica    0

zapowietrzanie pojawiło sie odkąd go kupiłem czyli od poł roku. wymiana filtra nic nie pomogła. Nic nie robiłem przy nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3060mm    0

Kolego jak wymieniłeś filtr to rozkręć pompkę paliwową - kopułka tam jest filterek siatkowy - wyczyścić.

Jak to zrobisz to rozkręć przy pompie wirowej rurkę, która idzie od filtra paliwo do pompy.

Wykręć rurke i taką wikększą nakrędkę (redukcję) będziesz tam miał w środku sprężynę, wyciagnij ją.

W tym otworze jest kolejny filtr siatkowy, umieszczony jest pionowo. Najczęściej tam jest także dużo brudu.

 

U nie to pomogło.

 

Ale pompkę musiałem i tak wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasnica    0

Dobra przeczyściłem ten filterek i zobaczymy teraz. ale dodam tylko że trzeba włożyć wszystko dokładnie tak jak było poniewaz ja miałem z tym problem i ciagnik nie chciał wejść na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0
nie wiem czy to pomoże, mogę coś pokręcić bo nie pamiętam dobrze, ale kumpel w zetorze 5211 miał podobny problem, pompka mu nie trzymała i zaciągnięte w górę paliwo po jakimś czasie wracało całe do baku z przewodów, powymieniał jakieś uszczelki, oringi czy coś tam takiego i już wszystko wróciło do zdrowotności

może u Ciebie jest podobnie

W zetorze dzieje sie tak, ponieważ zbiornik paliwa jest niżej, niż pompka, a w MF tak ne jest, wiec to nie ta przyczyna.;/

 

a te rurki od wtrysków nie popuściły się?


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

Z tyłu i nie jest on tak nisko, zeby opuszczał paliwo... zreszta mozna to sprawdzic podpompywujac kilka dni, a pozniej przestac i zobaczyc, czy jest roznica


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6
problem polega na tym ze ciągnik następnego dnia, czasem sie zapowietrza tzn odpala na kilka sekund normalnie po czym gaśnie. Dodam że filtr paliwa został wymieniony. Miał ktoś taki problem?

Miałem kiedyś problem z zapalaniem MF . Polegalo to na tym ze zawsze rano nie chciał zapalic jak by był zapowietrzony cghciałem wymieniać pąpke paliwowa a okazało sie ze to banalne. paliwo ze zbiornika poprowadzone jest metalowym przewodem potem kawałek poprowadzony jest przenodem gumowym i tu byl problem za slabo byla dociągnieta opaska i dostawało sie fałszywe powietrze a jak stał to przez noc sie zapowietrzył teraz juz jest OK. tak było w moim przypadku może masz podobnie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aron    1

Ja rowniez mam taki problem. Ciagnik zapala na 5 sekund a nastepnie gasnie. I jak "gasnica" udalo Ci sie rozwiazac problem? Napisz co zrobiles.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasnica    0

Zrobiłem tak jak pisał kolega "3060mm" czyli przeczyściłem ten filterek przy pompie. Tylko musisz zwrócić szczególna uwage żebyś złożyl go tak samo jak rozkręcałeś bo tam są takie małe sprężynki itp. Ja żle złożyłem i nie mógł wejśc na obroty. Jak narazie odpala i wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1105

jak to powinno być złożone bo mi z tym filterkiem wyszło wszystko i się posypało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez sparta
      Witam. mam problem z ogrzewaniem w mf 3095. odkąd kupiłem ciągnik nie było ogrzewania, rozkręciłęm u góry wszystko zeby posprawdzac i wiem ze wogole tam woda nie dochodzi, czy mogły ktos podać schemat lub informacje jak to ogarnąc aby było? bo za tydzien musze ze zbożem jeździć i nie chce zmarznąc ^^
    • Przez kraker
      Witam, mf 3080 zaczął ciężko odpalać. Przy mrozie dochodzącym do -20, gdy stał na podwórku, to po kilku dniach stania zapalał po podgrzaniu świecy od sztycha. Lecz ostatnio trzeba długo pokręcić żeby zapalił. Świeca wymieniona i grzeje, przewody od zbiornika do pompki zasilającej szczelne i czyste, zbiornik wyczyszczony, pompka zasilająca wymieniona, filtry paliwowe wymienione, pompa jest ok, sprawdzana u pompiarza, gumki uszczelniające na końcach rurek pozakładane. Niby wszystko powinno być ok, ale trzeba za długo kręcić jak jest zimny. Tak jakby mu brakowało paliwa przed rozruchem. Już nie mamy pojęcia gdzie szukać przyczyny?
    • Przez marek3080
      Czy ktoś może ma jakieś porównanie jak jest z mocą ww ciągników jeśli chodzi o transport? Odstawialiśmy pszenicę do młyna. Dwie przyczepy 4t w sumie było na nich 12,5 t pszenicy. Pierwszy skład zaciągnął MF. Drugi skład MTZ 82 bez przedniego napędu. Nie kierowałem ja tylko mój teść i mówi ze Ferguson w porównaniu do ruska jest jakiś słaby, mułowaty.
      Tam gdzie ruskiem jechał 9 i słabł włączał reduktor i rwał do przodu a MF zdychał na 4 bez przyspieszacza konieczna nawet redukcja na 3. Podobnie jak zrobił się korek za nim i wyprzedza go tir; MFa wyprzedzają bez problemu, ciężko jakoś nabiera obrotów a z ruskiem mają już co robić. Po prostu rozpędza się znacznie szybciej. Na koniec: rusek trasę robi w 55 minut a MF 1 godz 10 minut. Odcinek 25 km.
      MF 3080 skrzynia 16/16 rok 91
      MTZ 82 bez przedniego napędu rok 91.
      Ten rusek taki mocny czy MF taki słaby. Odpowiedzi mile widziane.
      Pozdrawiam
    • Przez sam22
      mam ciągnik mf3060 od kilku lat, teraz kupilem prasę JD 590 i zayważtłem, że działa tylko jedno wyjście hydrauliki w jednej parze a w drugiej nie działa żadne. Może ktoś wie co się mogło stać. Piszcie!
    • Przez daras77
      Witam wszystkich i z góry przepraszam jeżeli jest już taki temat ale wróciłem teraz z pola i przyznam że jestem trochę przestraszony.Opiszę krótko co jest grane otóż;pojeżdziłem trochę moim ferdkiem z gruberem i jak się rozgrzał zauwarzyłem że przy podniesionym podnośniku zapala mi się kontrolka od ciśnienia w skrzyni po chwili gaśnie i załącza się przedni napęd.Jak wracałem do domu niby wszystko było ok.ale jak wjechałem na podworko sprzęgło i ciągnik jakby przychamował,potem cofam i znowu lampka od ciśnienia i załączył się przód.Co mogło się s.....? Jest już ciemno więc nic nie sprawdzałem,ale raczej spał spokojnie nie będę.Czekam na jakieś sugestie i z gory wielkie dzięki
×