Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja to robiłem ze 2 miesiące temu. To jest proste jak budowa cepa. Ważne tylko żeby później to na znaki złożyć. A koszt kompletu uszczelnień to 5-7 zł - rozbierz, weź do sklepu stare oringi i Ci bez problemu dobiorą bo one mają standardowe wymiary. U mnie było to na krótko spięte ale sie zawziołem i to zrobiłem jak w oryginale i jak dla mnie to sie dużo wygodniej pracuje

A najlepsze bo w środku jakiś fachowiec nad jeden zawór dał jakąś dziwną podkładke z małym otworkiem jakoś nierówno jeszcze przyszlifowaną i to wywaliłem bo mi nie pasowało do całości i działa jak złoto 🙂

Edytowane przez karbex
Opublikowano

Pany nadal mam problem z chydrauliką i nie wiem jak i gdzie szukać przyczyny na jego rozwiązanie. 

Otóż założyłem nowy rozdzielacz hydrauliczny hydrosiła 80 3/1 222 wraz z nową pompą NSZ 32. W układzie jest olej silnikowy tedex 20w50.  Po uruchomieniu  silnik jak ciszej chodził, więc po chwili próba .Jeden ruch dźwignią i nie mial wyrwało cylinder, który to i tak się zgiął na samej górze zapierając się o ramię podnośnika ( Dlaczego??) I tu znowu rozczarowanie, bo ciągnik nie ma siły podnieść bala słomy, a po chwili cała pompa wraz z górną rurą cała gorąca.  Co jest przyczyną grzania i dlaczego nie ma siły podnieść? Siłownik 75x200

Dodam że na starej pompie ciśnienie ledwo dobijało do 50 bar i też nie miał siły podnosić. Teraz nie mierzone.

Opublikowano

to jest rozdzielacz do regulacji siłowej pod siedzeniem ? Na zdjęciu wszystkiego nie widać, a te z rozdzielaczem pod siedzeniem potrzebują dodatkowego przelewu, jak nie ma tego drugiego rozdzielacza, inaczej się grzeją i pompa się grzeje

Opublikowano (edytowane)

Niby ma to być ten, a gdzie masz wpięte zasilanie ??

Przewód z pompy powinien wchodzić w miejsce, które ty masz zaślepione

rozdzielacz.JPG

 

Już chyba widzę, z boku jest też wejście, nie zamieniłeś przewodów ??

Edytowane przez jahooo
Opublikowano (edytowane)

Pany zarzućcie trochę pomocy. Szukając powodu niskiego ciśnienia po rozgrzaniu ciągnika zajrzałem do michy. Odkręciłem stopy główne i korbowodowe. Nie wszystkie oczywiście, ale nie o to mi chodzi. Kiedyś w łapach miałem instrukcję z momentami dokręcania, ale taraz za żadnego wuja nie mogę jej znaleźć. W mojej napisane jedynie o korbowodach, że do kręcenie 140-160. Gdzieś w głębiach internetu wyszukałem, że stopy główne 200-220, ale nie jestem tego pewien.

Jak ktoś może niech podrzuci te dwie wartości tak dla mojej spokojności.

Jeszcze jedna sprawa mnie nurtuje. Na stopach głównych dolna panewka ma zamek od rozrządu, a górna od koła zamachowego. Na korbowodach z kolei dolna ma zamek od koła zamachowego. Dobrze to jest czy ktoś coś tam przekombinował. Pytam gdyż w mojej instrukcji tego akurat brak, a jakoś moja wiedza nie sięga w tym kierunku. Swoją drogą ma ktoś może jaką fajną instrukcję napraw do tego? Ja posiadam "instrukcja napraw bieżących" i mam wrażenie, że jak ktoś to kopiował to uwalił z 1/3 materiału. Pozdrawiam.

Aaaa uprzedzam pytanie. Panewki są w takim stanie jak nasza służba zdrowia, ale chodziło tyle lat to do kapitalki zimowej dojeździ.

 

Znalazłem na 37 stronie . Główne 200-220, korby 140-160. Pozostaje kwestia zamków.

Edytowane przez Lukasz3991
Opublikowano

Mam Pronara 82 z 2002r. i zamierzam podłączyć go pod opryskiwacz i pytanie jakim biegiem jechać i czy żółw czy zając żeby wydatek cieczy na ha wyniósł 300l i 200l? Zawsze opryski robię T-25 i mam to opanowane ale doszło mi pole z dużą górką i problem. Z góry dziękuje za odpowiedz.

Opublikowano (edytowane)

NIK to Ci tu z fusów odpowiedzi nie wywróży. Co to za opryskiwacz, jakie rozpylacze, z jaką prędkością zamierzasz pryskać itp. Wystarczy wpisać w google jak ustawić opryskiwacz, i masz mnóstwo poradników opisanych krok po kroku jak to zrobić. 

 

Edytowane przez Skoczek1994
Opublikowano

jak ustawisz na niebieskich dyszach cisnienie 2 i będziesz jechał 6 biegiem, powinieneś tyle wypryskac, obroty do 1500-1600. Na obrotomierzu masz przecież prędkościomierz, są trzy składowe - prędkość , ciśnienie i wydatek dysz.

Opublikowano

Pytanie mam do posiadaczy oryginalnych śrub (łącznik centralny tylnego tuza) jaki ma wymiary chodzi mi o długość skręconej i rozkręconej. Mam jakąś nieorginalną a chciał bym kupią mocniejszą ale żeby nie była za krótka czy za długa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v