Polecane posty

Pirell    0

Rozwiń proszę swoją myśl, bo nawet nie wiadomo o co Ci chodzi. Jak dla mnie to ty jesteś leniwy.

 

@down

plus zwiększony moment obrotowy oraz obniżone spalanie, poza tym to chyba jest najmocniejszy silnik w klasie 4-cyl. I mają prawo być dumni bo teraz nie odbiegają niczym od konkurencji i na plus można też im zaliczyć brak elektroniki w silniku.

Edytowano przez Pirell

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się pokusił na ten ciągnik bo chcę kupić coś o podobnej mocy w niedalekim czasie. Ale rozmawiałem z posiadaczami 125 to mówili że palą jak lokomotywy a cena w porównaniu z lepszymi markami nie jest wiele mniejsza.


Chce kupić windę (przekładnie łańcuchową) do podnoszenia, o udźwigu powyżej jednej tony. Proszę o kontakt na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Test Profi po czesku: http://www.zetormorava.cz/fotky525/zetor_2011/Test_traktor_Zetor_Forterra_135.pdf

Frotka osiągnęła wynik Powermix 283 g/kWh co stawia ją o 5,7% poniżej średniej dla dotychczas przebadanych ciągników.

 

Opis i porównanie 16 zaworowego silnika Z1605 i Z1505 http://www.zetormorava.cz/fotky525/news_2011/Zetor_Forterra_135_MI.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
serek244    0

Filmik z zawodów pokazuje jak wielka jest różnica w komforcie jazdy zetorem a pozostałymi ciągnikami. Zetor skacze jak piłka, traktorzysta ledwo utrzymuje się na siedzeniu. Zetor umieszczając filmik na swojej stronie strzelił gola do własnej bramki. Tym ciągnikiem nie da się jeździć, skakanie to poważna wada forterry ( i niejedyna).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Nie powie Ci bo nie wie, tatuś kupił John deere za 300tys. netto i jemu nie skacze <_<. Zetor umieszczając filmik zrobił bardzo dobrze, bo nigdy się nie chwalili komfortem jazdy, tylko zależało im na osiągach. Poza tym ciągnik gnał po polnej drodze ze 30-40 km/h więc to normalne że bez amortyzacji będzie skakał, ważne jest również to że kierowcy Fendta nie widać więc nie wiem na czym opierasz swoje bystre wnioski.

 

Edytowano przez Pirell

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1996    1

u mnie w okolicy ma taka koles nie znam go ale jak prasował sianokiszonke to słyszałem jak chodzi całkiem inaczej jak nasza 125. Z tego co podpatrzyłem to sie niczym nie rożni tylko maska...

Ale cena powala 125-170000tys a 135-171000 haha :blink:

Ktorą wybieracie?

o i jeszcze jedno moze wiecie czy mozna te nowa maske załozyc to forterry co ma stara maske? B)


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Rozwiń proszę swoją myśl, bo nawet nie wiadomo o co Ci chodzi. Jak dla mnie to ty jesteś leniwy.

 

@down

plus zwiększony moment obrotowy oraz obniżone spalanie, poza tym to chyba jest najmocniejszy silnik w klasie 4-cyl. I mają prawo być dumni bo teraz nie odbiegają niczym od konkurencji i na plus można też im zaliczyć brak elektroniki w silniku.

nie no valtra ma najmocniejszy bodajże ok 150 km gdzieś mam artykuł


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Valtra N141 & N142 mają silniki o mocy maksymalnej 152KM a w trybie transportowym 160KM a Forterra 135 o ile dobrze pamietam ma 150KM ;)

(Wszystkie moce wg normy ISO :D )

ale Czeski silnik ma mniejszą pojemnośc(4156) od Fińskiego Sisu(4912)

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    35

Ja kupiłem Zetora 135, chyba jako pierwszy w Polsce bo 12 zeszła z taśmy i faktycznie chodzi inaczej bardziej podobnie do NH ale 150 koni to ona nie ma hehe :) ale z 4 metrowym vibroflexem nawet dymka nie puści 13-14 km/h:).

Generalnie jestem zadowolony z ciągnika prosty w jak budowa cepa no i też nie ma co się za bardzo popsuć (odpukać w niemalowane) . Mankamentem jest nieamortyzowana przednia oś, strasznie twardy ciągnik nawet przy pneumatycznym siedzeniu i amortyzowanej kabinie rzuca traktorem niemiłosiernie, no i brakuje zaworów przy złączach hydrauliki, żeby można sobie ciśnienie ustawić, no i może łapaczy oleju z hydrauliki.

No zobaczymy jak się będzie dalej sprawował bo już czeka na niego świeżo zakupiony pług 4 skibowy Feneta no i 3 metrowy zestaw aktywny Rabe z Accordem :D

Pozdrawiam Serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Wg danych producenta zawartych w ulotkach ma 136KM wg normy DIN & 150KM wg normy ISO ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    35

Znam takie dobre powiedzenie a mianowicie " papier wszystko przyjmie" no przyznam, że silny ciagnik jest ale nie sądzę aby mial 150 KM bardziej dałbym mu takie pelne 125-130 koni :-). Przyznam, że co do spalania to ma dosc umiarkowane, przynajmniej dotychczas :-).

Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    35

Dzisiaj sprawdziłem Zetora odnośnie spalania spalania przy gruberze 4 metrowym i prędkości 10-12 km/h na głębokości pracy ok 10-12 cm no klasa gleby to 3a,3b-8ha i 4 klasa-2ha na rzepaczysku, spalanie wyniosło 8 litrów na ha.

Jak sądzicie czy to dużo czy mało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oledo    2

Możesz powiedzieć jakim biegiem jeździłeś i przy jakich obrotach silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    35

Już mówię na 2 biegu szosowym i na 2 półbiegu obroty trzymałem w granicy 2000 - 2100:)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekkalisz    16

Slevyn a powiedz mi moze juz testowales ta forterre z tym pługiem obrotowym jak tak to powiedz ile ci na ha spalila

Edytowano przez tomekkalisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    35

 

@tomekkalisz Witam no nie pamietam dokładnie ale między 16 a 18 litrów w zależności na jakiej glebie było robione i z jaką prędkością bo generalnie. Powiem tak mam pola 7 ha to jak zatankowałem do pełna czyli 180 litrów to jak wracałem do domu to na to wskazówka była równo z podziałką wskazującą 1/4 baku. Pozdrawiam:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar kupić ciągnik Zetor Fronterra 135 z ładowaczem czołowym szerokie opony klima siedzenie pneumatyczne.Jakie są wady i zalety tego ciągnika,spalanie,czy poradzi sobie w agregacie uprawowo siewnym 3 m (brona wirowa)????? Jakie są jego wady i zalety,jakie mieliście problemy z tymi ciągnikiem ????

 

 

 

 

 

P.S. Jaki ciągnik z innych marek wybraliście by zamiast Zetora do 210 tyś brutto z ładowaczem ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfmf    1

z brona 3 m wszytsko powyzej 100km bedzie swobodnie jezdzic,

 

za 210000 brutto chyba nie znajdziesz 137km efektywnych z innych marek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z brona 3 m wszytsko powyzej 100km bedzie swobodnie jezdzic,

 

za 210000 brutto chyba nie znajdziesz 137km efektywnych z innych marek

 

 

 

ale mi chodzi aby do 210 tyś i powyżej 100 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj