wasi88

renault 113.14 nie pali gdy ciepły

Polecane posty

jan34533    26

silnik ciepły czy zimny to wał ma się kręcić lekko,  zatrzymując gorący silnik obserwuj wentylator czy odbije trochę do tyłu, albo łyżką poruszaj kołem zamachowym  czy lekko wał chodzi i będziesz wiedział czy to tłoki  hamują  bo to chyba najważniejsze 

 

 

panowie i panie nie pisać głupot

Edytowano przez jan34533

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3877

Tak jak kolega napisał montażówko spróbuj "ruszyć silnikiem" i będziesz widział czy jest zblokowany czy rozrusznik kaput. Ostatecznie sprubój zapalić na rozciąg ale ostrożnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdy bedziesz mial problem z odpaleniem podepnij kable do samochodu czy czegos innego. Zapewne zapali od strzalu co bedzie oznaczalo problemy z elektryka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

no ok a po tym jak wstawiłeś nowe tuleje i tłoki to mierzyłeś je w górnym położeniu względem bloku? bo może być np tak że są za wysokie lub tak jak kolega pisze uszczelka za cienka a wiadomo każdy metal ma swoją rozszerzalność gdy się silnik rozgrzeje i go zgasisz przekręcasz rozrusznik ale tłoki względem głowicy mają za ciasno i też może się tak dziać. A co do głowic to po każdym demontażu koniecznie trzeba planować... tak jak koledzy piszą sprawdź na rozgrzanym kiedy rozrusznik nie chce kręcić czy dasz radę zakręcić kluczem lub czymkolwiek za wal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wymienione zostały wszystkie tuleje i tłoki, a wymieniłem bo 2 tuleja była luźna tzn. Luz między tuleja a blokiem i kilka tłoków było popękanych, nie pamiętam jak wyglądał 1 cylinder

 

Nie wiem czy sie myle ale może czegoś nie wiem w tym modelu są mokre tuleje ???

powienien  być tam silnik MWM D227-6 a z tego co wiem to silnik mokrymi tulejami miał oznaczenie D226-B6

Ja w swojej 75-14 oznaczenie silnika D226-4 mam suche

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Nie wiem czy sie myle ale może czegoś nie wiem w tym modelu są mokre tuleje ???

powienien  być tam silnik MWM D227-6 a z tego co wiem to silnik mokrymi tulejami miał oznaczenie D226-B6

Ja w swojej 75-14 oznaczenie silnika D226-4 mam suche

 

U mojego kolegi w 6812 RS jest simnik D226-4.2  i tam są na bank suche tuleje

 

a tu takie zestawienie odemnie...

 

 

post-4406-0-52732800-1478348836_thumb.jpg

Edytowano przez erwin2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czyli tabela nie końca mówi prawdę , rozbieraliśmy d226-b6 i mokre . Ja w d226-4 mam na szczęscie suche

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24

Witam! Ja dokładny przypadek miałem kiedyś w ruskim,czyli jak się nagrzał nie mógł przekręcić rozrusznikiem.Problem był-za wczesny kąt wyprzedzenia wtrysku (czyli za wczesny zapon)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Czyli tabela nie końca mówi prawdę , rozbieraliśmy d226-b6 i mokre . Ja w d226-4 mam na szczęscie suche

 

W którym miejscu nie mówi prawdy?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Czy przyczyną jest za wczesny wtrysk łatwo sprawdzić. Wystarczy spróbować odpalić na zamkniętym gazie (wtedy wtrysku nie ma), gdy silnik będzie kręcił to znaczy że wina zapłonu, gdy nie przekręci tzn,. że problem gdzie indziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W którym miejscu nie mówi prawdy?

 

Mój błąd . Angielski mi sie pomylił :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zukasz    4

literka "B" oznacza mokre tuleje, litera "T" oznacza turbo

 

np. D226-4, D226-6, TD226-4, TD226-6  sa suche tuleje

TD226-B4, TD226-B6 to sa mokre tuleje

 

w wszystkich fendach ida silniki MWM z mokrymi tulejami

 

W Renowkach dopiero w nowszych modelach byly dawane takie silniki gdzies od okolo 1994 roku

 

W niektorych Renowkach np. 106.54 nawet w 99r byly suche

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Miałem silnik od fendta D226-4 i były suche tuleje więc twoja teoria się nie sprawdza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZaliXon    0

Nie znam tego ciągnika ale winny może być czujnik położenia wału korbowego.One po nagrzaniu lubią szwankować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwek2009    1

a jaki masz rozrusznik jeżeli wysoko obrotowy to może być jego wina u mnie tez tak było w 103.14 zregenerowałem pompę i nic Dalej to samo. dopiero gdy kupiłem pożądny rozrusznik za 800zl 3.1 kw i jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1507    0

Panowie jaki powinien być zamontowany rozrusznik w renault 106.54 silnik mwm 6 -cylindrowy chodzi mi o moc, mam problem z rozruchem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj