Polecane posty

ireneusz112    0

Witam. Mam luz w prawym tylnem kole w moim MF. Chciałbym się odowiedzieć coś na temat tylnego mostu w moim MF. Jakie tam są łożyska chciałbym się coś dowiedzieć na temat budwy tylnego mostu zwolnic itp i co dokładnie znajduje się na zaznaczonych elementach na zdjęciu które dołączam. Z góry dzięki za pomoc.

post-106967-0-47976500-1422279594_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    59
hubertuss    4653

Zwolnica zbudowana jak w 255. W swoim 390 zmieniałem uszczelnienie symering. Pasował od 255. Przy rozebraniu na prasie pamiętać trzeba o 2 półksiężycach. Które trzymają półoś z piastą koła. Na rysunku pozycja 13.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2360

O ile dobrze sobie przypominam w mf 255 trzeba dosyc mocno ciagnac jedno od drugiego nie ma tam zadnego zabezpieczenia .znajomy mechanik mowil ze w jednym jak chcieli sciagnac to w 4 osoby meczyli sie metrowymi lomami ale udalo sie .u mnie w mf wystarczyly 2 lapki do sciagania opon i poszlo


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilk19912    1

No to Cię zmartwie kolego, w tym co ciagneli w 4 bylo zlozone jak trzeba, a jak u Ciebie to sam rozlozyles to albo badziewne czesci lub wyklepane wsio, nowe jak sie wklada powinno sie na prasie wciskac, jak wchodzi palacmi lub z mala sila to lepiej w ogole nie montowac, raz do 255 w sklepie 4 komplety wymieniałem bo bylo badziewie, dopiero 5 byl ciasny jak trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Kolega ma rację. Zdarzają się takie przypadki że prasa 50 ton ma problem, głównie w zachodnich MF-ach. Tam nie ma żadnych innych zabezpieczeń, a te półksiężyce to pierścienie ustalające służące do regulacji napięcia wstępnego ( może być luzu ).

Demontaż półosi z  kosza satelitów najlepiej wykonać na prasie. Podjedź do zakładu z uszczelniaczem ( i z łożyskiem jeśli chcesz wymienić ), wycisną, zmienisz co masz zmienić i wcisną Ci z powrotem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2360

No cóż moj ferdek jest dosyc wysluzony juz kilka licznikow zajezdzil a to 84 rok jak narazie poltora roku od zlozenia i chodzi.
Fakt wlozyc bylo ciezej bo lewarkiem i mlotem musialem

Edytowano przez robi57362

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubotam
      Problem polega na :
      ścieło nity na trybie, który przenosi napęd na tylny most ( wałek ze skrzyni na tylny most )
      oto pytanie ? Czy jest konieczność wyjmowania obydwu zwojnic ?
    • Przez tomek5747
      Witam. Mam taki problem, ostatnio zaczął ciec olej na koło ze zwolnicy. Odkręciłem koło, zdjąłem zwolnice i co tam trzeba wymienić? w pochwie zaraz przy zwolnicy jest olej, powinien tam być czy nie? a i jeszcze jak wyciągałem zwolnice to spadła blokada oczywiście i jeszcze takie kólko białe plastikowe z rowkami wewnątrz- co to może być? proszę o pomoc!
    • Gość marmar
      Przez Gość marmar
      Cześć. Mam problem z moim zetorem 5341.
      Podczas dłuższej jazdy (10 - 15 km) na najwyższym biegu strasznie grzeje mi się olej w skrzyni biegów i w tylnym moście.
      Podczas normalnej pracy w polu, wszystko jest ok. Nie mogę nigdzie dalej podjechać bo olej łapie wysoką temperaturę.
       
      Podejrzewałem, że może chodzi o hamulce, że za wysoko podciągnięte, ale to nie to.
       
      Kompletnie nie mam pomysłu co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
      Macie jakieś pomysły, sugestie ? Za wszystkie będę wdzięczny.
       
      Pozdrawiam,
      Marek
    • Przez sonet21
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak dobrze ustawić luz międzyzębny w ursus c 330 żeby podczas jazdy nie "wyło" w tylnym moście. Pozdrawiam.
    • Przez norgeg75
      Witam.
      Muszę dokonać wymiany hamulca w Zetorze 5711.
       
      Przystąpiłem do demontażu.
       
      Po odkręceniu kabiny od pochwy oraz wszystkich niezbędnych rzeczy mam kolejny problem.
       
       
       
      Nie może odejść pochwa od mostu.
       
       
      Jak wyciąga się półoś z zwolnicą i pochwą z mostu?
       
       
         
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj