Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z silnikiem Perkinsa v8


2 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Ruletka55

Ruletka55

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 19 wrzesień 2013 - 17:16

Problem z silnikiem Perkinsa v8 Hej,
Przygotowuję swojego jaguara 682s do sezonu i jest jedna wada której chciałbym się pozbyć, otóż silnik zimny pali bardzo bardzo ciężko (około 40 sekund piłowania rozrusznikiem), pożniej jak się rozchodzi jest okej, ale ogólnie podczas pracy odczuwa się, że silnik stęka i to nie jest to co być powinno. Dlatego też podjąłem kroki aby dojść co jest przyczyną, sprężanie ma wmiare bo 22-23 bary na każdym cylindrze, podejrzewałem że może jest przestrzał na uszczelce pod głowicą i zdjąłem głowiecę po czym wymieniłem uszczelkę ale nadal nic. Dzisiaj zauważyłem bardzo dziwną rzecz, ponieważ jak silnik jest odpalony to w ciągu 5min jako że jest to V zauważyłem że wydech z lewej strony silnika jest lekko ciepły natomiast z prawej gorący ze po dotknieciu reka spalona. Dodam jeszcze że z tej lewej strony (chlodniejszej) idzie bardzo dużo dymu, i własnie ta lewa strona tak jakby gorzej pracuje, o co chodzi ? bo konczą sie juz pomysły... dzięki za odpowiedzi

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem Perkinsa v8 Dzisiaj, 11:38
  •  

#2 Share Cooler2010

Cooler2010

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 19 wrzesień 2013 - 19:27

Problem z silnikiem Perkinsa v8 Jeśli się nie pomyliłeś i dobrze napisałeś że 22-23 bar no to juz dawno kwalifikuje się do remontu. Nowy silnik powinien mieć 32-34 bar a do remontu poniżej 26 bar.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem Perkinsa v8 Dzisiaj, 11:38
  •  

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem Perkinsa v8 Dzisiaj, 11:38
  •  

#3 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 wrzesień 2013 - 20:03

Problem z silnikiem Perkinsa v8 Pomiar ciśnienia był przed i po remoncie? Próba olejowa była robiona?
Jak z wtryskami? Sprawdzane były?
Glowice sprawdzane?
Jakie miałeś objawy, że zrywałeś głowice by wymienić uszczelkę?
Ma turbo?

Podobne tematy silnikiem perkinsa

Tylko na agroFakt.pl: Zbiory kukurydzy: ile za wynajęcie maszyn? zobacz »