jaszczur2008

Fiat 80-90DT problem ze swiatlami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam
Mam problem z fiatem 80-90dt
Problem jest ze swiatlami, tzn:
Kierunki są ok
Stop jest ok
Halogeny przod ok
Problem jest z halogenem tyl i swiatlami przod (drohowe i mijania).
Mianowicie swiatla bardzo slabo swieci. Odblysniki ok
Masy tez sa dobre.
Gdy pod lampe przeciagne plusa prosto z akumulatora to swieci tak jak powinien (bardzo mocno).
Miernikiem sprawdzilem napiecie przy zarowce i jest 4.46V.
Akumulator i ladowanie ksiazkowe.
Co moze byc przyczyna takiegi slabego swiecenia?
Dodam jeszcze ze swiatla postojowe cieszko mi stwierdzc czy swieca ok czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Z tymi światłami to chyba jeden z niewielu problemów serii xx-90. Mam podobnie w swoim 140-90. Kupiłem nowy przełącznik zespolony (droga sprawa) do kierunków i zmiany świateł oraz "ledy" zamiast halogenów na dach bo też ledwo świecą. Jak zapalę przednie to jeszcze w miarę ale jak włączę też tylne to wszystko razem świeci jak lampa naftowa  :D Teraz tylko pozostaje się jakoś zmobilizować i to wszystko powymieniać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2483

może kabel lub kostka do świateł jest upalona lub zasniedziala


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Albo przewody są przegrane jeśli kiedyś była słaba masa. W takim przypadku pasowaloby powymieniac przewody. I oczywiście do sprawdzenia kostki czy nie są zasniedziale upalne lub luźne konektory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2220

 Korzystając z podpowiedzi sprawdziłem u siebie,bo też nędzne. 8.4 v na żarówce,poprzekręcałem kilkadziesiąt razy włącznikiem ,sukces 10,5 i dalej ani ciut. Oddzielny przewód z bezpiecznikiem od rozrusznika zamontowany,przełącznik dwu strzałowy [ plus i dwa niezależne wyjścia] i kablem pod żarówki,a że minus dobry więc pozostał. I teraz na starym włączniku mam te nędzne,a na nowym pracuje 14 v.Można  włączyć dwa obwody i na pięknych światłach jechać drogą [świecą wszystkie naokoło],jak i na nowym pracując tylko w polu świecą te z przodu i żadne inne,[a kontrolki pokazują włączenie świateł] i gra gitara :rolleyes:  A może przy tych nędznych  parametrach pomontować żarówki 6 v :blink: ,co na to elektrycy :blink:

Edytowano przez kizak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Poradziłeś sobie z tym problemem jak przystało na Polaka B)

Elektrycy pewnie będą marudzić ale ważne,że działa i nie musisz wymieniać całej instalacji. Myślę,że winę za problemy ze światłami swoją drogą bardzo udanych ciągnikach Fiata ponosi niska jakość przewodów i wszelkich przełączników, które nie wytrzymują próby czasu.

Twój sposób pokazuje jak sobie można z tym poradzić po minimalnych kosztach a to też jest ważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robson11
      Ostatnio zauważyłem, że powoli kończą mi się pasy dwa w najlepszym stanie przełożylem na boki w gorszym na środek ale nie jest to rozwiązanie  na dłuższą metę. Z czasem na pewno któryś z nich się zerwie i tutaj moje pytanie. Czy ktoś z forumowiczów praktykował wymianę pojedynczego pasa w całości bądz kompletu pasów ?
       
      Z tego co się orientuję są różne rodzaje pasow ale nie mam pojecia jaki ewentualnie rodzaj byłby dobry do tej prasy ?
       
      Jezeli ktoś ma takie doświadczenie prosiłbym tez o podanie przybliżonej kwoty takiego "interesu".
       
       
       
       
    • Przez Digifant
      Proszę krótką poradę na temat jak wymontować pompę hydrauliki w 675 DT. Muszę to zrobić gdyż spod jednego górnego króćca wycieka olej, chciałbym to uszczelnić, ale pompa wtryskowa uniemożliwia odkręcenie tego króćca.
    • Przez rosiu_xd
      Witam
      Wie ktoś moze od od czego są te dwie kontrolki pod kontrolką ciśnienia oleju? Foto w załączniku Pozdrawiam

    • Przez leon8875
      Witam,

      Mam problem z moją forterrą, dokładnie nie nabija mi motogodzin oraz nie pokazuje obrotów silnika, alternator jest dobry bo taki sam jest w majorze i sobie podmieniłem oraz sprawdziłem. W forterze dodatkowo zamiast trzymać ładowania na poziomie ~14V trzyma na  poziomie ~12V . Czy ktoś sie z tym spotkał a jak tak to dzie szukać usterki? :)
    • Przez majak
      Mam pytanie do posiadaczy ciagników Fiatagri, na co zwrócić uwagę przy zakupie ciągnika tej marki, jak wam się sprawują?
      Chcę kupić coś z serii 70-90, 80-90 lub 90-90 i z tego co się orientuję to wszystkie mają silnik Iveco.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj