Skocz do zawartości

Polecane posty


Robson11    0

Ostatnio zauważyłem, że powoli kończą mi się pasy dwa w najlepszym stanie przełożylem na boki w gorszym na środek ale nie jest to rozwiązanie  na dłuższą metę. Z czasem na pewno któryś z nich się zerwie i tutaj moje pytanie. Czy ktoś z forumowiczów praktykował wymianę pojedynczego pasa w całości bądz kompletu pasów ?

 

Z tego co się orientuję są różne rodzaje pasow ale nie mam pojecia jaki ewentualnie rodzaj byłby dobry do tej prasy ?

 

Jezeli ktoś ma takie doświadczenie prosiłbym tez o podanie przybliżonej kwoty takiego "interesu".

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Robson11    0

Wiem wiem z tym, że jak juz ma się w wielu miejscach łatane pasy i ich grubość też jest juz nikła to wstawianie zapinek w nieskonczonosc mija się z celem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Krzysztof81    170

Jak zechcesz kupić wszystkie pasy to koszt zakupu przekroczy wartość prasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mikruss    67

Do New Holland 648 placilem 4 tys ze spinkami. Jezeli twoja robi bele do 180 cm to ok 5tys zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Mikruss    67

Znajomy handlarz co biorę od niego maszyny kupuje pasy kilometrami i zakuwa ludziom pasy. Zakucia tylko te zaciskane pneumatem a pasów ma zawsze kilka rodai.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzesiek88    76

A wiecie gdzie można dostać pas taki całościowy żeby miał ze 115cm szerokości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
    • Przez karol1221
      Gdzie można dostać przyspieszacz do deutza bo ten w moim coś nie jest za bardzo zdrowy
×