Zaloguj się, aby obserwować  
gasnica

MF 3070-Zapowietrzający się układ paliwowy

Polecane posty

gasnica    0

problem polega na tym ze ciągnik następnego dnia, czasem sie zapowietrza tzn odpala na kilka sekund normalnie po czym gaśnie. Dodam że filtr paliwa został wymieniony. Miał ktoś taki problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to pomoże, mogę coś pokręcić bo nie pamiętam dobrze, ale kumpel w zetorze 5211 miał podobny problem, pompka mu nie trzymała i zaciągnięte w górę paliwo po jakimś czasie wracało całe do baku z przewodów, powymieniał jakieś uszczelki, oringi czy coś tam takiego i już wszystko wróciło do zdrowotności

może u Ciebie jest podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasnica    0
nie wiem czy to pomoże, mogę coś pokręcić bo nie pamiętam dobrze, ale kumpel w zetorze 5211 miał podobny problem, pompka mu nie trzymała i zaciągnięte w górę paliwo po jakimś czasie wracało całe do baku z przewodów, powymieniał jakieś uszczelki, oringi czy coś tam takiego i już wszystko wróciło do zdrowotności

może u Ciebie jest podobnie

tzn pompke też wymieniłem na nową bo leciał z niej olej od silnika.a na tej starej też tak samo sie zapowietrzał wieć to raczej nie jest wina pompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A zapowietrzanie pojawiło sie po jakims dłubaniu - naprawie?? Przed czy juz po wymianie filtra paliwa??

 

A w czasie pracy czuc spadek mocy, czy pracuje normalnie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasnica    0

zapowietrzanie pojawiło sie odkąd go kupiłem czyli od poł roku. wymiana filtra nic nie pomogła. Nic nie robiłem przy nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3060mm    0

Kolego jak wymieniłeś filtr to rozkręć pompkę paliwową - kopułka tam jest filterek siatkowy - wyczyścić.

Jak to zrobisz to rozkręć przy pompie wirowej rurkę, która idzie od filtra paliwo do pompy.

Wykręć rurke i taką wikększą nakrędkę (redukcję) będziesz tam miał w środku sprężynę, wyciagnij ją.

W tym otworze jest kolejny filtr siatkowy, umieszczony jest pionowo. Najczęściej tam jest także dużo brudu.

 

U nie to pomogło.

 

Ale pompkę musiałem i tak wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasnica    0

Dobra przeczyściłem ten filterek i zobaczymy teraz. ale dodam tylko że trzeba włożyć wszystko dokładnie tak jak było poniewaz ja miałem z tym problem i ciagnik nie chciał wejść na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0
nie wiem czy to pomoże, mogę coś pokręcić bo nie pamiętam dobrze, ale kumpel w zetorze 5211 miał podobny problem, pompka mu nie trzymała i zaciągnięte w górę paliwo po jakimś czasie wracało całe do baku z przewodów, powymieniał jakieś uszczelki, oringi czy coś tam takiego i już wszystko wróciło do zdrowotności

może u Ciebie jest podobnie

W zetorze dzieje sie tak, ponieważ zbiornik paliwa jest niżej, niż pompka, a w MF tak ne jest, wiec to nie ta przyczyna.;/

 

a te rurki od wtrysków nie popuściły się?


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Loko1988    0

Z tyłu i nie jest on tak nisko, zeby opuszczał paliwo... zreszta mozna to sprawdzic podpompywujac kilka dni, a pozniej przestac i zobaczyc, czy jest roznica


W Bełchatowie gra ma GIEKSA Kochana-dałem Serce swe UKOCHANEJ Drużynie! Ja Kocham TYLKO JĄ I ZAWSZE BEDE Z NIĄ NAWET W CHWILI ZŁEJ NIGDY NIE OPUSZCZE JEJ!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6
problem polega na tym ze ciągnik następnego dnia, czasem sie zapowietrza tzn odpala na kilka sekund normalnie po czym gaśnie. Dodam że filtr paliwa został wymieniony. Miał ktoś taki problem?

Miałem kiedyś problem z zapalaniem MF . Polegalo to na tym ze zawsze rano nie chciał zapalic jak by był zapowietrzony cghciałem wymieniać pąpke paliwowa a okazało sie ze to banalne. paliwo ze zbiornika poprowadzone jest metalowym przewodem potem kawałek poprowadzony jest przenodem gumowym i tu byl problem za slabo byla dociągnieta opaska i dostawało sie fałszywe powietrze a jak stał to przez noc sie zapowietrzył teraz juz jest OK. tak było w moim przypadku może masz podobnie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aron    1

Ja rowniez mam taki problem. Ciagnik zapala na 5 sekund a nastepnie gasnie. I jak "gasnica" udalo Ci sie rozwiazac problem? Napisz co zrobiles.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gasnica    0

Zrobiłem tak jak pisał kolega "3060mm" czyli przeczyściłem ten filterek przy pompie. Tylko musisz zwrócić szczególna uwage żebyś złożyl go tak samo jak rozkręcałeś bo tam są takie małe sprężynki itp. Ja żle złożyłem i nie mógł wejśc na obroty. Jak narazie odpala i wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1635

jak to powinno być złożone bo mi z tym filterkiem wyszło wszystko i się posypało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj