Daoran23

Members
  • Ilość treści

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Daoran23

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1801 wyświetleń profilu
  1. Witam jak w temacie podczas orki padł nożny gaz reczny działa wiec tak skończyłem orke .Szukałem ręka pod kabiną i wychodzi na to ze bolczyk sie wyrobił zabezpieczenie wypadło a potem sam bolczyk i rozpięła sie ta dzwigienka z pedału która łączy sie z inna na tym wałku .Próbowałem jakoś to połączyć śrubką ale jest za ciasno ledwo wchodzi 1 ręka a 1 nic nie zrobisz i teraz pytanie jak tam sie dostać w kabinie zdjąłem wykładzine bo myslałem że bedzie jakieś właz pod pedałami hamulca bo tym na srodku to nie ma dojścia czy demontarz płyty tej pod kierownica co za nią jest orbitrol cos da bo ona jest pospawana fabrycznie z innymi wiec trzeba by to rozkrecać i wyjąc całą bo po kawałku sie nie da .Czy na serio żeby włozyć głupie zabezpieczenie trzeba wypierdzielić kabine na bok mi sie wydaje to nie bardzo ze bedzie za daleko nie elemety sie nie dosiągną . Z góry dzięki za pomoc nie miał sie kiedy popsuć dzień przed strajkiem super po prostu ???
  2. Wstawiłem dzisiaj bo padł mi internet wczoraj na deklach jest oznaczenie SHMR albo SHR
  3. Witam ostatnio w mojej przyczepie zgubiłem pokrywkę piasty szukałem ale to takie szukanie jak nie wiadomo gdzie wypadła a pobocza rowy i chaszcze ale do rzeczy kupiłem w agromie do ósemki pokrywkę fi102mm i zonk bo jest sporo za mała nawet uwagi nie zwróciłem przed zakupem że tylko 1 koło ma inną piastę na mniejszy 102mm kołpak a 3 pozostałe na śr ok 125mm może ktoś kojarzy czy takie piasty były albo od czego są bo pokrywki raczej nie znajdę a na internecie nie idzie znaleść o takiej średnicy w tej co brakuje nawet nakrętka jakąś inna bo odlana razem z podkładką dociskowa bardzo proszę o pomoc bo nawet po oznaczeniu na pokrywce nic nie idzie znaleść
  4. tak robiłem przed załozeniem bo odpychały dekiel wiec ustawiłem wodziki na luz i dopiero po dokreceniu dekla wkrecałem normalnie mam rozkmine od wczoraj o co tu chodzi xDD masakra
  5. Ale jak miałem załączony reduktor na jałowym to gruchotało a wałek był wyłączony skrzynia dobrze złożona to c 4011 wiec wałek jednolity wsuniety przez tuleje pośredni i tyle normalnie masakra bo nie ma jak podejrzeć gdzie to gruchocze co gruchocze wałek sprawdzałem tylko w tej jednej pozycji i wszystkie biegi i to samo jak wbijałem wszystkie biegi a reduktor luz to była cisza
  6. Tak jak w temacie robiłem mały remont ponieważ podczas zjazdów z obciążeniem jak i cofania na szosowych wybijało reduktor na luz myślałem że się igiełki wysypały z tyłu ale jednak nie ale tryby na głównym zazębiające z reduktorem jak i kole reduktora od środka ziechane więc wymieniłem główny walek i staczalem końcówkę bo w sprzegłowym miałem przerobione na tulejkę z brązu bo się kiedyś igiełki wysypaly wałek ataku koło przesówne reduktora z tyłu igiełki łożyska stożkowe na walki ataku przy okazji zauważyłem luz na dolnym walki na klinach trochę tryby latały na boki to mówie i tak rozebrane to wymienię na nowe kliny przy okazji dałem dystans na dolnym walki przy tym dużym łożysku z tyłu bo wcześniej łożysko w 1/3 było poza gniazdem do przodu wysunięte ale tak było i było dobrze wszystko ładnie się kręciło po odpaleniu po remoncie na luzie w miarę ok lekki szum słychać wystarczy załączyć sam reduktor na szosowe lub polowę biegi luz i po puszczeniu sprzęgła dźwięk jakby się skrzynia miała rozpiera*olic jakby się tryby mielily albo łamały jak reduktor na luzie to cisza podczas jazdy na biegach jedynie na wstecznym szosowym podczas ruszania był ten dźwięk ale jak już ciągnik jechał to cisza już sam nie wiem co jest bo co ma piernik do wiatraka tak myślę przecież na luzie czy załączony na jałowym reduktor i tak się nie kręci więc dlaczego na załączonym zgrzyta a na rozlaczonym nie co zabawne po zdjęciu dekla i zapaleniu na załączonym reduktorze jest w miarę cisza nic nie gruchocze normalnie cyrk nawet mechanika wziąłem sprawdził że wszystko w złożeniu ok skrzynia 2 raz rozebrana w mak i nic podejrzanego nie widać nic nigdzie nie trze czy coś kazał wymienić tryb stałego zazębienia łożysko przed nim (ale wątpię że to to bo jakby miało gruchotać to chyba non stop) ma lekkie wypalenia na zębach ale nic wyłamane do tej pory było ok normalnie strach składać bo jak po wymianie tego będzie to samo to się załamie
  7. Rozumiem że za uszczelnienie w gnieździe odpowiadają te 2 pierścienie na obrazku ten biały i pomarańczowy bo kupiłem cały zestaw z tą gumką ale ona idzie pod ten trójnik więc raczej mi nie potrzebna bo zaczął mi sapać i walić dymem z pod wtryskiwacza
  8. Witam zamierzam wymienic dysze w opryskiwaczu i wybór padł na albuz ceramiczny CVI TWIN 110 i teraz moje pytanie czy niebieskie 03 czy może fiolety 025 stare miałem zwykłe mmat niebieskie wiec lepiej patrząc w tabele 03 niebieskie 3 bary i te 200l/ha wyjdzie czy fioletowe 025 na 4 bary i wyjdzie to samo i jak z efektem czy fiolety wtedy beda lepsze bo np drobniejsza kropla więsze cisnienie to lepiej bedą bic w ziemie i pokrywac ziemie rosliny jeszcze mniej podatne na znoszenie jak 03 przy tym samym wydatku ale mniejszym cisnieniu bo predkosci nie zamierzam zmieniac jadac c 4011 na 3 biegu 1600obr i tak mam ponad 7km/h i trzeba miec równe pole bo by lance połamał .Troche sie obawiam że przy tych 03 przy zalozeniu 200l/h bedzie za niskie cisnienie i słabo to bedzie rozpylac na niektórych forach pisza ze ezektory min 3bary powinny miec a przy tych pisza ze mogą pracowac od 1,5bara ale na pewno jest róznica w rozpylaniu nie patrząc juz na wydatek na 1,5 a 4 bary myslałem jeszcze nad agroplast polskie ale z tych kompaktowych nie maja 0,25 .
  9. Mam pytanie czy ktos spotkał sie z takim 2 rodzajami hydropaku tzn. taki który najczesciej widze https://www.olx.pl/d/oferta/agregat-tolmet-polon-300-uprawowo-siewny-uprawowy-packer-hydropak-CID757-IDNuLu6.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=3 i taki podwójny który jest jakby szerszy albo sie wydaje https://www.olx.pl/d/oferta/agregat-uprawowo-siewny-polon-3m-tolmet-wal-packer-od-reki-agrostal-CID757-IDMFJDd.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=5 i pytanie czy ten 2 to jakies starszej generacji którego juz niema oba sa uniwersalne do siewnika czy jak ??? siewnik do współpracy to agromasz sr 300
  10. nikt ci nie każe a mugłbys mnie naprowadzic w kturym miejscu jest ruszałem rewersem i niebardzo pomogło akumulator przegladałem klemy czyste płytki zakryte
  11. Witam otóż mam taki problem wszystko było w porządku do momentu to znaczy palił zimny jak i ciepły ja zgasiłem rozgrzanego chce go zapalic przekręcam kluczyk i nic tylko kontrolki numer 8,9 13,14 sie zapalały a wskaźniki od temp. i paliwa szły na zero jak przy wyłączonym i nic tylko jakieś cykanie przy bezpiecznikach słychać było pomógł mi akurat gościu który troche lepiej kapuje ode mnie bo to pierwszy taki ciągnik spróbował na zwarcie i zapalił bez problemu kontrolki żadne sie nie świeciły na polu tak samo go zapaliłem na zware a w domu na kluczyk nic i na zware tylko kręcił i nie odpalał więc stał tak do rana a rano zapalił na kluczyk bez problemu normalnie cyrk jak przekręce kluczyk to pompke w zbiorniku słychać i przy pompie paliwowej to od odcinania tez cyka prosze o pomoc i wyrozumiałość
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj