Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Zrób sobie porządną masę do lamp przednich od silnika pociągnij kabel ze 2,5mm2 minimum do obudowy każdej lampy, bo orginalnie masa jest przez zawias i po czasie szwankuje

2. Zewrzyj na krótko wyłącznik masy kablem i zobacz (po zapaleniu) , czy jest poprawa - często jak siada, to jest na nim zły styk

Opublikowano

Ja wlutowałem się z masą prosto we wsuwkę na żarówce, bo do obudowy to nie zawsze będzie tak jak trzeba...

Co do wentylatora to raczej nie ma zbyt wiele możliwości poprawy, jest dużo miejsc spadku napięcia.

Który rocznik ciągnika? bo to dość ważne

Opublikowano

Tam są wszędzie spadki na oryginalnej instalacji. Np. w instalacji z przełącznikiem 12/24 kabel zasilający jest cieniutki i przypięty do instalacji na jednym konektorku.

Założysz halogeny, włączysz ogrzewanie i na ruskim alternatorze który na wolnych nie ładuje w ogóle kabelek zmienia się w grzałkę.

Opublikowano (edytowane)

rocznik 96 i teraz patrzylem ze lampy nie ida przez zawias, zwieralem wylacznik masy i nic z tego, bez zmian, polaczenie masy kabiny z silnikiem kolo zbiornikow paliwa jest dobre..

Edytowane przez Bambi14
Opublikowano

Panowie ,czy jest możliwość przerobić blokadę w mtz 80 z automatu z serwa na pedał? aby nogą wciskać , u mnie nie ma już oryginalnej kolumny ,tylko orbitrol a nie zależy mi na automatycznej blokadzie tylko wymuszonej
Wiem że w niektórych mtz-tach jest dźwignia do załączania blokady nie rozbieralem jeszcze hamulców i nie wiem jak to działa dokładnie

Opublikowano

Jest dźwignia ale w starszych wersjach MTZ-50 , tam blokada jest inaczej realizowana, zapadka łączy obie półosie razem.

Zrób sobie włącznik na desce, elektrozawór i będziesz miał jak w Pronarze na prztyczek :D. Wygodniej.

Opublikowano

Dzięki panowie za odpowiedzi jak jest w mtz 50 to widziałem na jou tube ,
a jak się podłącza ten zawór?
A ja sobie tak myślę że pod powrót oleju z orbitrola a z zaworu do zbiornika no i jeden przewód do obudowy hamulców jak jest teraz , dobrze myślę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v