Polecane posty

mariusz3v    4
ptaszyna    170

W silnikach renault i fendt wał jest taki sam ale korbowód jest o 6mm dłuższy od fendta. Dlatego skok jest taki sam ale korbowodu nie podmienisz

A co powiesz na to;http://allegro.pl/korbowod-mwm-fendt-renault-td226b-d226b-i4731895146.html , ktoś się musi mylić.

Nie miałem do czynienia z sil. MWM  ale myślę że korbowody różnią się w zależności od typu sil. (stary/nowy typ) a nie marki ciągnika w których jest zastosowany ten sam typ silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

W silnikach renault i fendt wał jest taki sam ale korbowód jest o 6mm dłuższy od fendta. Dlatego skok jest taki sam ale korbowodu nie podmienisz

Skoro  wał jest  taki  sam ,  to  zmieniłaby  sie pojemność  skokowa , jeśli  korbowód  byłby  inny , a  w danych  technicznych  które  podałem  w  swoim poście nie ma  żadnej różnicy, jedynie  w  mocy  kilka  koni moze  się różnić ale  to  wynika  z dawki paliwa  i  rodzaju pompy wtryskowej ,  nie  jest  to  możliwe  co  piszesz ,  

Dla  danego typu  silnika  wszystkie  elementy  silnika  są takie same ,  inna jest  jedynie pompa wtryskowa 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Skoro  wał jest  taki  sam ,  to  zmieniłaby  sie pojemność  skokowa

 

To nieprawda bo pojemność to iloczyn średnicy cylindra i skoku razy ilość garów.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

To  wytłumacz  mi - przy  założeniu że  średnica  cylindra  jest  taka  sama  -od  czego  zalezy  skok  , jeśli nie  od  długości korbowodu? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Prawda bo mowa o tej samej ilości cylindrów o tym samym silniku itd. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

To  wytłumacz  mi - przy  założeniu że  średnica  cylindra  jest  taka  sama  -od  czego  zalezy  skok  , jeśli nie  od  długości korbowodu? 

 

Zależy wyłącznie od skoku czyli wykorbienia wału a nieważne jak długim korbowodem będziesz go poruszał.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

To  wytłumacz  mi - przy  założeniu że  średnica  cylindra  jest  taka  sama  -od  czego  zalezy  skok  , jeśli nie  od  długości korbowodu? 

No co Ty piszesz? Skok zostanie ten sam czy korbowód ma 15 czy 30cm, liczy się wykorbienie wału od osi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

W zasadzie piszesz  sensownie .

Ale  na  czym  opierasz z tą  tezę,że  korbowód  ma  inną  długość  w  tym  samym  typie  silnika? 

 

 

pawel885

A Ty  co piszesz? przy  takiej różnicy  to musiałby być inny  blok   ,

a  to  juz  raczej  abstrakcja  że  MWM  dla  tych  samych typów  silników   robi  różne korbowody  ,i  różne bloki ,  jakieś  dowody  na  poparcie  tezy? 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To co mariusz podał wynika jedno, silniki  Fend i Reno są takie same, identyczne, MWM D226-4, z skokiem 105x120 tylko w Reno 75 jest Perkins. Ptaszyna podał korbę do tego silnika do zwykłego i turbo, jest jedna.

W mocy jest różnica bo jest inna dawka paliwa, pompa wtryskowa i dołożone turbo.

A pojemność zależy od wykorbienia wału  i średnicy tłoka,  a korba może być identyczna  w tych silnikach, niezależnie od pojemności.

Najlepszym przykładem jest silnik Zetora ZTS 18345 i Polskiej 1934 jest różnica w pojemności i skoku ale korby i tuleje z tłokami są identyczne ja w starych ursusach np 1014 czy 1614, warunek turbo , czyli wzmacniane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

ALe mieszacie sami sobie trudnosci szukacie więc trochę trudno wyznać jaki tam jest silnik z tego co teraz podałeś, ale tam jest  silnik MWM bo te reno jest z 96 r choć już nie powinno być w tym roczniku, może pierwsza rejestracja. To jest Reno CERES 85X czyli z silnikiem MWM, tym samym, identycznym co w Fendzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie rozumiem jak przy większym wykorbieniu wału może być ten sam korbowód. Przecież przy większym skoku(wykorbieniu) to tłok przywali w głowicę, gdyby korbowody zostały te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

W zasadzie piszesz  sensownie .

Ale  na  czym  opierasz z tą  tezę,że  korbowód  ma  inną  długość  w  tym  samym  typie  silnika? 

 

 

pawel885

A Ty  co piszesz? przy  takiej różnicy  to musiałby być inny  blok   ,

a  to  juz  raczej  abstrakcja  że  MWM  dla  tych  samych typów  silników   robi  różne korbowody  ,i  różne bloki ,  jakieś  dowody  na  poparcie  tezy? 

Napisałeś o długości korbowodów więc piszę że nic nie mają się do skoku, żadnych tez o mwm nie przedstawiałem. MWM z fendta i renault to ta sama konstrukcja, te same bloki, tuleje, głowice itp ale nie są identyczne jak wcześniej pisałem, po prostu nie przykręcisz koła zamachowego bo wał ma inny rozstaw śrub pod inne sprzęgła w tych ciągnikach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Możliwe ze mocniejsze modele reno mają już te same bloki i pasują ale od modelu 133.14 110.54 do fendta 312 korbowodu nie założysz. Wiem bo sprzedałem wał szefowi od reno a korbowód szef musiał oddzielnie dokupić bo mój od reno był o 6 mm za długi. Na potwierdzenie tej tezy mogę zrobić foto dwóch korbowodów

Edytowano przez Harnas88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztoff    10

http://otomoto.pl/case-mx110-100-120-5150-A459555.html

ogladał ktoś tego Case wart zakupu? czy jest możliwość podniesienia mu mocu do 130 km?

nawet do 141 KM

 http://www.44tuning.pl/chip-tuning-case-mxu-110-116-km

A jeśli chodzi o korbowody do MWM, to sam nie dawno robiłem remont tego silnika i powiem tak, że trzeba mieć wszystko na wzór.

Korbowody mają  takie prostkątne doważenia na stopie, ale nie wszystkie. długości też są różne. Korbowód trzeba mieć zmierzony i zważony. Ja kupiłem używkę taką samą długość ale cięższą i trzeba było tą wagę korygować. A silnik mam td 226.4.

Do turbodiesel  są inne niż do diesel.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Cała kabina jest od starszych modeli .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

http://otomoto.pl/case-mx110-100-120-5150-A459555.html

ogladał ktoś tego Case wart zakupu? czy jest możliwość podniesienia mu mocu do 130 km?

Trza pompę przeregulować do 135 km, bo powyżej to te silniki mają interculer.

To co podał krzysztoff top nie tyczy się tego silnika, bo to jest MXM czyli NH w barwach Case. Ale tam też jest zwykła pompa i pompiarz ją przestawi, a to co piszę 44tuning to radzę trochę inaczej na to patrzeć, bo ja kiedyś dzwoniłem do nich o przestawienie  silnika na zwykłej pompie to nie podjęli się, tylko silniki sterowane komputerem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj