audi80b4

problem z filtrem powietrza

Polecane posty

audi80b4    1

u mnie do 2000 też się nie zapala dopiero jak przekrocze 2000 pod obciążeniem to się zapala obroty orginalnie miałem 1900 ale zwiększyłem na 2200 traktor to belarus 952

 

przy 2200 w orce jest zdecydowanie mocniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Ja mam pompę ruską, więc u mnie to trochę inaczej wygląda, a obroty mam nominalne, nigdy nie przekraczające 2000.

Edytowano przez kris19911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

oto moja pompa z belarusa 952 pompa jest czeska wie ktoś gdzie na tej pompie jest ta śruba którą trzeba wykręcić żeby zwiększyć moc ?

 

http://www.fotoload.pl/index.php?id=6cb981f43be20d176330bc3e1b5a55fa527

 

http://www.fotoload.pl/index.php?id=c0f702c938613a50c6fc6b0d516eae0c263

 

http://www.fotoload.pl/index.php?id=916eae0a2ed2c5acf051341c93b9fd1a666

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Daj zdjecie z troszkę większej odległości.

Ja tak na chłopski rozum do tego doszedłem. Na pompie miałem plomby tylko na 2 srubkach, jedna odpowiadała za obroty, a druga mnie zaciekawiła i w ten sposób metodą prób i błedów doszedłem do zadowalajacych mnie ustawień :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

a u mnie znowu plomba jest na śrubach zeby nie rozpołowić pompy i na śrubach co trzymają z tyłu dekielek a na śrubie od obrotów nie ma a śruby od dawki nie ma

 

zastanawia mnie ta kopułka do której dochodzi rurka od kolektora ssącego czy jak się jej nie zdejmnie tam nie ma tej śruby od dawki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W zetorach śruba od regulacji dawki paliwa jest pod deklem przykręconym z boku po lewej stronie na zdjęciu. Wiem że jest tam kilka regulacji, dwie lub trzy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

zaznaczyłem na zdjęciu regulator dawki paliwa na tym regulatorze jest duża nakrętka po jej odkręceniu jest pod nią taka membrana i śrubka od regulacji dawki paliwa i moje pytanie jest takie w którą stronę na tej pompie trzeba tą śrubke przekręcić zeby zwiększyć dawke w prawo czy w lewo? i o ile ją podkręcić?

 

 

http://zapodaj.net/d...84dc3e.jpg.html

Edytowano przez audi80b4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie do końca jestem pewny czy tam jest regulacja dawki paliwa. Prędzej jakaś regulacja do korektora cisnieniowego. W pompach motorpal jest na pewno regulacja dawki pod pokrywka z lewej strony pompy od strony kabiny.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właśnie jest ona i zdaje sie jeszcze dwie inne regulacje za zaplombowaną pokrywką.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

jeden mechanik mi mówił ze pod tą nakrętką jest śrubka od regulacji dawki odkręciłem ją i faktycznie jest ale nie był pewien w którą strone się zwiększa

 

w ruskich pompach też regulacja dawki jest na korpusie ale można tez przestawić na regulatorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Widzę pompa tak sama jak w lublinie III tylko pewnie większa. To co zaznaczyłeś to korektor ciśnienia. Po prawej zaraz pod przewodem biegnącym od kolektora jest mała pokrywka na 2 śrubki a pod nią śruba od regulatora. popuszczasz kontrę okręcasz śrubę o 1 obrót i sprawdzasz efekt. Przynajmniej tak jest w silniku Andorii ale nie spodziewam się tu żadnych wodotrysków. A co do kontrolki od filtra powietrza to zdejmij monocyklon z filtra i przejedź się, zauważyłem że w 1025 jest 2 razy większy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

no jest pod tą rurką idącą z kolektora taki mały dekielek na dwie śrubki jescze go nie odkręcałem jak go odkręce to w lewo ( jak bym odkręcał śrube) zwiększa się dawke? o ile przekręcić zeby był jakieś efekt ale zeby nie zrobić szkody silnikowi i zeby nie zaczął kopcić

 

pod tą dużą nakrętką co zaznaczyłem i odkręciłem jest śrubka od czego ona jest?

 

co do filtra to zdjęcie monocyklona nic nie daje a 1025 ma większy monocyklon jak i cały filtr jest większy i ma większe wkłady bo znajomy ma i byłem i widziałem ale nigdzie nie idzie dostać takiego większego filtra

 

 

 

 

http://zapodaj.net/35b60581c9de.jpg.html to ten dekielek?

Edytowano przez audi80b4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

i jak panowie ? ktos moze przerobil juz filtr oryginalny na wymienne wklady ? amoze wsadzil jakis inny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj