Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
stajniaomega    11

Witam was. Robił ktoś już remont przedniej osi Carraro. Muszę wymienić uszczelniacze w zwolnicach. Pytanie: czy dużo to roboty i jak się za to zabrać?? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JANCZAK1176    39

A oleje w piastach kół przednich co ile wymieniałeś ,jest go mało i najlepiej robić to częściej , wyeliminowuje się opiłki co niszczą uszczelniacz piasty koła twz kasetę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

wniosek taki ,że czym nowsze tym mniej trwałe . Jaki olej wlać do osi CARRARO ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

Do zwolnic planetarnych wlewam agrol U , a do mechanizmu różnicowego z blokadom cierną (tarczki) to Translf B 80W90 EP ELF. Lub w podobnie ze specyfikacjom zamiennik .

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

odświeżę temat bo mam podobny problem z osią Carraro co autor tematu mianowicie cieknie mi olej w jednej zwolnicy,oskrobałem błotko ruszyłem za krzyżak i jest luz na wałku tym co idzie w piastę i ponawiam pytanie jak się zabrać za rozbieranie czy jest to bardzo skomplikowane i czy ten luz da się jakoś skasować patrząc na katalog to tam są chyba łożyska stożkowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacki31    3

Ten wałek  co wchodzi w piaste chodzi na mosiężnym łożysku ślizgowym i uszczelnia to simering. Pare lat temu to rozbierałem, bo ciekło i był mały luz. Wymieniłem uszczelniacz i te mosiężne łożysko(tulejke)' Robota nie jest skomplikowana, łożysk stożkowych chyba sie nie rusza, już nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

teraz już się dopatrzyłem że jest tam tulejka ciekawi mnie czy trzeba rozbierać piastę czy tylko wyjąć sworznie na zwrotnicy i wysunąć całą piastę a wałek zostanie na krzyżaku,tylko czy nie jest on czasem jakoś zabezpieczony w środku w piaście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryssr    50

ponawiam pytanie, coś tam mi poeciał nie dużo przy krzyżakach, roboty teraz sporo, ile to wytrzyma i czy ma ktoś katalog co i jak tam jest ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez damian513
      Witam parę miesięcy temu zakupiłem ciągnik zetor proxima power 95 z 2010 roku  i chciałbym zamontować do niego ładowacz czołowy ale jakiś z tańszej półki i dobrej jakości. W gospodarstwie pracuj do ciężkich prac ładowarka teleskopowa . Tur miał by służyć do ładowania bel na polu. Dalsze trasy po siano , ładowanie big bag z nawozem na polu czyli takie lekkie prace. Jaki ładowacz czołowy waszym zdaniem był by dobry ? A jak są te nowe tury po 10,000 tyś  to te konsole pasują do tura czy to dorabiają jak to jest dokładnie ? 
    • Przez tomi382
      czy ma ktos nową proxime z adblue? Na ile wystarcza pełny zbiornik ad Blue? jak z awariami tego systemu?
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
×