yaboll

Wtryskiwacze od Poloneza 1.9Gld

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ultracyd    8
17 godzin temu, KULAWA_KOZA napisał:

Ale co wy porównujecie wtryski Made in INDIA do made in France.Mi jak kiedyś będą lały to na pewno założe takie jak w poprzedniej c-330 , 299A dedykowane do Citroena 1.9D

Kultura pracy silnika i znikome kopcenie robią wrażenie.A że ultracyd włożył jakąś chińszczyzne to jest jak jest.Ciort wie w jakim stanie ma pompe i silnik.

Wiesz co to jest stół probierczy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    158
Napisano (edytowany)
21 godzin temu, Roki212 napisał:

Mam identyczne jak pokazałes na foto też made in India od 2012 roku chodzą bez problemu jak wspomniałem wcześniej ponad 1200 mth już zrobione i tylko raz wyciągane dla kontroli czy sie nie przestawiły. Zostały wstawione razem z pompą po remoncie. Więc nie wiem czemu u jednego chodzą u drugiego już nie

dlatego że masz dobrze zrobioną pompe i silnik OK.A jak ktoś ma kijowa pompe i silnik taki sobie to potem ma pretensje do wtrysków że złe .

Ultracyd a ty wiesz jak powinna pracować pompa SPRAWNA w C-330? i jak powinien być ustawiony silnik ?

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Zastanawiam się po co wkładać jakieś wynalazki skoro oryginalne firmowe końcówki są bardzo dobrego a sam silnik i tak na nich pracuje jak marzenie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ultracyd    8

I weź tu wytłumacz dyletantowi że te wtryskiwacze już na stole probierczym "dawały ciała".

Nie bój się, nie mam pretensji że dałem się namówić na to gówno. Tak to jest jak się człowiek zapomni i da namówić amatorowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1830
7 godzin temu, bears napisał:

Zastanawiam się po co wkładać jakieś wynalazki skoro oryginalne firmowe końcówki są bardzo dobrego a sam silnik i tak na nich pracuje jak marzenie. 

Kolego z czystej ciekawości, mój ciągnik i robię co chcę :P wstawiłem wcześniej do jednej 30-stki i jest ok. Jakiś czas temu w drugiej też takie same dałem bo te co były zaczęły lać i też jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Przecież Ci ja nie bronie, byłem po prostu ciekaw a teraz już wiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Moja WSK175 na oryginalnym gaźniku jeździła dobrze, po wymianie na gaźnik od MZ251 dostała skrzydeł, kolega zmienił na gaźnik od Jawy350 podobnie... Nie zawsze oryginał to najlepsze wyjście, postęp ma to do siebie że trzeba eksperymentować, raz jest lepiej po, raz gorzej. Technika idzie do przodu i to co było nieosiągalne 40 lat temu dziś dziś jest ogólnie dostępne, np oleje półsyntetyczne i syntetyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1830
54 minuty temu, bears napisał:

Przecież Ci ja nie bronie, byłem po prostu ciekaw a teraz już wiem. 

Tak samo i ja byłem ciekaw i okazało się że trafiony wybór ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Kiedy z czaicie że dzisiejszymi z częściami jest loteria.Kupując nawet WZM może sie trafić bubel czasem jest tak że indyjskiego coś lepiej chodzi niż oryginał,widocznie kolega miał pecha że lały z samego początku dwóch innych założyło i jedżą.Sam byłem pod wrażeniem jak ładnie chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1830

Testuj jedni zadowoleni inni nie jak nie sprawdzisz nie będziesz wiedział :)

U mnie na dziś od 2012 roku jak wstawiłem to mają ponad 1200 mth i końcówki ciągle te same jedynie dwa razy korygowane ciśnienie otwarcia i to po 500 mth pracy były znikome spadki czyli jak ustawiam na 140 bar to po takim czasie spadek był do 130 lub lekko mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1830

No jak by coś było na minus w porównaniu do oryginalnych to już by ich dawno nie było 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Czemu ma być gorsze odpalanie jeśli lepiej rozpylają pod każdym względem będzie lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1830

299 mają inny numer katalogowy 0434250160, a te 299A - 0434250171 i też u siebie mam 299A :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xxx1234
      Witam, mam problem w Massey Ferguson 5455, że podczas wciskania gazu i gwałtownego odpuszczenia, obroty spadają że ciągnik gaśnie. Poza tym na biegu jałowym obroty lekko falują. Filtry były wymieniane. Co to może być?
    • Przez adasku10
      Zauważyłem, że skądś cieknie olej bo plama pod silnikiem. 
      Okazało się, że wyciek spod mocowania tlumnika. 
      Czy to oznacza jakieś duże koszty naprawy?
      Jeśli ktoś miał podobnie to proszę o sugestie w kwestii rozwiazania problemu. 
      Zdjęcia problemu w zalaczniku. 


    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj