Lukasz3991

Members
  • Ilość treści

    154
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

18 Good

O Lukasz3991

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 01/16/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łódzkie
  • Zainteresowania
    Wiele rzeczy lecz mawiają - jeśli jesteś dobry z wszystkiego to nie jesteś dobry z niczego.

Ostatnio na profilu byli

1230 wyświetleń profilu
  1. Polecam odkręcić sobie okienko na dole i sprawdzić odległość łapek/dźwigienek od łożyska oporowego. Miałem tak, że nagle w robocie przestał wysprzęglać i okazało się, że kontry na dźwigienkach puściły i sprzęgła prawie nie było. Jeśli odległości są różne na każdej z trzech dźwigienek lub równe, ale zbyt duże mierząc do łożyska oporowego to wyreguluj to według książki. Jeśli poprawy nie będzie trzeba szukać dalej. Nie wiem jak u Ciebie działa regulacja na cięgnie, ale u mnie nie działa jak śruba rzymska gdyż mam dwa prawe gwinty. Niby skręcam, a jednak z drugiej strony się rozkręca. Sprawdź to bo może okazać się, że jednak podciąganie wtedy nic nie dało bo trzeba widełkami regulować na cięgle z każdej strony osobno.
  2. To co Ci kolega podpowiada to jest raczej mylne. Fakt faktem podkłada się blaszki żeby atak wystawał od obudowy skrzyni na konkretny wymiar. Jeśli mnie pamięć nie myli to jest to 58 +/- 0,15 mm. Sam luz na ataku jeśli dobrze to kiedyś wyczaiłem i to nawet na tym forum ustawia się przestawiając koło talerzowe w kierunku prawego lub lewego koła. Z jednej jak i z drugiej strony również są blaszki i przekłada się z prawej na lewą w zależności od potrzeby, a wyjściowo powinno być po równo. Jak się nie mylę jest to pozycja 17 i 18 z tego linku http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=341 A kolega wyżej pisał zapewne o pozycji 23 i 24 z tego linku http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=315 Za to wszystko co napisałem ręki nie dam, a tym bardziej doopy, ale jest bankowo tutaj na forum temat o tej regulacji. Warto jest kupić książkę " instrukcja napraw MTZ" Koszt 40 zł a jest tam kilka ciekawych rzeczy. Odnośnie ustawienie na kartkę papieru: spasować atak z kołem talerzowym najciaśniej jak się da, ale jeśli puścisz owy zwój papirusu między trybami ma przejść niepocięty, a jeśli wyjdzie posiekany jak kapusta na surówkę to znaczy, że trzeba odjechać kołem talerzowym. Może ktoś jeszcze Ci coś doradzi tutaj bo ja to dłubek samouk, a są tu bystrzejsze głowy.
  3. Pewnie 80mm tłok bo to chyba tak dość standardowo. Zdziwiło mnie to 100mm tłoka bo podnoszenie tura trwałoby latami. Reasumując masz cylinder 100mm, tłok najprawdopodobniej 80mm a tłoczysko 50mm. W porównaniu do jednostronnego 50mm jest tu 2.5 raza taka siła jak ktoś wczesniej pisał.
  4. Mylisz się, pozornie jest dwa razy więcej bo niby 50x2= 100 ale tak nie jest. Chodzi tu o pole powierzchni samego tłoka a wraz ze wzrostem średnicy bardzo przyrasta powierzchnia w porównaniu do mniejszego tłoka. 50mm przy ciśnieniu 200 bar ma siłę wypychania 4 tony 100 mm przy ciśnieniu 200 bar ma siłę wypychania 16 ton Reasumując 4 razy mocniejsze siłowniki przy takim samym ciśnieniu. Te siły wypychające są takie teoretyczne, gdyż nie uwzględniają punktów mocowania i tak dalej tylko samą siłę na siłowniku. Tak na marginesie @Skoczek1994 100mm ma tłok czy cylinder po zewnętrznej stronie? Jeśli tłok to fest gruby. Chyba nawet w cyklopie jest 80mm tłok, ale pewien nie jestem a to już kawał dzika. Sorki, że powieliłem poprzednie dwa posty, ale dopiero co je zobaczyłem. Dla okupienia win macie tu kalkulator https://sklep.dzwigi.net.pl/pl/kalkulator.html
  5. U mnie jest podobnie. Jakbym dźwignię od podnoszenia podbieraka dał na max to ostro go napierdziela. Możesz sobie kupić coś takiego jak dławik hydrauliczny. mam takie coś założone żeby nie opuszczał zbyt szybko. Są produkowane jako jedno lub dwukierunkowe. https://allegro.pl/oferta/zawor-hydrauliczny-dlawiacy-w-1-str-vrfu-1-2-50l-9075698726 lub https://allegro.pl/oferta/zawor-hydrauliczny-dlawiacy-w-2-str-vrfb-1-4-15l-9075704118 Owym pokrętłem regulujesz sobie szybkość z jaką przepływa przez niego olej. Zakres regulacji jest bardzo duży od max otwartego do prawie zamkniętego. Jak potrzeba ci szybko i łatwo to kupujesz sobie dwa złącza hydrauliczny - męskie i damskie - skręcasz to z owym zaworem uszczelniając podkładkami metalowo-gumowymi lub miedzianymi i wpinasz w wyjście hydrauliczne i dopiero do tego podpinasz wyjście od maszyny. Regulujesz wtedy raz do danej maszyny i masz. Dla bardziej ambitnych można wpiąć tak żeby było dostępnego to w ciągniku. Dla rozróżnienia zaworu powiem tak: te które w jedną stronę dławią, a w drugą nie mają różną długość od pokrętła w prawo i lewo. W sumie jest to na aukcjach opisane. Całość powinna zamknąć się w 150 zł razem z wyjściami licząc. Jak będziesz kupował to kup sobie przynajmniej taki z 50l przepływu. A co do pytania jaka jest przyczyna to moim zdaniem tak: Masz pewnie zdrową pompę która jest w stanie wytworzyć jeszcze odpowiednie ciśnienie i podczas pracy jak puścisz cały strumień na tak mały siłownik jak w rozsiewaczu albo od podbieraka to jest efekt jakbyś miał w Tico 200 kucy.
  6. Oprócz oringu gniazdo jeszcze jest uszczelnione na dole podkladką aluminiową lub miedzianą. Jeśli zostawiłeś starą albo wyszła Ci a drugiej nie wsadzileś to masz odpowiedź. Ja dodatkowo odtłusciłem miejsce pod oringi i posmarowalem silikonem dla poślizgu przy wkładniu i dodatkowego uszczelniebia i jest susza teraz.
  7. Ja zalalem z orlenu 85w140. Gdzies kiedyś czytalem i ogladalem ze taki był zalewany fabrycznie i dopiero nasi poprawili fabrykę stosujac 80w90 co niekoniecznie musi być plusem. 85w140 jest miodowaty.
  8. @KrzychuMTZ też obczajałem że 360/70 i 320/85 to jest wysokościowo prawie identyko, ale 360 to raczej nie wbiłbym na felgę. Martwi mnie jedynie fakt, że jak zapniesz 320/85r20 i 16.9r 38 to z d*py beďzie ze zgraniem skoro u mnie przy tyle 15.5 r 38 chodzi idealnie dopiero. 13.6 r 20 powinna być wyższa ze względu na swój profil. Najlepiej założyć przód albo tył i dopiero dobrać drugą oś. Dla mnie teraz lux robota na tych kapciach. Jakbym miał wtedy do kupienia 360 z felgami to też bym wsadził.
  9. Pompą nie podnosisz. Odpowiada ona za szybkość podnoszenia chyba że jest dojechana to ciśnienia nie stworzy i olej może gotować. To ile uniesie to kwestia grubości siłowników a w zasadzie wielkości tłoków i ciśnienia roboczego w układzie.
  10. No fakt, jak jest zimny to dość ciężko pali. Może mnie kiedyś natchnie i przestawię.
  11. I teraz pytanie czy przestawić te nowe co mam ze 190 na te 175.
  12. Ostatnio kupiłem oryginalne Wytryski do pieca D-240 i fabrycznie ustawione na 190.
  13. @izydor6280 Racja, źle zapisałem oznaczenie opony. Masz może porównanie czy ciężej kręci się na na tych 9.00 x 16 ?
  14. Posprawdzaj sobie na różnych otworach i oceń na którym masz najbliżej do połowy wysunięcia tłoczyska przy prostych kołach. Jak już dowiesz się który otwór we wsporniku jest najbliższy tego czego oczekujesz to resztę wyreguluj sobie rozstawem kół przednich. @mani51 Dobrze mówisz z tym 9,5 aczkolwiek mam wrażenie, że ze względu na miejsce i wyprofilowanie wąsa dźwignia jaka się robi jest inna i przy idealnym ustawieniu "na pół" skręt i tak jest lekko inny. W moim mniemaniu w prawo lepszy.
  15. Masz gdzieś fotkę jak wygląda taka 9.00 r16 i czy to wchodzi na oryginalną felgę?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj