Zaloguj się, aby obserwować  
djm

Rozpylacze do perkinsa CLASS 70

Polecane posty

djm    0

Witam!

Zdemontowałem rozpylacze w moim kombajnie class 70 (silnik perkins).

Okazało się, że nigdzie nie mogę ich dostać.

Oznaczenie na końcówce wtrysku BDLL150s6382.

Czy może ktoś wie gdzie mógłbym je kupić albo poradzić jaki zamiennik będzie pasował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maly1256    0

Sukaj koncówek tylko o numerze DLL150s to jest najważniejsze napewno znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,zależy z kąd jesteś ale nie ma większego problemu, w dobrej agromie na zamówienie dostaniesz, mi na zamówienie sprowadzili, (okolice Torunia) i czekałem tylko jeden dzień :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djm    0
Napisano (edytowany)

dobra dzięki panowie za pomoc, już zamówiłem te końcóweczki... pozdrawiam

 

ps. jeszcze zapytam, może ktoś ma wiedzę jak ustawione mają być luzy zaworów w tym perkinsie?

Edytowano przez djm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

kolego też dwa lata temu szukałem dokładnie taką samą końcówkę do perkinsa i nie mogłem zlaleźć. Jest tylko najbliżej podobna BDLL150s6372, praktycznie różni się tylko "72" zamiast "82". Czyli spokojnie można ją zastąpić, a Ty kolego jaką zamówiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,luz zaworów jak dobrze pamiętam to 0,25mm, ja ustawiłem w swoim na 0,3mm i jest dobrze :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djm    0

trochę się naszukałem i znalazłem, ale:

- pierwsza firma, która mogła mi to załatwić pochodzi z moich okolic ale tylko na zamówienie przesyłką z UK (około 110zł za szt)

- druga firma która się do mnie odezwała ma niby to na miejscu i dokładnie takie jakie potrzebuję w 100% zgodne, zamówiłem

teraz czekam aż przyjdą, jak będzie ok to dam znać co i jak

pzd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djm    0

Witam. Po wymianie wtryskiwaczy silnik dostał nowego życia :), chodzi pięknie, równo, twardo i czuć że ma większą moc. Dodatkowo zostały ustawione zawory. Ale problem prykania na wysokich obrotach pozostał, może mniej słyszalny ale jednak jest. Wydaje się, że problem jest z pompą wtryskową. Podczas pracy po kolei zostały luzowane śruby mocując wężyki doprowadzające paliwo z pompy do wtrysku. Okazało się, że do dwóch wtrysków paliwo dochodzi spienione a do pozostałych czysta ropka. Generalnie tak do 2/3 gazu pracuje poprawnie na wysokich obrotach jednak jest problem, tak jak by brakowało odpowiedniej dawki paliwa do dwóch garów. Pompa była przestawiana ale przestawienie o stopień w którymkolwiek kierunku pogarsza tylko sprawę (efekt jest bardziej odczuwalny). Zastanawiam się czy to pompa faktycznie czy może przestawiona jest na wałku rozrządu. Ale skoro pieni to może uszczelniacze na pompie czy coś... zna ktoś jakiegoś dobrego mechaniora od pomp tego typu? w ogóle takie pompy można gdzieś dostać, nowe bądź po regeneracji ?

 

POMPA CAV DPA 326

post-63184-0-75679200-1392582172_thumb.jpg

Edytowano przez djm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djm    0

Kupiłem drugą pompę, założyłem ale nie podaje paliwa, nie wiem co może być przyczyną? Pompa pochodziła z silnika, który został zatarty ale chodziła do samego końca. Podobno 3 lata stał silnik przykryty folią w garażu aż właściciel postanowił sprzedać na części. Pompa nie ruszana, widać że fabrycznie poskręcana i ma plomby. Przykręciłem pompę, podałem paliwo na zasilanie pompy, nie przykręcałem jeszcze przewodów idących do wtryskiwaczy żeby zobaczyć czy paliwo podczas kręcenia tryska. Na powrocie paliwo spływa normalnie, niestety w żaden sposób pompa nie podaje paliwa. Dodatkowo sprawdzałem wajchę od gaszenia - podczas normalnej pracy powinna być przesunięta do dołu - w żadnej pozycji niestety paliwo nie dociera do wtrysków. Do głowy przychodzą mi dwie myśli: albo ja trzeba jakoś odpowietrzyć bo są tam 2 albo 3 śrubki i nie wiem do czego służą??? albo w środku po prostu z powodu wyschnięcia paliwa popierdzieliło się i pompa nie działa jak należy? Może ktoś coś podpowie mi bo już zgłupiałem i nie wiem czy ta pompa leży czy coś źle robię...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,na pompie masz dwie śrubki na kluczyk 8mm, jedna służy do odpowierzania pompy, druga zaś jest na tej pokrywce też ją trzeba zluzować aż poleci trchę paliwa, i tam to paliwo służy do smarowania pompy w środku,bo jeśli tam się nie odpowietrzy dobrze to powstaje poduszka powietrzna w środku i pompa nie ma dostatecznego smarowania, a tym samym może sie zatrzeć, i najlepiej jest odkręcić od pompy przewody od wtryskiwaczy zluzować obie te śrubki, dać gaz na maksa na dżwigni i kręcić rozrusznikiem aż paliwo poleci z tych dwóch śrubek, potem je dokręcić i ponownie rozrusznikiem pokręcić aż paliwo zacznie tryskać z króciaków pompy wtryskowej, wówczas przykręcić przewody od wtrysków i gaz też na maksa i rozruch, po kilku obrotach silnik musi odpalić, a gaz na maksa dlatego bo daje całą dawkę paliwa i prędzej się odpowietrza,bo jak jest odpowietrzony już póżniej to dzwignia wystarczy na start i odpala, bo jeśli nie odpowietrzysz pompy dobrze, to i będzie checa z odpaleniem, dobrze jak jest druga osoba do pomocy przy odpowietrzaniu to powie kiedy paliwo na pompie się pokaże i wiadomo kiedy przestać kręcić, aby bez potrzeby paliwem nie chlapać dokoła silnika :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez Nikxex007
      Witam. Chciałbym się zapytać co sądzicie o Claasie Arionie 640? Wady i Zalety. Z góry dzięki za komentarze. 
    • Przez przemekk800i
      witam
      chciałbym sie dowiedziec dokładnie jakie sa róznice miedzy tymi modelami wiem ze rc jest zmocniona czy to tylko taka róznica? a jaka jest róznica miedzy 360 a 365?  
      i jeszcze jedno jak jest z serwisem tej presy skąd bierzecie czesci z serwisu? i jak wygląda cenowo cześci do niej jakis przykład.
    • Przez gameplayakiho
      Witam.
      Zastanawiam się na zakupem ciągnika i mam problem z wyborem między Claasem Arion 430 oraz Valtra A114 lub N104
      ewentualnie New Holland T5.
       To będzie mój główny ciągnik więc zależy mi na wytrzymałości tego ciągnika dlatego moje pytanie który ciągnik był by najlepszy  w przedziale 100-120 KM
    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj