Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Kręcił po cofnięciu kluczyka a stacyjka nowa i jak masę odłączyłem od akumulatora z lewej strony to wtedy kabel zaczynał się palić. Jak ten przekażnik wygląda i czy on na 12v też potrzebny?

Opublikowano

Tak mam w T-25 bo mi ze stacyjki nie palił i po wymianie jej i kostki to samo było i zamontowałem starter od 60-tki i pali i w Pronarze tak chyba zrobię?

7 minut temu, galan99 napisał:

To musi być odpalany ze stacyjki zamontować włącznik starter do opalania .

 

Opublikowano

W sumie dwie rzeczy

wspomaganie na serwo plus tur - trochę moim zdaniem kłopotliwe

cena - za 36 tys można wyrwać o wiele fajniejszy ciągnik, tak z 19 tys za dużo

aha, i wydaje mi się, że tur  jest tylko na przedniej półramie, za wiele nim nie dźwignie, guzik widać bo zdjęcia jak znaczki pocztowe i jescze wszystko poobracane

Opublikowano

Toż on ma chyba siłownik, na przed ostatnim zdjęciu widać jak się błyszczy nad paleciakiem. A po drugie to ten rocznik już powinien mieć wspomaganie na orbitrol. U mnie 93r ma fabrycznie orbitrol

Opublikowano

A ja widzę tam siłownik tylko trzeba dobrze się przyglądnąć😀 A z tym serwem to tak jak piszesz, tylko u mnie ono służy jako zbiornik oleju do wspomagania i blokady, a orbitrol jest w kabinie. I w tym z ogłoszenia pewnie tak samo

Opublikowano

Na ostatnim zdjęciu doskonale widać że nie ma siłownika. Na przedostatnim zdjęciu coś niby się świeci ale to z przodu osi, w modelach z przednim napędem siłownik znajduje się z tyłu osi a bez napędu jest z przodu. Może masz wersję eksportową bo krajówki w tym roczniku bajerów nie mają. Ogólnie wszystko zależy od stanu maszyny, ale jak na golasa to i tak za dużo pomimo tura.


Podzielcie się koledzy informacją jak macie rozwiązane automatyczne rozłączanie tylnego mostu przy skręcaniu po założeniu wspomagania z jednym wspólnym drążkiem? Po tym jak założyłem przedni napęd to nie załączam blokady bo sama się nie rozłączy a czasami by się przydała.

Opublikowano
jahooo napisał:

Nie widzę siłownika ani wąsa , ale na tych zdjęciach ciężko coś wydedukować, poza tym wersje z serwem były sprzedawane na naszym rynku do 2000 roku w tej budzie

Znajomy miał z tego samego roku i oryginalny orbitrol w kabinie. Według mnie ten z ogłoszenia ma siłownik przy osi.

Opublikowano
jahooo napisał:

To jest do ogarnięcia na elektrozaworze z krańcówką, ale u mnie blokada jest machaniczna pod nogą i nic nie kombinuję

Ogólnie oryginalna blokada jest ok tylko jak założyłem pojedyńczy drążek między kołami to ten wąs od rozłączania jest niepodłączony, myślałem zeby drązek połączyc z tym wąsem czymś a'la łącznik stabilizatora z samochodu, co o tym myślicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v