Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko


15 odpowiedzi na ten temat

#1 Share yaroslaw

yaroslaw

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 październik 2012 - 20:20

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Pojawiło się dużo nowego sprzętu czy dilerzy i producenci dotrzymują gwarancji jeśli nie to jak sobie z tym radzicie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Dzisiaj, 14:26
  •  

#2 Share MichalP

MichalP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sochaczew
  • Zainteresowania:Kompy i rolnictwo :-)

Napisany 08 październik 2012 - 21:04

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko pytanie jest zbyt ogólne mógłbyś sprecyzować

#3 Share yaroslaw

yaroslaw

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2012 - 08:27

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Mam paru sąsiadów którzy kupili w ostatnim czasie sporo nowego sprzętu ja również trochę zainwestowałem i poza radością z nowego sprzętu prawie każdy ma jakieś negatywne spostrzeżenia a to jeden wcześniej zapłacił i nie dostał maszyn w obiecanym terminie a to diler obiecał jakiegoś drobnego gratisa którego potem nie było , ale głównie chodzi o serwis na gwarancji przykładowo ja kupiłem pług i w pierwszych godzinach pracy wykruszyła sie w górnej części pierś i odkładnia na lini dokręcenia śrubami zgłosiłem to przedstawicielowi który mnie obsługiwał . gościu stwierdził że załatwią temat a na razie orać i się nie przejmować tak też zrobiłem , teraz już jest po gwarancji i zero odzewu . Sąsiad kupił ciągnik za namową dilera w bogatszej wersji i przy zakupie oczywiście trochę się targował ale diler nie bardzo chciał opuścić twierdząc że dobra marka dobrze się sprzedaje ale przyciśnięty stwierdził że nie opuści za to firma zrobi pierwszy przegląd gratis - jakież było zdziwienie sąsiada gdy dostał fakturę za pierwszy przegląd przekraczającą 3000zł . nie chodzi mi o jakieś porady prawne tylko o sondaż czy naciąganie rolników jest powszechne czy też to niechlubne wyjątki ( BYĆ MOŻE STWORZENIE MIEJSCA GDZIE BĘDZIEMY SIE OSTRZEGAĆ PRZED ZŁYMI PRAKTYKAMI SPRZEDAWCÓW I PRODUCENTÓW )

#4 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 09 październik 2012 - 09:57

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Jeżeli cokolwiek CI diler obiecuje: zabawkę, przegląd gratis żądaj wszystkiego na piśmie firmowym i z jego wyraźnym podpisem.
Odnośnie odkładni trzeba było zrobić zdjęcie i wysłać e-mailem do serwisu ze zgłoszeniem usterki, bo inaczej to później nic nikomu nie udowodnisz.
Niestety takie czasy.
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#5 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7796 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 09 październik 2012 - 20:14

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko A ja na razie nie narzekam z serwisem gwarancyjnym. Szybko i dość sprawnie robią. Jak nie mają czasu to sam biorę części od nich i wymieniam, a stare oddaję im.
No ale teraz pogiołem w wałach Tytanach przednią włókę, tę małą z dwoma sprężynami.
Podniosłem ją do oporu, na oryginalne otwory, i przy rozkładaniu strasznie pogiołem , aż główna rama pekła w jednym miejscu. Tak że tylko do wyrzucenia włóka. Kupiłem je rok temu w czerwcu, więc po gwarancji jest, ale Pom Krośniewicę obiecał mi że wymieni ją jeszcze na gwarancji.
Serwisant porobił zdjęcia i też miał wysłać do Expomu.
Gorzej bo w agregacie Focus pękły 5 radlic, rurki. tak że całe talerze poodpadały, Serwisant porobił zdjęcia i zobaczymy co z tego będzie.W Uni powiedzieli że w Polsce pękły 3 sztuki i to w każdym innym agregacie, a u mnie 5 sztuk, a siewnik dopiero 100 hektarów przekroczył.

#6 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 09 październik 2012 - 20:31

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko A co mieli mówić, że co tydzień powiedzmy ktoś się zgłasza. Rolnik nie rolnik teraz każdy próbuje coś na kims zarobić. Nie zawsze w uczciwy sposób. Czy kupujesz traktor czy telewizor to przy zakupie jest fajnie a potem nie koniecznie. Jak ktoś napisał trzeba rządać wszystkiego na papierze jeśli na coś dodatkowego się umawiamy. A nie na gembe, że ktoś obieca.

#7 Share yaroslaw

yaroslaw

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2012 - 22:13

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko

Jeżeli cokolwiek CI diler obiecuje: zabawkę, przegląd gratis żądaj wszystkiego na piśmie firmowym i z jego wyraźnym podpisem.
Odnośnie odkładni trzeba było zrobić zdjęcie i wysłać e-mailem do serwisu ze zgłoszeniem usterki, bo inaczej to później nic nikomu nie udowodnisz.
Niestety takie czasy.

Do takich samych wniosków doszliśmy z sąsiadami że jak coś nie jest na papierze to potem trudno wyegzekwować ,ale na przykład jeśli chodzi o terminowość realizacji to ja na umowach miałem zapis że za opóźnienia wynikłe z winy producenta diler nie odpowiada to przecież każde opóźnienie można tak tłumaczyć że z winy producenta a co do zdjęć i e-maila to masz rację ja nawet chciałem tak zrobić i proponowałem w rozmowie telefonicznej ale przedstawiciel stwierdził że nie mam co sobie zawracać głowe jak będzie przejeżdżał w tygodniu to sam fotki zrobi i nawet był i zrobił co mnie uspokoiło niestety .

#8 Share emilko

emilko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSZ

Napisany 25 październik 2012 - 09:25

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko W czerwcu zakupiłem nowy agregat uprawowo siewny, a sierpniu mi go przywieźli. Ucieszony, że posiadam nowoczesny sprzęt przystąpiłem do siewów i w trakcie używania swojej nowej super maszyny dopatrzyłem się, że farba odchodzi od poszczególnych elementów całymi płatami. Zrobiłem fotki, wysłałem do dilera (duża renomowana firma) i po trzech moich telefonach dowiedziałem się że reklamacja jest uznana. Pan z serwisu obiecał, że przyjadą i pomalują go na miejscu pistoletem do farby. Czy miał ktoś podobny przypadek? Nie za bardzo podoba mi się pomalowanie nowej maszyny w ten sposób, co robić?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Dzisiaj, 14:26
  •  

#9 Share grzesiu09091987

grzesiu09091987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 październik 2012 - 10:53

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Jakiej produkcji jest ta maszyna? To serwis tobie nie uruchomił maszyny?

Edytowany przez grzesiu09091987, 25 październik 2012 - 10:54.


#10 Share emilko

emilko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSZ

Napisany 25 październik 2012 - 12:38

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Maszyna jest w 100% sprawna, tylko farba się bardzo łuszczy

#11 Share kissmy...

kissmy...

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 25 październik 2012 - 12:41

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko jaka marka? o malowaniu maszyn w polu jeszcze nie słyszałem, ewentualnie na warsztacie serwisu można o malowaniu pomyśleć, ale radziłbym wymianę na nowy egzemplarz

#12 Share st220

st220

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1028 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 25 październik 2012 - 16:09

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko

A co mieli mówić, że co tydzień powiedzmy ktoś się zgłasza. Rolnik nie rolnik teraz każdy próbuje coś na kims zarobić. Nie zawsze w uczciwy sposób. Czy kupujesz traktor czy telewizor to przy zakupie jest fajnie a potem nie koniecznie. Jak ktoś napisał trzeba rządać wszystkiego na papierze jeśli na coś dodatkowego się umawiamy. A nie na gembe, że ktoś obieca.


Nie tylko dodatkowe wyposażenie trzeba na papierze, również trzeba pisać co maszyna ma w standardzie, bo potem i tego może brakować, teraz każdy chce kogoś wykiwać, więc Panowie i Panie, kupujecie maszynę to w umowie wypisujcie co się da.

#13 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 25 październik 2012 - 20:23

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Nie wiem jakiej produkcji jest ten agregat. Ale np agro masz maluje swoje proszkowo. Do takiego malowania potrzebny jest piec więc trudno by bylo w polu. Ale to co opryskają pistoletem posiedzi do końca gwarancji a potem jak to zwykle niech się klient martwi.

#14 Share emilko

emilko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSZ

Napisany 26 październik 2012 - 09:14

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Dziś przyjadą oglądać. Agregat jest malowany proszkowo, w rozmowie telefonicznej z serwisem zapytałem czy da mi gwarancje na ich malowanie - nic potrafił odpowiedzieć. Zobaczymy co dziś wymyślą.

#15 Share yaroslaw

yaroslaw

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 październik 2012 - 12:31

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Jeśli robi się zakupy u tego samego dilera któryś raz z kolei i wszystko do tej pory było załatwiane ok to można pozwolić sobie na dogadywanie się na przysłowiową gębę ale jeśli to początki współpracy to pilnować żeby wszystko było w umowie a w przypadku usterek protokół powinien być szczegółowy . Niestety zdarzają się takie kwiatki jak ten na zdjęciu że pług za ponad 70 tysi a problemem jest doprosić żeby wymienili uszkodzone dłuto za 70 złoty narazie czekam cierpliwie już pół roku przypominając się co jakiś czas dilerowi ale wkrótce chyba zrobię "reklamę" producentowi w internecieZałączony plik  DSC_0434.JPG   140,68KB   43 pobrańDodany obrazek

Edytowany przez yaroslaw, 26 październik 2012 - 12:38.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko Dzisiaj, 14:26
  •  

#16 Share MariuszT

MariuszT

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 listopad 2012 - 19:14

Problemy z serwisem gwarancyjnym i nietylko A jak to jest ze zwrotem maszyny? Do kiedy od dnia zakupu można zwrócić sprzęt?
Jeżeli pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Podobne tematy