Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem z filtrem powietrza


39 odpowiedzi na ten temat

#21 Share kris19911

kris19911

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Motoryzacja, komputery
    KPK kumurun team

Napisany 11 marzec 2012 - 15:26

problem z filtrem powietrza No to nie wiem co moze być nie tak.
Pół obrotu wkręciłem śrubę na pompie, ciągnik wydaje się silniejszy, próba w transporcie: zamiast 3 zając bez wiekszego problemu wyjechałem na 4 złów.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z filtrem powietrza Dzisiaj, 00:57
  •  

#22 Share audi80b4

audi80b4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 358 postów

Napisany 11 marzec 2012 - 15:41

problem z filtrem powietrza mógł byś zrobić zdjęcie tej śruby ? która to jest

jaką masz pompe ruską czy czeską?

#23 Share hemi

hemi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Wadowic
  • Zainteresowania:Mechanika, Elektromechanika

Napisany 11 marzec 2012 - 16:31

problem z filtrem powietrza Odkręcasz na górze pompy małą pokrywkę na 4 śruby i zobaczysz śrubę od regulatora nadciśnieniowego, popuszczasz i odkręcasz śrubę o pół do jednego obrotu i cieszysz się jazdą innym ciągnikiem. A z tym filtrem też przerabiałem i wymieniałem na suchy z silnika z ciężarówki 3l turbo i buca dalej się zaświeca, no to podłączyłem oryginalny czujnik który był przy filtrze i dalej przyświeca ale przy wyższych obrotach.

#24 Share audi80b4

audi80b4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 358 postów

Napisany 11 marzec 2012 - 16:56

problem z filtrem powietrza czyli tą śrube trzeba wykręcić zeby zwiększyć moc ?

odkręcająć o pół obrotu tą śrube spowoduje to ze pompa poda większą dawke paliwa ?

jutro zobacze u siebie jak to wygląda bo ja mam czeską pompe i tam chyba może być inaczej ale jutro się okaże:)

hemi dodająć turbo do swojego ruska zmniejszałeś obroty czy zostawiłeś jakie były i jakie masz max obroty?

Edytowany przez audi80b4, 11 marzec 2012 - 17:00.


#25 Share hemi

hemi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Wadowic
  • Zainteresowania:Mechanika, Elektromechanika

Napisany 11 marzec 2012 - 17:59

problem z filtrem powietrza Tak wykręcając podaje większą dawkę silnik ma "dół" jak atmosferyczny. Obroty mam do 2200 ale praktycznie nigdy nie przekraczam 1900 bo nie ma takiej potrzeby. A kontrolka się zaświeca jak mam coś na haku i lecę pod górę, ale jak kręcę koło 2000.

#26 Share audi80b4

audi80b4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 358 postów

Napisany 11 marzec 2012 - 21:35

problem z filtrem powietrza u mnie do 2000 też się nie zapala dopiero jak przekrocze 2000 pod obciążeniem to się zapala obroty orginalnie miałem 1900 ale zwiększyłem na 2200 traktor to belarus 952

przy 2200 w orce jest zdecydowanie mocniejszy

#27 Share kris19911

kris19911

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Motoryzacja, komputery
    KPK kumurun team

Napisany 11 marzec 2012 - 22:00

problem z filtrem powietrza Ja mam pompę ruską, więc u mnie to trochę inaczej wygląda, a obroty mam nominalne, nigdy nie przekraczające 2000.

Edytowany przez kris19911, 11 marzec 2012 - 22:01.


#28 Share audi80b4

audi80b4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 358 postów

Napisany 15 marzec 2012 - 22:18

problem z filtrem powietrza oto moja pompa z belarusa 952 pompa jest czeska wie ktoś gdzie na tej pompie jest ta śruba którą trzeba wykręcić żeby zwiększyć moc ?

http://www.fotoload....bc3e1b5a55fa527

http://www.fotoload....6b0d516eae0c263

http://www.fotoload....341c93b9fd1a666

#29 Share kris19911

kris19911

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Motoryzacja, komputery
    KPK kumurun team

Napisany 15 marzec 2012 - 22:26

problem z filtrem powietrza Daj zdjecie z troszkę większej odległości.
Ja tak na chłopski rozum do tego doszedłem. Na pompie miałem plomby tylko na 2 srubkach, jedna odpowiadała za obroty, a druga mnie zaciekawiła i w ten sposób metodą prób i błedów doszedłem do zadowalajacych mnie ustawień :)

#30 Share audi80b4

audi80b4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 358 postów

Napisany 15 marzec 2012 - 22:39

problem z filtrem powietrza a u mnie znowu plomba jest na śrubach zeby nie rozpołowić pompy i na śrubach co trzymają z tyłu dekielek a na śrubie od obrotów nie ma a śruby od dawki nie ma

zastanawia mnie ta kopułka do której dochodzi rurka od kolektora ssącego czy jak się jej nie zdejmnie tam nie ma tej śruby od dawki

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z filtrem powietrza Dzisiaj, 00:57
  •  

#31 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 15 marzec 2012 - 22:43

problem z filtrem powietrza W zetorach śruba od regulacji dawki paliwa jest pod deklem przykręconym z boku po lewej stronie na zdjęciu. Wiem że jest tam kilka regulacji, dwie lub trzy.
KPK Kumurun Team

#32 Share audi80b4

audi80b4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 358 postów

Napisany 15 marzec 2012 - 22:57

problem z filtrem powietrza zaznaczyłem na zdjęciu regulator dawki paliwa na tym regulatorze jest duża nakrętka po jej odkręceniu jest pod nią taka membrana i śrubka od regulacji dawki paliwa i moje pytanie jest takie w którą stronę na tej pompie trzeba tą śrubke przekręcić zeby zwiększyć dawke w prawo czy w lewo? i o ile ją podkręcić?


http://zapodaj.net/d...84dc3e.jpg.html

Edytowany przez audi80b4, 10 kwiecień 2012 - 21:25.


#33 Share audi80b4

audi80b4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 358 postów

Napisany 10 kwiecień 2012 - 21:27

problem z filtrem powietrza wie ktoś? :)

#34 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 11 kwiecień 2012 - 13:39

problem z filtrem powietrza Nie do końca jestem pewny czy tam jest regulacja dawki paliwa. Prędzej jakaś regulacja do korektora cisnieniowego. W pompach motorpal jest na pewno regulacja dawki pod pokrywka z lewej strony pompy od strony kabiny.
KPK Kumurun Team

#35 Share Biznez404

Biznez404

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 kwiecień 2012 - 14:18

problem z filtrem powietrza Prawnie powinna być śrubka z kontrą za plombowana gdzieś na korpusie regulatora obrotów :huh: .

#36 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 11 kwiecień 2012 - 14:44

problem z filtrem powietrza No właśnie jest ona i zdaje sie jeszcze dwie inne regulacje za zaplombowaną pokrywką.
KPK Kumurun Team

#37 Share audi80b4

audi80b4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 358 postów

Napisany 11 kwiecień 2012 - 21:22

problem z filtrem powietrza jeden mechanik mi mówił ze pod tą nakrętką jest śrubka od regulacji dawki odkręciłem ją i faktycznie jest ale nie był pewien w którą strone się zwiększa

w ruskich pompach też regulacja dawki jest na korpusie ale można tez przestawić na regulatorze

#38 Share hemi

hemi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Wadowic
  • Zainteresowania:Mechanika, Elektromechanika

Napisany 11 kwiecień 2012 - 22:30

problem z filtrem powietrza Widzę pompa tak sama jak w lublinie III tylko pewnie większa. To co zaznaczyłeś to korektor ciśnienia. Po prawej zaraz pod przewodem biegnącym od kolektora jest mała pokrywka na 2 śrubki a pod nią śruba od regulatora. popuszczasz kontrę okręcasz śrubę o 1 obrót i sprawdzasz efekt. Przynajmniej tak jest w silniku Andorii ale nie spodziewam się tu żadnych wodotrysków. A co do kontrolki od filtra powietrza to zdejmij monocyklon z filtra i przejedź się, zauważyłem że w 1025 jest 2 razy większy.

#39 Share audi80b4

audi80b4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 358 postów

Napisany 12 kwiecień 2012 - 20:59

problem z filtrem powietrza no jest pod tą rurką idącą z kolektora taki mały dekielek na dwie śrubki jescze go nie odkręcałem jak go odkręce to w lewo ( jak bym odkręcał śrube) zwiększa się dawke? o ile przekręcić zeby był jakieś efekt ale zeby nie zrobić szkody silnikowi i zeby nie zaczął kopcić

pod tą dużą nakrętką co zaznaczyłem i odkręciłem jest śrubka od czego ona jest?

co do filtra to zdjęcie monocyklona nic nie daje a 1025 ma większy monocyklon jak i cały filtr jest większy i ma większe wkłady bo znajomy ma i byłem i widziałem ale nigdzie nie idzie dostać takiego większego filtra




http://zapodaj.net/3...81c9de.jpg.html to ten dekielek?

Edytowany przez audi80b4, 12 kwiecień 2012 - 21:02.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z filtrem powietrza Dzisiaj, 00:57
  •  

#40 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1299 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 09 listopad 2013 - 21:44

problem z filtrem powietrza i jak panowie ? ktos moze przerobil juz filtr oryginalny na wymienne wklady ? amoze wsadzil jakis inny ?

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy