Kulik

Problem z wymianą uszczelniaczy siłownika C-100

Polecane posty

grzepo    32

Zdjąć nie ma problemu (śrubokręt płaski)- pewnie przy zdejmowaniu popękają bo jak sam zmieniałem to zauważyłem że zrobiły się sztywne i takie suche. A nowe trzeba tam wcisnąć z użyciem siły- też myślałem że popękają, ale okazało się że są bardziej elastyczne od starych. Tak sobie myślę teraz że jakby je włożyć do gorącej wody to może jeszcze łatwiej by weszły (byłby jeszcze bardziej elastyczne)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

te plastiki się nie wymienia , informacja potwierdzona przez serwisanta MTZ/Belarusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Oj chyba się wymienia, bo kupiłem uszczelniacze z tymi "plastikami" to raczej się wymienia bo niby po co by je dali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasekk    0

Noo nie wiem, u mnie stare już ze starości zaczęły przepuszczać olej. Noo i stare zdjęliśmy bez problemu a z nowymi to chyba poł dnia my się męczyli. Jedną nam nawet przecieło ale potrzymać chwilę w ciepłej wodzie i wejdzie. Nam przynajmniej weszły i przeciek oleju ustał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

te plastiki się nie wymienia , informacja potwierdzona przez serwisanta MTZ/Belarusów

Wiesz co taki serwis to bym kopnął w dupe i to porządnie. Żal mi niektórych ludzi tych w sumie większości serwisantów bo odwalają taka popierdólke a kasują jak nie wiem co bym zrobili.

 

Te plastiki troche można podgrzać na grzejniku czy w wodzie. Wsadzisz bez wiekszych problemów śrubokręt płaski i jedziesz jak byś opone zakładał.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ociec82    1

ja tez miałem z tym problem bo ciekł założyłem te uszczelki było ok i po sezonie orki znowu się to zaczęło więc założyłem nowy siłownik i mam spokój :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Ja osobiście nie mam MTZ, ale jak wymieniałem uszczelniacze na tłoczysku w c-360 to też je wsadzałem w gorącą wodę na kilka sekund, i potem jak je założyłem to te tłoczysko wkładałem również w tą wodę to uszczelniacze tak elegancko się skurczyły i dopasowały do tłoczyska. I podnośnik nawet centymetra nie opadł. A przed wymianą opuszczał się sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2368

mam pytanie czy gdy wymontowywaliscie ten słownik to zdejmowaliscie koła czy wystarczyło wam miejsca po zdjęciu siedzenia


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W dużej kabinie nie trzeba kół odkręcać. Musiałem tylko jeden zbiornik popuścić i przesunąć żeby wyjąć bolec. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2368

dzięki będę prubowal a u was te swoźnie wyszły bez problemu czy były ciasno


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bez problemu. Ogólnie wyciąganie siłownika idzie całkiem przyzwoicie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2368

a jak ty cofales ten zbiornik? tam nie ma zbytnio gdzie z tylu przeszkadza mocowanie kabiny a do przodu nie da się


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioo117    1

Dokładnie jak koledzy wyżej piszą. Odkręć opaski zbiornika i przesuń go do koła, ja też trochę podnosiłem kabinę żeby zbiornik cofnąć maksymalnie do koła. Poszło bez większych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bbolas    2

jakoś problemów nie było..robiłem to z 2 lata temu i nie pamietam dokładnie ale chyba udało sie bez przesuwania zbiorników...http://allegro.pl/zestaw-haczykow-haczyk-haczyki-hak-haki-yato-0843-i4902843375.html 15 zł ale bardzo pomaga przy takich pracach :)....ciepła woda a najlepiej w oleju zagrzać pierścienie i dopiero....podczas składania oringi posmarować olejem i powolutku nie mlotkiem składać

 

Edytowano przez bbolas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2368

a jeżeli wymienię już uszczelnienacze i założe go z powrotem to chyba trzeba będzie go odpowietrzyc ale jak?


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj