Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
djm

Rozpylacze do perkinsa CLASS 70

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
djm    0

Witam!

Zdemontowałem rozpylacze w moim kombajnie class 70 (silnik perkins).

Okazało się, że nigdzie nie mogę ich dostać.

Oznaczenie na końcówce wtrysku BDLL150s6382.

Czy może ktoś wie gdzie mógłbym je kupić albo poradzić jaki zamiennik będzie pasował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maly1256    0

Sukaj koncówek tylko o numerze DLL150s to jest najważniejsze napewno znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,zależy z kąd jesteś ale nie ma większego problemu, w dobrej agromie na zamówienie dostaniesz, mi na zamówienie sprowadzili, (okolice Torunia) i czekałem tylko jeden dzień :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

djm    0
Napisano (edytowany)

dobra dzięki panowie za pomoc, już zamówiłem te końcóweczki... pozdrawiam

 

ps. jeszcze zapytam, może ktoś ma wiedzę jak ustawione mają być luzy zaworów w tym perkinsie?

Edytowano przez djm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    35

kolego też dwa lata temu szukałem dokładnie taką samą końcówkę do perkinsa i nie mogłem zlaleźć. Jest tylko najbliżej podobna BDLL150s6372, praktycznie różni się tylko "72" zamiast "82". Czyli spokojnie można ją zastąpić, a Ty kolego jaką zamówiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,luz zaworów jak dobrze pamiętam to 0,25mm, ja ustawiłem w swoim na 0,3mm i jest dobrze :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djm    0

trochę się naszukałem i znalazłem, ale:

- pierwsza firma, która mogła mi to załatwić pochodzi z moich okolic ale tylko na zamówienie przesyłką z UK (około 110zł za szt)

- druga firma która się do mnie odezwała ma niby to na miejscu i dokładnie takie jakie potrzebuję w 100% zgodne, zamówiłem

teraz czekam aż przyjdą, jak będzie ok to dam znać co i jak

pzd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djm    0

Witam. Po wymianie wtryskiwaczy silnik dostał nowego życia :), chodzi pięknie, równo, twardo i czuć że ma większą moc. Dodatkowo zostały ustawione zawory. Ale problem prykania na wysokich obrotach pozostał, może mniej słyszalny ale jednak jest. Wydaje się, że problem jest z pompą wtryskową. Podczas pracy po kolei zostały luzowane śruby mocując wężyki doprowadzające paliwo z pompy do wtrysku. Okazało się, że do dwóch wtrysków paliwo dochodzi spienione a do pozostałych czysta ropka. Generalnie tak do 2/3 gazu pracuje poprawnie na wysokich obrotach jednak jest problem, tak jak by brakowało odpowiedniej dawki paliwa do dwóch garów. Pompa była przestawiana ale przestawienie o stopień w którymkolwiek kierunku pogarsza tylko sprawę (efekt jest bardziej odczuwalny). Zastanawiam się czy to pompa faktycznie czy może przestawiona jest na wałku rozrządu. Ale skoro pieni to może uszczelniacze na pompie czy coś... zna ktoś jakiegoś dobrego mechaniora od pomp tego typu? w ogóle takie pompy można gdzieś dostać, nowe bądź po regeneracji ?

 

POMPA CAV DPA 326

post-63184-0-75679200-1392582172_thumb.jpg

Edytowano przez djm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djm    0

Kupiłem drugą pompę, założyłem ale nie podaje paliwa, nie wiem co może być przyczyną? Pompa pochodziła z silnika, który został zatarty ale chodziła do samego końca. Podobno 3 lata stał silnik przykryty folią w garażu aż właściciel postanowił sprzedać na części. Pompa nie ruszana, widać że fabrycznie poskręcana i ma plomby. Przykręciłem pompę, podałem paliwo na zasilanie pompy, nie przykręcałem jeszcze przewodów idących do wtryskiwaczy żeby zobaczyć czy paliwo podczas kręcenia tryska. Na powrocie paliwo spływa normalnie, niestety w żaden sposób pompa nie podaje paliwa. Dodatkowo sprawdzałem wajchę od gaszenia - podczas normalnej pracy powinna być przesunięta do dołu - w żadnej pozycji niestety paliwo nie dociera do wtrysków. Do głowy przychodzą mi dwie myśli: albo ja trzeba jakoś odpowietrzyć bo są tam 2 albo 3 śrubki i nie wiem do czego służą??? albo w środku po prostu z powodu wyschnięcia paliwa popierdzieliło się i pompa nie działa jak należy? Może ktoś coś podpowie mi bo już zgłupiałem i nie wiem czy ta pompa leży czy coś źle robię...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,na pompie masz dwie śrubki na kluczyk 8mm, jedna służy do odpowierzania pompy, druga zaś jest na tej pokrywce też ją trzeba zluzować aż poleci trchę paliwa, i tam to paliwo służy do smarowania pompy w środku,bo jeśli tam się nie odpowietrzy dobrze to powstaje poduszka powietrzna w środku i pompa nie ma dostatecznego smarowania, a tym samym może sie zatrzeć, i najlepiej jest odkręcić od pompy przewody od wtryskiwaczy zluzować obie te śrubki, dać gaz na maksa na dżwigni i kręcić rozrusznikiem aż paliwo poleci z tych dwóch śrubek, potem je dokręcić i ponownie rozrusznikiem pokręcić aż paliwo zacznie tryskać z króciaków pompy wtryskowej, wówczas przykręcić przewody od wtrysków i gaz też na maksa i rozruch, po kilku obrotach silnik musi odpalić, a gaz na maksa dlatego bo daje całą dawkę paliwa i prędzej się odpowietrza,bo jak jest odpowietrzony już póżniej to dzwignia wystarczy na start i odpala, bo jeśli nie odpowietrzysz pompy dobrze, to i będzie checa z odpaleniem, dobrze jak jest druga osoba do pomocy przy odpowietrzaniu to powie kiedy paliwo na pompie się pokaże i wiadomo kiedy przestać kręcić, aby bez potrzeby paliwem nie chlapać dokoła silnika :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Deutz610
      Chciał bym uzyskać jakieś opinie o prasie Claas Rollant 46 Roto Cut, ponieważ jestem zainteresowany kupieniem takiej.Czy one są zaczepiane na zaczep dolny czy górny?
    • Przez piotrekhelak
      Witam serdecznie mam pytako na temat kombajnu zbożowego class 108s a mianowicie silnika. Zamierzam zmienić kombajn i oglądałem niedawno classa z silnikiem perkinsa V8. Mam pytanie Czy jakiej marki silnik jest dobry w tego typu kombajnie?? I jak wygląda jego awaryjność??
    • Przez Landini123673
      Powiedzcie mi czy lepszy jest dominator 66 czy 68?
    • Przez Lawrenowicz
      Witam serdecznie, zastanawiam sie nad kupnem claasa tucano, nie wiem ktory model wybrac, 450 czy 470
      Oba modele roznia się tym iż 450 ma system APS oraz wytrzasacze a 470 ma APS hybrid to znaczy system APS połączony z systemem ROTO PLUS, oraz ma wiecej 20 KM pewnie po to zeby napędzić rotor
      Posiadam gospodarstwo 200ha, z możliwościa dokupienia ha, może używałbym go do robienia usług.
      Róznica miedzy tymi kobajnami to 80tys
      Nie wiem czy warto inwestowac w system z rotorem i czy bd to mialo duze odbicie na plaszczyznie wydajnosci, moze warto zaoszczedzic 80 tys ? Nie wiem czy róznica miedzy tymi modelami jest warta takiej sumy i nie wiem który model bedzie opcja bardziej ekonomiczna.
      PROSZE O POMOC
    • Przez MlodyRolnik100
      Witam otóż tak w moim gospodarstwie coraz wiecej zostaje obsiewane trawami kukurydzą i tak dalej czyli na produkcję mleczną więc postanowiliśmy kupić sieczkarnię tylko tu pytanie jaką ? moze małe szczegóły podam aktualnie jest obsiane 6.5ha traw i 14 kukurydzy wiem stosunkowo mało , lecz kosiarka będzie sporo po usługach chodziła na teraz mam juz troche klientów nawet dobrych znajomych. tylko tak JAKĄ????
       
      Mój znajomy ma Class jaguar 840 przystawka 6 rzędów Kempera jedyne co miał problem to coś z wykrywaczem metalu a tak śmiga juz 2 sezony no mzoe tam małe były np pasek albo coś. inny znajomek ma Mengele MAMMUT (dokłądnego symbolu niepamiętam ale nie za duzo ) i kupił tak niefartownie ze coś miał w silniku zlepione prawie na taśme no wiecie do 1 cięcia i siada i silnik nowy kupowali po zrobieniu jakieś 10 ha 1 znajomy ma John Deere 6710 i teraz kupił 6810 i starą zostawił sobie i na części sprzedaje a jeszcze inny ma 2 New Hollanda 1 mniejsza a 2 to walona na 8 rzędów i to zapier z tym i właśnie tu mój dylemat bo patrząc po awariach itp to Class John Deere najlepsze i New Holland a jeśli chodzio jakość najlepsza John Deere i Class z tego co zaobserwowałem.
       
      Ale do rzeczy proszą właścicieli sieczkarni (sieczkarnia musi mieć minimum 400 koni) o wpisywaniu wszystkiego co sie działo podczas uzytkowania
       
      PS.. Modele które mnie zainteresowały ze jakbym znalazł dobry egzemplaz i w miare tani chciałym to : New Holland FX48 John Deere 6810 Class Jaguar 840-860 Co myślicie? Ale prosze pisać takze o innych modelach,markach
×