Zaloguj się, aby obserwować  
polac

Hydraulika-Sterowanie

Polecane posty

polac    0

Wczoraj podczas rozmowy kumpel zapytał sie jak to jest w ciągnikach ze we wnętrzu są 3 dźwignie do sterowania hydrauliką a jest np.5 wyjść noi powiedzcie mi jak to jest bo ja mam styczność tylko ze starszymi maszynami w których hydraulika juz nie działa a z takim moim wujkiem który ma JD 6320 i JD 7920 to sie widuje raz na 5 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Józek    0

Jedną dźwignią z reguły steruje się parą wyjść, czyli doma złączami hydrauliki zewnętrznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polac    0
Jedną dźwignią z reguły steruje się parą wyjść, czyli doma złączami hydrauliki zewnętrznej.

Para czyli wyjście i powrót???Dobrze rozumuje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

może byc tak ze jedna dzwignia jest krzyżowa czyli sterujesz nia dwoma zaworami. np przod-tył jeden a drugi prawo lewo. tak maja np niektóre nowe case i nh np tvt


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

zwykle jest tak ze jedna dzwignia steruja jedna para zlacza lub wlasnie sa dzwignie krzyzowe ktore steruja dwiema parami zlacz, zwykle 5,7 lub inne nie parzyste zlacze to bezposredniu powrot do skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

dokładnie nieparzyste jest złączem zlewowym


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3893

a co z moim zetorem?

2 dzwignie i 6wyjsc?

juz wiem ze jak podlacze do gornego wyjscia i wajche popcham to olej tloczy, jak wajche cofne to zabiera olej, jak podlacze dolny to na odwrot - popcham wajche to olej zabiera, cofam wajche olej tloczy,

a co z reszta?

 

pozdrawiam

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4

A po jakiego czorta jest górne lewe wyjście hydrauliki przy ursusach i zetorach powyżej 80 koni. Są 4 lub 6 te z prawej są od wajchy przy podnośniku, jak ktoś ma 6 wyjść to te 2 po środku są od wajchy koło włączania przedniego napędu, dolna lewa jest od powrotu oleju do skrzynia a do czego jest ta nad nia.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

do pługa biegusa podnosisz podnosnik i olej idzie na siłownik przy kole podporowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

Yaceny sprawdz czy nie masz przypadkiem wykreconej dziwgni od 3 rozdzielacza. u mnie w ursusue mam 5 wyjsc jedno zlewowe 2 steruje sie dzwignia obok regulacji podnośnika a pozostałe dwa to dzwignia z prawej strony za regulacja podnośnika i własnie ta dzwignia była wykrecona założyłem dzwignie i hula


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4
automatycznie? no no niedoceniam naszych ursusów

Można tak powiedzieć bo na to szybkozłącze idzie olej z tego samego przewodu co na siłowniki wspomagające podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4

To nawet dobrze się składa bedę musiał wyprubować przy PHX. A jak to działa wystarczy do oporu dać podnośnik i najpierw podniesi ramiona a potem koło podporowe czy jakos inaczej? A i jaka trzeba mieć regulację mieszaną?

A gdzie można się wpiąć pod olej do tego dodatkowego obiegu zawnętrznego(te 2 szybkozłacza po środku). Miałem kiedys pod tą rurkę co idzie od pompy ale olej szedł mi tam a nie chciał iść na podnośnik i musiałem kombinować z dławieniem przepływu. Musiałbym zmienić rozdzielacz i podciągnąć zawór ale może można gdzie indziej podłączyć.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

biegusa podczepiasz pod lewe górne szbkozłoącze to co jest ponad tym zlewowym co w korek od podnośnika puszcza olej ale nie wiem czy ty w 914 tak mamsz bo chyba w 914 nie ma siłownika wspomagającego poprostu na biegusa idzie ten sam olej co na siłowniki wspomagające podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4

Mam ten siłownik przy lewym ramieniu i jest podłączony do tego właśnie wyjścia.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dariusz86
      Cześć,
      Stoję przed małym dylematem w kwestii doboru haków sprzęgających. Chcę zamontować coś takiego do ciągnika o mocy 70KM. Nie wykonuje on nie wiadomo jak ciężkich prac ale jednak hak to wygoda o czym już się przekonałem nie raz. I teraz biję się z myślami, czy inwestować prawie 500zł za sztukę, za oryginał CBM'a, kat 2S, czy może pójść w coś tańszego i wziąć waryńskiego. Generalnie waryński chyba robi nie najgorsze te części ale nie wiem jak jest z hakami. Szukam opinii i ciężko cokolwiek znaleźć. CBM to wiadomo, marka sama w sobie. Ale różnica w cenie dość znaczna bo na 2 sztukach około 400zł. Bardzo bym Was prosił o pomoc w dokonaniu wyboru. Może są na forum osoby które mają haki waryńskiego już jakiś czas i z perspektywy tego czasu, są w stanie wydać jakąś opinię. O opinię CBM'a nie pytam bo wiadomo że to górna półka. 
    • Gość
      Przez Gość
      Czy ktoś wydzierżawił grunty pod fotowoltaike? Szukam informacji czy to opłacalne, jakie mogą być problemy i czy umowy są faktycznie takie piękne i przejrzyste. W tygodniu było już dwóch przedstawicieli chętnych na dzierżawę ziemi.
    • Przez tmic
      Czy ktoś się już spotkał  z umową dzierżawy gruntu pod instalację wodorową ? Szukam informacji o problemach i opłacalności.
    • Przez Michle18
      Witam mam problem renault 90-34 zauważyłem że wałek od przedniego mostu jest uszkodzony (zjedzony frez) od strony skrzyni jest ok moje pytanie brzmi czy jeśli pominę tuleje która łączy wałek z przednim mostem i zespawam to na stałe czy pochodzi to trochę czy musi być jakiś luz na tej złączce wału? Chce zrobić coś na szybko bo robota w polu się szykuje z góry dziękuję za opinie
    • Przez michalsoft
      Witam,
      w sąsiedztwie mojej działki powstać ma turbina wiatrowa. Dziś był przedstawiciel firmy z zapytaniem o zgodę i propozycja dzierżawy  na to żeby nad moimi działkami kręciło się śmigło z wiatraka , ewentualnie może być na tej działce kawałek fundamentu. Ma być ro wiatrak o mocy około 3MW
      Na jakie zapisy w umowie dzierżawy zwrócić uwagę ? CO jest ważne w tym aspekcie ? 
      Czy macie jakieś doświadczenie z tego typu sprawami ?
      Jaki może być ewentualny czynsz dzierżawny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj