Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z odpalaniem jumza. Za każdym razem muszę podłączyć Aku pod prostownik, żeby odpalił, mimo, że akumulator trzyma parametry. Czasem wystarczy 2minuty, a czasem pół godziny ładowania, ale nawet jak będę ładował cały dzień, to jak robię w polu i go zgaszę to i tak już nie odpali, a wystarczy pociągnąć 2metry żeby zaskoczył. Gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano

Trochę mało informacji podałeś np. Czy automat wybija życie nie pali bo rozrusznik nie obróci bo skoro piszesz ze aku trzyma parametry to powinien kręcić możesz mieć tulejki na rozruszniku wybite i będzie go klinowało nie wiem czy do jumza podejdzie szybkoobrotowych  bo wtedy palenie niebo a ziemia tu bardziej doświadczeni koledzy mogli by się wypowiedzieć 

Przed chwilą, cabwie napisał:

Trochę mało informacji podałeś np. Czy automat wybija życie nie pali bo rozrusznik nie obróci bo skoro piszesz ze aku trzyma parametry to powinien kręcić możesz mieć tulejki na rozruszniku wybite i będzie go klinowało nie wiem czy do jumza podejdzie szybkoobrotowych  bo wtedy palenie niebo a ziemia tu bardziej doświadczeni koledzy mogli by się wypowiedzieć 

Jakieś życie się wkradło 😊 czy nie pali miało być 

Opublikowano

W ubiegłym roku rozrusznik był regenerowany i palił od strzała, nawet jak długo stał. A teraz zakręci 3-4 razy i koniec, a aku jeszcze na gwarancji. Ale skoro wszyscy stawiacie na niego. To chyba znowu trza go zawieżć na sprawdzenie.

Opublikowano

Ten rozrusznik to samemu regenerowany? Ojciec oddał od Jumza do regeneracji, bo nie miał czym rozwiercić tulejek, a były tylko do obrobienia. Po regeneracji pochodził parę miesięcy, aż się obrzuciły z powrotem stare tulejki włożone odwrotnie ( aby skasować luz) przez firmę....

Opublikowano
15 godzin temu, Morion napisał:

W ubiegłym roku rozrusznik był regenerowany i palił od strzała, nawet jak długo stał. A teraz zakręci 3-4 razy i koniec, a aku jeszcze na gwarancji. Ale skoro wszyscy stawiacie na niego. To chyba znowu trza go zawieżć na sprawdzenie.

Ja bym Ci na początek proponował zmierzyć obciążeniową moc akumulatora to nie kosztuje a pozwoli Ci wyeliminować jedną z możliwych przyczyn 

A jeśli się okaże ze aku rzeczywiście jest ok to odżałuj i kup sobie coś takiego https://allegro.pl/oferta/rozrusznik-jumz-9142783-j-typ-9142783j-11689452234?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=lvsku&utm_term=desc-yes&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_czesci-samochodowe_pla_pmax&ev_campaign_id=17996333742&gbraid=0AAAAAD24kbMJThnQjd9xLn6djupsblncf&gclid=EAIaIQobChMIn9CZsrmg-gIVhqiyCh2DGwaDEAQYByABEgL51fD_BwE zobaczysz  ze nie pożałujesz 

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 11.09.2022 o 16:59, Grzechooo napisał:

i git, jutro cyknę fotkę tego włącznika

Pamiętasz o foto?

 

Co do problemu z rozrusznikiem zacząłbym od testu akumulatora.

Opublikowano
5 godzin temu, Grzechooo napisał:

Ja też tak mam, długo kręci jak zimny, a jak ciut podgrzeje lub podłączę starter to pali od strzała. Jak już raz zapale to następny raz normalnie zapali, tylko za pierwszym razem tak jest.

Przyczyn może być wiele na pierwszy rzut filtry i szczelność przewodów następnie mogą puszczać zaworki nad sekcjami i paliwo schodzi na koniec lejące wtryski 

Opublikowano

Jakby ktoś chciał zakładać metalowe przewody paliwa oferowane w internecie to średnio pasują. Bez naciągania i wyginania na maks pasuje tylko jeden. Gdyby jakiś intelekt zrobił obracane główki na zakuciach to może by było lepiej.

Mój mtz się nie dogrzewa, w sumie jak większość. Na YouTube widziałem film i chłopak założył termostat od BMW do silnika m50. Jakby ktoś szukał wstawiam fotkę opakowania, Febi około 35zl. Zdam reklacje jak będę montował.

IMG_20220922_181850_compress65.jpg

IMG_20220922_165446_compress75.jpg

Opublikowano

wrzuć link do tego filmu bo jeśli to ten co myślę i gość wstawił termostat w starą obudowę to za niedługo robił głowicę. bo go przegrzał. Ten typ termostatu jak na zdjęciu można wkładać tylko do nowego typu obudowy. A silnik i tak się nie dogrzeje bo ma chłodnicę oleju która bardzo dobrze zbija temperaturę. Dlatego MTZ był wyposażony w przesłonę chłodnicy.

Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, mani51 napisał:

wrzuć link do tego filmu bo jeśli to ten co myślę i gość wstawił termostat w starą obudowę to za niedługo robił głowicę. bo go przegrzał. Ten typ termostatu jak na zdjęciu można wkładać tylko do nowego typu obudowy. A silnik i tak się nie dogrzeje bo ma chłodnicę oleju która bardzo dobrze zbija temperaturę. Dlatego MTZ był wyposażony w przesłonę chłodnicy.

Czyli najlepiej zakupić nowszy typ obudowy?

https://allegro.pl/oferta/agro-mar-obudowa-termostatu-nowy-typ-kompletna-mtz-10848683526

Jak widzę od razu sprzedawany z termostatem.

Edytowane przez wsbil
Opublikowano

Ja osłonę chłodnicy wypierniczyłem przy okazji wymiany chłodnicy, faktycznie przy lekkich pracach temperatury nie łapie ale jak mu się da dobrze w pi... to do 90 dojdzie i wtedy jest moc wykorzystana, termostat nie ruszany od nowości. Inną kwestią jest jeszcze czujnik temperatury nie zawsze może dobrze pokazywać. Pany już mnie szlak trafia z rozdzielaczem hydraulicznym, miarka się przebrała po robotach polowych wymieniam oba na normalne "bułgarskie". Jak robię coś hydrauliką to podnośnik idzie w górę, jest to denerwujące szczególnie podczas pracy z masztem z widlaka jak podnoszę karetkę to maszt z automatu kładzie mi się na kabinę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v