Skocz do zawartości

Zdjęcie

Złośliwość ludzka nie zna granic!


320 odpowiedzi na ten temat

#81 Share RolnikMateusz

RolnikMateusz

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Złotniki Kujawskie koło bydgoszcyz

Napisany 12 styczeń 2008 - 14:24

Złośliwość ludzka nie zna granic! U nas sąsiadowi wieczorem facet do redliny wrzucił dwa worki z bimbrem (szklane) i porozsypywał

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Złośliwość ludzka nie zna granic! Dzisiaj, 19:46
  •  

#82 Share Jarolek19

Jarolek19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie
  • Zainteresowania:Moje zainteresowania to Technika Rolnicza a przede wszystkim Rolnictwo lubie gospodażyć na dużą skale bo to mi sie podoba

Napisany 12 styczeń 2008 - 15:24

Złośliwość ludzka nie zna granic! u nas też są takie przeszczepy nie z tej ziemi istatnio h..e wbili na polu z pszenicą w kilku miejscach metalowe rury fi30 może jakoś tak albo więkrze tata kombajmuje a tu tylko trach urwało stalke noto założyliśmy na polu nową zaklepało sie ale co znowu od nowa następna rurka noi znowu stalka poszła i tak pięć razy potem przeszłem po polu i znalazłem jeszcze trzy takie rurki szlak by ich by ich trafił naprawde ale ludzie są p......i żeby robić nazłość komu innemu niewiem czy to z zazdrości czy co?

#83 Share bamber1990

bamber1990

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Unisław-Chełmno(Arena Kokocko):D

Napisany 20 styczeń 2008 - 18:15

Złośliwość ludzka nie zna granic! duzo zalezy od sytuacji mterialnej mieszkancow.jezeli spora wiekszosc mieszkanców zyje ubogo a tam 3 czy 5 rolnikow ma glowe na karku i umieja inwestowac to nie dziwota ze ktos z wbije rurki czy zawiesi podkowe na kukurydzy albo zrobi jakis donos ktory jest wyssany z palca.no ale co zrobic.sa ludzie i parapety:P

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Złośliwość ludzka nie zna granic! Dzisiaj, 19:46
  •  

#84 Share bartus16

bartus16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1285 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2008 - 18:33

Złośliwość ludzka nie zna granic! ja mam takiego wlnietego sasiada ktory donosi na cala wies na policje
Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

#85 Share niudizajn

niudizajn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 214 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bobrowniki

Napisany 20 styczeń 2008 - 20:35

Złośliwość ludzka nie zna granic! U mnie w 2007 roku przy kiszonce był kolo co jeździ Forszajem na usługach to opowiadał , że są debile co przywiązują do kukurydzy SZKLANE butelki (zielone) a wiadomo co sie stanie jak coś takiego zje krowa. :angry: :angry: :angry: :angry:

Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem


#86 Share Luke16

Luke16

    Zaawansowany

  • AgroTeam
  • PipPipPip
  • 1954 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 20 styczeń 2008 - 20:48

Złośliwość ludzka nie zna granic! u mnie odpukać nic się takiego nie dzieje tylko panuje jakieś wyprzedzanie się wzajemnie.... nigdy na pomoc też nie możesz liczyć.... za kawałek ziemi gotowi zabić....

#87 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2008 - 21:34

Złośliwość ludzka nie zna granic! Ja na szczęście mogę liczyć na pomoc sąsiadów (jak w pamiętnym 1997 roku). Dziadek był chory i wtedy każdy pomagał ;)
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

#88 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 20 styczeń 2008 - 21:55

Złośliwość ludzka nie zna granic!

Ja na szcęscie mogę liczyć na pomoc sąsiadów (jak w pamiętnym 1997 roku). Dziadek był chory i wtedy każdy pomagał ;)

u nas podobnie -naprawdę większość jest spoko
jednego gościa ciągnik przejechał to sąsiedzi mu poorali my wysłodków trochę przywieźliśmy -szkoda chłopa -dwadzieścia lat sołtysem byl

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#89 Share uchman01

uchman01

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 20 styczeń 2008 - 22:26

Złośliwość ludzka nie zna granic! w te żniwa zaczęliśmy jeden kawałek(2ha) przy drodze ale było za wilgotne i pojechaliśmy na inny po południu dzwonią że sie pali nasze pole jak sie okazało jacyś nietutejsi zrobili sobie postój obok pola i podpalili, dobrze że tylko pokosy sie spaliły a do łanu nie doszło. Naprawdę paru chwil brakowało ludzie z wioski przyjechali ugasić i była straż. Tak to jest jak nieurodzaj to człowiek zniszczy:(

#90 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2008 - 19:35

Złośliwość ludzka nie zna granic!

u nas podobnie -naprawdę wiekszosc jest spoko
jednego gościa ciągnik przejechał to sąsiedzi mu poorali my wysłodków trochę przywiezlismy -szkoda chłopa -dwadzieścia lat sołtysem byl


U nas 2 dnia żniw robiło 6 chłopów na 10 ha. Byście to widzieli na 2 ciągniki wozili zboże z pola do stodoły 4 zwalało. 3 dni i po żniwach... (z podoraniem)
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Złośliwość ludzka nie zna granic! Dzisiaj, 19:46
  •  

#91 Share kamilon18

kamilon18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2008 - 19:23

Złośliwość ludzka nie zna granic! .

#92 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 24 styczeń 2008 - 19:36

Złośliwość ludzka nie zna granic! ale to było chyba nie dla tych koni przeznaczone?? opony to jeszcze ale to żywe zwierze!!!

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#93 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 24 styczeń 2008 - 19:41

Złośliwość ludzka nie zna granic! u nas na sąsiadów też mohe liczyć nawet pojadą ci 5km siano przegrabić ;] u nas w żniwa pracuje z 4 osoby i jeszcze jak moj tata przyjedzie to pomaga ;] jak poprosze o pomoc to momoga ale ja tak samo robie jak ktoś poprosi to pomoge chyba ze nie moge ;/
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

#94 Share kamilon18

kamilon18

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2008 - 20:35

Złośliwość ludzka nie zna granic! .

#95 Share tomek13

tomek13

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łomża

Napisany 24 styczeń 2008 - 23:26

Złośliwość ludzka nie zna granic! W sąsiedniej wiosce to ktoś do kukurydzy kamienie na sznurkach po przywieszał i kombajn w to wciągnął to czekaliśmy na kombajn kilka dni bo miał opóźnienie :P
A pewnego razu bele sianokiszonki owijaliśmy folią i owinęliśmy to co było na przyczepach i pojechaliśmy po następne , a kiedy wróciliśmy zastaliśmy z 10 bel poprzecinanych okazało się że sprawcą cięcia był mój młodszy brat ( ze 5 lat wtedy miał ) :) ale bele jeszcze raz sie wrzuciło na owijarkę i spoko ale tata nakrzyczał trochę na tego małego

#96 Share Jarolek19

Jarolek19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie
  • Zainteresowania:Moje zainteresowania to Technika Rolnicza a przede wszystkim Rolnictwo lubie gospodażyć na dużą skale bo to mi sie podoba

Napisany 25 styczeń 2008 - 12:08

Złośliwość ludzka nie zna granic! a jeszcze co do donosu na policje jedna kobieta , która przeprowadziłe sie do nas na wies zadzwoniła na policje otórz że tata wyrwał słupka granicznego przy miedzy i został po nim tylko dołek "niby"
a tam nie było wogole żadnego słupka tylko tato głęboszował noi p[rzez całą długość pola był rów po głeboszu a baba wbiła w jednym miejscu patyk i stwierdziła że tam był słupek graniczny


ale nie obeszło sie bez ofiar za kłamstwo funkcjonariusza mandat w wysokości 150zł
noi babie sie skińczyło zmyślać głupoty

to jest tylko zazdrość że on ma a ja niemam więc czeba zrobić na złość

#97 Share gosysko

gosysko

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 25 styczeń 2008 - 18:05

Złośliwość ludzka nie zna granic! Mi kiedyś na drogę sąsiad rzucił deskę z gwoździami, naszczęście wychamowałem

#98 Share AGRObombula

AGRObombula

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z miasta
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, naprawa maszyn rolniczych, konie, bydło

Napisany 02 luty 2008 - 22:48

Złośliwość ludzka nie zna granic! umnie w kukurydzy ktoś na wysokosci może tak 40 cm przykleil rury metalowe przezco 2 razy sieszkarnie Class jaguar naprawialem był prawie nowy rok pracowal tylko w Niemczech cale pole obszedłem z buta rząd w rząd a potem jak sie jechało i kiszonke robiło to tylko i modliło zeby jeszcze czegoś niebyło a to przesto wszystko ze tylko swiadczyłem usługi sieczkarnią albo komus przeszkadzało że zbogaciłem sie o sieczkarnie do dzis niewiem poco te sceny ale jedno jest pewne od tego czasu sieszkarnią nieświadcze uslug i nieobchodzi mnie co z tym h.... zrobią nawet jakby mieli zebami grysć to niepojade

#99 Share wojt

wojt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 312 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk, Orzesze

Napisany 02 luty 2008 - 23:12

Złośliwość ludzka nie zna granic! u mnie też sa spoko ludzie, ale jest taki jeden co mu sie najwyraźniej nudzi..mieszka przy lesie i wydaje mu sie ze ten las jest jego, jak tylko ktos wjechał czyms, albo popiół wywiozl to zaraz na policje albo na miejską dzwonił, ale ze raz kare zaplacił(sypnąl kolesia co wywoził popiol do lasa, ale on sobie to wczesniej załatwił z lesniczym), to mu sie odechciało, nawet pare lat do tyłu to przy wjezdzie do tego lasu rozsypywał szkło, albo tez szlaban zrobił, raz tez wykopał w poprzek jakas głeboką dziure i ją troche zakrył, jeden koles wtedy uciekał przed policją fiatem 125p bo był %, jak tam zapierdzielił w tą dziure to podobno przednią oś mu wytargało B) Teraz ostatnio słyszałem ze obserwuje sobie przez lornetkę kto co robi, raz jeden zapalił na jesien ognisko to ten hu* zaraz zadzwonił po miejską, tyle dobrze ze do mnie nie widzi bo mieszkam po drugiej stronie drogi B)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Złośliwość ludzka nie zna granic! Dzisiaj, 19:46
  •  

#100 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 luty 2008 - 23:18

Złośliwość ludzka nie zna granic! U moich dziadków to jakieś 5 lat temu to powżucali butelki w zboże jak by ich nie zauważyli to by sięmogła komuśkrzywda stać. :angry:

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Mocno opóźniony termin siewu zobacz »