Skocz do zawartości
Ruletka55

Problem z silnikiem Perkinsa v8

Polecane posty

Ruletka55    0

Hej,

Przygotowuję swojego jaguara 682s do sezonu i jest jedna wada której chciałbym się pozbyć, otóż silnik zimny pali bardzo bardzo ciężko (około 40 sekund piłowania rozrusznikiem), pożniej jak się rozchodzi jest okej, ale ogólnie podczas pracy odczuwa się, że silnik stęka i to nie jest to co być powinno. Dlatego też podjąłem kroki aby dojść co jest przyczyną, sprężanie ma wmiare bo 22-23 bary na każdym cylindrze, podejrzewałem że może jest przestrzał na uszczelce pod głowicą i zdjąłem głowiecę po czym wymieniłem uszczelkę ale nadal nic. Dzisiaj zauważyłem bardzo dziwną rzecz, ponieważ jak silnik jest odpalony to w ciągu 5min jako że jest to V zauważyłem że wydech z lewej strony silnika jest lekko ciepły natomiast z prawej gorący ze po dotknieciu reka spalona. Dodam jeszcze że z tej lewej strony (chlodniejszej) idzie bardzo dużo dymu, i własnie ta lewa strona tak jakby gorzej pracuje, o co chodzi ? bo konczą sie juz pomysły... dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cooler2010    5

Jeśli się nie pomyliłeś i dobrze napisałeś że 22-23 bar no to juz dawno kwalifikuje się do remontu. Nowy silnik powinien mieć 32-34 bar a do remontu poniżej 26 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Pomiar ciśnienia był przed i po remoncie? Próba olejowa była robiona?

Jak z wtryskami? Sprawdzane były?

Glowice sprawdzane?

Jakie miałeś objawy, że zrywałeś głowice by wymienić uszczelkę?

Ma turbo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×