Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

są jak to w mtz siedzę teraz nad regulatorem i reka wszystkie dociagam w różne konfigurację i nic . czy może byc to wina regulatora bo tur chodzi normalnie ?


sa jak to w mtz siedze teraz nad regulatorem i reka wszystkie dociagam w różne konfigurację i nic. czy może byc to wina regulatora bo tur chodzi normalnie?

Opublikowano

Do tego płukania to rozkręciłeś wszystko, każdy króciec, każdą zaślepkę czy tylko tak po wierzchu go umyłeś? W regulatorze jest dławik który zapobiega zbyt gwałtownemu opadaniu podnośnika.

Opublikowano

na szybko odkrecilem tylko korki lalem ropę i ruszalem tak sobie myślę że może jeszcze jutro sprubuje go w drobny mak rozebrać bo nie do końca chce mi sie kupywac nowy tegulator jak i tak mam zamiar go wyrzucić i wstawić jednosekcyjny. a i dużo jest pierdzielenia sie zeby wstawić jednosekcyjny ?bo może wy gospodaruje czas i odrazu go założę. i jak zrobić żeby ten pod kierownica nadal działał?

Opublikowano
jahooo napisał:

a co zepsułeś, że działa ?

ni mam regulatora tylko wstawiony jednosekcyjny zepsul sie regulator pod siedzeniem

fabianek123 napisał:

Witam, mam pytanie z innej beczki....Otóż każdy pisze ze MTZ stożkowy most nie nadaje sie do tura,może ktos podac jakies powody,przecież większośc mtz-ów ma tury.jak to w końcu jest ?

jedyny minus stożka to dosyć małe koła

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za podpowiedź. Myśle właśnie wyrzucić te sprężyny bo jedna już klękła ,w 60- tce nima a wcale sie gożej nie jedzie,spróbuje jak bedzie w mtz .

Edytowane przez fabianek123
Opublikowano
fabianek123 napisał:

Dzięki za podpowiedź. Myśle właśnie wyrzucić te sprężyny bo jedna już klękła ,w 60- tce nima a wcale sie gożej nie jedzie,spróbuje jak bedzie w mtz .

Zamiast sprężyn wstawia się rury, żeby Ci nie przyszło do głowy tylko wyrzucić sprężyny.


fabianek123 napisał:

przecież większośc mtz-ów ma tury.jak to w końcu jest ?

Zwykła konieczność. Dużo ludzi ma MTZ bo jest tani i dokładają tura do tego co mają.

Opublikowano

do TUR-a trzeba dokładać inny, normalnie działający rozdzielacz

zostaje jeszcze kwestia, co ten ładowacz ma dźwigać, bo jak ktoś chce turlać rolki z sianokiszonką po 1,5t każda z 2000 sztuk w roku, to oś zdechnie w jeden sezon

do siana spokojnie wystarczy

Opublikowano

Od półtora roku mam założonego tura na mtz 82ts. Wbrew opiniom nic sie nie dzieje, ani z hydrauliką, ani z przodem stożkowym. Trochę mnie śmieszą opinie ze mtz nie nadaje sie do tura. A pracy z turem ma nie mało.

Opublikowano

Jak jest zadbany, luzów nie ma, olej w normie to oryginał trochę wytrzyma. Gorzej jak juz tam ktoś łapki wsadzi i nie zrobi jak trzeba to co chwilę będzie problem. Znajomy mechanik serwisował jednego MTZ z turem to jakiej by tarczy nie założył do sprzęgła dłużej jak rok nie wytrzymała.

Opublikowano

Znam takiego drivera, co średnio raz w miesiącu w MTZ ma coś urwane, zgięte albo połamane. Sprzęgło wytrzymuje max 2 lata.

Dla rozsądnych ludzi jest spoko TUR na moście stożkowym, dla części to nawet w T34 nie dałby rady :D

Opublikowano

Mam mtz z turem od 2006r wymieniałem kilka razy rozdzielacz sprzęgło też siadało prawie co rok teraz założyłem Luka i dzięki Bogu już trzeci rok śmiga z początku trochę szarpał ale jakoś się dopasowało.Obsługuje 90szt bydła więc chyba nie taki najgorszy do tura.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v