Polecane posty

stajniaomega    11

Witam was. Robił ktoś już remont przedniej osi Carraro. Muszę wymienić uszczelniacze w zwolnicach. Pytanie: czy dużo to roboty i jak się za to zabrać?? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

robię to na bierząco zalerzy które będziesz wymieniał jak wszystkie to most w mak


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

A oleje w piastach kół przednich co ile wymieniałeś ,jest go mało i najlepiej robić to częściej , wyeliminowuje się opiłki co niszczą uszczelniacz piasty koła twz kasetę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

wniosek taki ,że czym nowsze tym mniej trwałe . Jaki olej wlać do osi CARRARO ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Do zwolnic planetarnych wlewam agrol U , a do mechanizmu różnicowego z blokadom cierną (tarczki) to Translf B 80W90 EP ELF. Lub w podobnie ze specyfikacjom zamiennik .

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    18

odświeżę temat bo mam podobny problem z osią Carraro co autor tematu mianowicie cieknie mi olej w jednej zwolnicy,oskrobałem błotko ruszyłem za krzyżak i jest luz na wałku tym co idzie w piastę i ponawiam pytanie jak się zabrać za rozbieranie czy jest to bardzo skomplikowane i czy ten luz da się jakoś skasować patrząc na katalog to tam są chyba łożyska stożkowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacki31    5

Ten wałek  co wchodzi w piaste chodzi na mosiężnym łożysku ślizgowym i uszczelnia to simering. Pare lat temu to rozbierałem, bo ciekło i był mały luz. Wymieniłem uszczelniacz i te mosiężne łożysko(tulejke)' Robota nie jest skomplikowana, łożysk stożkowych chyba sie nie rusza, już nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    18

teraz już się dopatrzyłem że jest tam tulejka ciekawi mnie czy trzeba rozbierać piastę czy tylko wyjąć sworznie na zwrotnicy i wysunąć całą piastę a wałek zostanie na krzyżaku,tylko czy nie jest on czasem jakoś zabezpieczony w środku w piaście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryssr    52

ponawiam pytanie, coś tam mi poeciał nie dużo przy krzyżakach, roboty teraz sporo, ile to wytrzyma i czy ma ktoś katalog co i jak tam jest ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj