Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Narazie w pole nim nie jedź. (bo pobrudzisz) 25 lipca św. krzysztofa - jechać pod kościół, poświęcić i niech chodzi. Maske to też żeś kombinował.

  • Haha 1
Opublikowano
3 minuty temu, 4pakplus napisał(a):

Tzn. MTZ 50 miał inną maske. A zresztą nie wiem może się myle.

W każdym bądź razie szerokich\długich MTH (motogodzin).

tylko najstarsze wersje do 1969 roku miały maskę z okrągłą atrapą z przodu, potem już takie, jak ja mam

Opublikowano

Panowie i Panie, taki problem z rozdzielaczem Badestnost. Ma on sekcję pływającą z zatrzaskiem, i po pół roku zniknęło z niego pływanie, zatrzaskuje się w pozycji opuszczanie i nie da się dalej dźwigni ruszyć aby dostać się do pływania, tzn działa jak zwykła sekcja z zatrzaskiem w jedną stronę. Mieliście taki przypadek? Regulacje nic nie dają, zatrzask wygląda ok,  i już kończą mi się pomysły

Opublikowano
2 godziny temu, Grzechooo napisał(a):

@jahooo klątwa Tuska dopadła i mnie... 

20250823_100527.jpg

Współczuję też mojemu zdarzyło się kilka razy ale z ładowaczem ośka lekko nie miała. Wymieniłem na ruskie "carraro" i skończyły się problemy z przekładniami kątowymi.

Opublikowano
5 godzin temu, pawel86lhr napisał(a):

Współczuję też mojemu zdarzyło się kilka razy ale z ładowaczem ośka lekko nie miała. Wymieniłem na ruskie "carraro" i skończyły się problemy z przekładniami kątowymi.

Przeszczepiłeś most krzyżakowy do ciągnika który w oryginalne miał "bramowy"? Dużo z tym roboty, napędy się zgrywają bez przeróbek w skrzyni i przystawce?

Opublikowano
16 godzin temu, MF675ursus napisał(a):

Przeszczepiłeś most krzyżakowy do ciągnika który w oryginalne miał "bramowy"? Dużo z tym roboty, napędy się zgrywają bez przeróbek w skrzyni i przystawce?

Ten most podchodzi bez żadnych przeróbek wyciągasz stary wkładasz nowy i heja. Przełożenia się zgadzają.

Opublikowano (edytowane)

Całość ok 16 tysięcy tzn za sam most. Moglem tez felgi 24 cale ogarnac bo u nas drozej wyszło.Most ogarniałem na Białorusi. Całość z felgami oponami siłownikiem c63 to jakieś 20 tysięcy 

Edytowane przez pawel86lhr
Opublikowano (edytowane)

W Polsce o ile jest dostępny taki przodek kosztuje ponad 20 tysięcy. Można tez z dużych mtz przerobić albo poszukać na Ukrainie mają dość sporo gratów do MTZ.

Stary most pokrył trochę tą inwestycje. 

Edytowane przez pawel86lhr
Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.08.2025 o 10:12, Grzechooo napisał(a):

@jahooo klątwa Tuska dopadła i mnie... 

20250823_100527.jpg

Normalka, albo brak oleju, albo źle ustawione podkładki dystansowe. Też to miałem przerabiałem - u mnie brak oleju bo wyciek ze zwolnicy (bo tak mi "majstry" zrobili - nie zmienili simerigów na osi pionowej, zrobiłem sam i luksik działa)

No i Pany teraz moje pytania.

1. Zaczne od tego, że zaczoł chodzić jak lokomotywa (tzn. nic nie stukało, nie pukało nie waliło) - tylko, że zaczął walić dymem na niebiesko

1. Czy wtryski leją?

2. Czy pierścienie tłokowe się zapiekły i robić płukankę

3. W misce olejowej jak wyżeżdżałem - a raptem tam na godzinke - to na wskażniku oleju prawie min. Zjechałem na chałupe a w misce olejowej max. - i raczej to nie płyn chłodniczy.

4. Końcówki wtrysków zmienione na WUZ-etem w zeszłym roku

 

A jutro sprawdzam ciśnienie na cylindrach.

Edytowane przez 4pakplus
Opublikowano

Pompa wtryskowa smarowana z silnika , sprawdź pompkę zasilająca, pewnie puszcz ON do oleju. Raczej na sekcjach nie ma takich przecieków, bo byś nie odpalił. Mogło wysłuchać uszczelkę pod głowicą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v