Zaloguj się, aby obserwować  
kaseton

Szlif wału ursus c 330 i uszczelnienie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kaseton    7

Witam. Mam rysę na czopie głównym pierwszego cylindra. Czy trzeba to dać do szlifu? Jeśli dam, to nie będzie potem problemu z uszczelnieniem od strony sprzęgła i koła pasowego? bo wymiar będzie mniejszy a simmering i odrzutnik z tyłu chyba taki sam??

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bakster1992
      Witam. Chciałbym uzyskać wiadomość na temat śrubki którą się wkręca w dźwigienkę zaworów po co ona jest? Pytam dlatego bo u mnie pod wpływem drgań się wykręca i sądzi olej
    • Przez Arasowsky
      Cześć! Mam we Władimircu T-25 pompę wtryskową z C-330 i nie bardzo wiem jak wymienić olej w pompie wtryskowej, bo to mój pierwszy ciągnik.
      Czy wlew oleju jest w tym miejscu co zaznaczyłem 2 na zdjęciu?
      Pod numerem 1 jest bagnet sprawdzający poziom?
      Gdzie jest spust? Z prawej czy z lewej strony?




    • Przez damian00980
      Mam pytanie dotyczące nowego bloku. 
      Czy trzeba dopasowywać panewki do nowego wału czy można kupić jakieś dopasowane i czy nowy wał trzeba szlifowac( chyba nie :)) chce kupić nowy blok nowy wał korbowy nowe tuleje panewki pierścienie itd. Mam już nową głowice klawiaturę. Powiedzcie jak to wszystko musi być po kolei zrobione. Chodzi mi o złożenie silnika na nowym bloku z nowymi częściami. Pomóżcie
       
    • Przez Arektoma
      Witam tak jak w tytule co może być przyczyną? 
      Same antares II 1997r. silnik chłodzony powietrzem na elektrycznym regulator obrotów. Faluje obrotami od 500-750 na biegu jałowym, po dodaniu gazu w zakres 1500 i więcej problem ustępuje. Wymienione i wyregulowane rozpylacze na nowe, zawory również ustawione co prawda nie wiem jaki powinna być wartość ustawienia zaworów ale ustawiłem 0.35mm na zimnym wszystkie równo. Pompka zasilająca paliwo sprawdzona oraz wyczyszczona. Odpala po 2-3 obrotach rozrunika za każdym razem czyli moim zdaniem normalnie. Jest mała zależność jak był mróz tak około minus 7 to falowanie było zdecydowanie mniejsze a jak złapał lekko wyższa temp. To wracał do zakresu jak pisałem wcześniej. Błagam pomocy 😉
    • Przez damian00980
      Witam. Chciałbym się was zapytać co mogło być przyczyną obciecia się śrub na wale korbowym i czy jest sens to naprawiać czy lepiej nowy wał? I skąd są te smary w obudowie.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.