Skocz do zawartości
jafar21

Problemy z Pronarem1523a

Polecane posty

jafar21    1

 

W 2005 roku dokonałem zakupu Pronara 1523a. Pronar fabrycznie miał wadę sprzęgła i w pierwszym roku zostało ono wymienione w ramach gwarancji. Dziś ciągnik ma zaledwie 1700MTG a wartość części które w nim zostały wymienione oscylują w granicach 20TYSIĘCY zł. nie wspominając już o kosztach związanych z mechanikami oraz z kosztami oleju.

 

 

Ciągnik miał być prosty i nie do zdarcia a w ciagu tych 11 lat ciagnik przeszedł:

- 2 remonty skrzyni biegów;

- 3 razy była wymieniana pompa wody;

- 7 razy był remot sprzęgła;

- 5 razy była wymieniana pompa od hydrauliki;

-  raz przeprowadzony remont przedniego mostu;

- 2 razy były wymieniane hamulce;

- ehr który stracił zasilanie;

- rozrusznik;

- wysprzeglik;

-układ paliwowy;

- rozdzielacz (Ktory miał wade fabryczna i doprowadzał do uszkodzenia pomp.)

-pompa wspomagania;

-miernik poziomu paliwa;

Teraz ciagnik znów stoi z powodu awarii sprzęgła i pompy hydraulicznej...

Czy mogę sie ubiegać na drodze sądowej zwrotu kosztów lub naprawy na koszt firmy PRONAR ?

 

Edytowano przez jafar21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jafar21    1

Tylko gdzie ja znajdę tak głupiego który go kupi.. poza tym co moge kupić za te (może) 45tys o podobnej mocy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sadek9    28

z drugiej strony jak na lata popatrzeć to niespełna 2tys na rok ;) a myślałeś nad zmianą mechanika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jafar21    1

Jestem z okolic Grudziądza i byli u mnie wszyscy mechanicy z mojej okolicy nawet z Brodnicy, zakurzewa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jafar21    1

Zakrzewa* a co części to jeszcze do silnika nie mam zastrzeżeń bo póki co z nim jeszcze nie miałem problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1521

kolego watpie ze cos wygrasz, nawet sadownie, gwarancja sie konczy i martw sie sam, juz oni sie postaraja i wezma "bieglych" ktorzy stwierdza ze to z winy uzytkownika, sam mialem 4 lata pronara  z drugich rak tyle ze 80km to jak sie zaczal pier**lic to masakra, wszystko po kolei robilem, a zrobil u mnie 200 mtg bo mialem 4 ciagniki, to nieudana podjeba belarusa, ogarnij to i sprzedaj, wiem ze ciezko, bo az wstyd i sumienie rusza jak sie takie gowno sprzedaje, a jest sie czlowiekiem rzetelnym a nie handlarzem, ale jak on Ci tak siada, to dalej nie bedzie lepiej, kasy dozbieraj i kup jakis zachodni albo jak chcesz cos podobnej mocy w takiej kasie to moze zetora/ursusa 16xx, moze bedzie troche lepsze. To nie tylko Twoj problem bo duzo tych ciagnikow sie sypie po sladowym przebiegu.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lajkzxc
      Witam. Czy zetor 7245 poradzi sobie z rozsiewaczem unia brzeg 1200.  800kg na spokojnie można rozsiewać.   Ale jeżeli zasypiemy pełną tonę?  O podrywanie przodu się nie boję ale czy tył ciągnika wytrzyma?
    • Przez Wojtek026
      Czy stosujecie ceramizery do oleju silnikowego w ciągnikach, jeżeli tak to w jakich, osobiście zalałem ceratec liqui molly do 1,9tdi i widzę samę zalety, w c330 mam zalany oil additiv z MOS2 z liqiu molly i są łatwiejsze starty lżej kręci, czy zalać ceratec do agrofarma?
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Dlaczego nowe silniki z euro 3 lub 4 to totalne?
      Słyszałem,że jest w nich za wczesny kąt wtrysku celem mniejszego zadymienia.
      A jakie są objawy za wczesnego kąta wtrysku?
      Ostatnio kolega bronował Ursusem C380 Perkins 4.4 litra,ciągał je na jedynce bo na dwójce brak mocy z powodu niemożności osiągnięcia obrotów 1500 czyli włączanie turbiny.
      Te same brony ciągała sześćdziesiątka na 4 z efektem zadymy na całą wieś.
      Nowe C380 robią z silnikiem 2,9litra przecież to ma tyle siły co MF 255.
      Ogólnie te nowe silniki dużo palą mało robią i mocy nie mają to co to za normy euro skoro spali dwa razy więcej niż starszy silnik.
      Ktoś coś wie  jak odmulić te nowe silniki?
    • Przez lajkzxc
      Witam. Panowie jak to jest z pneumatyką w ładowarkach? Aby użyć jej do hamulców w przyczepie.   Chodzi mi o to żeby można nią było w miarę bezpiecznie prrzeciągnąć przyczepę np z nawozem na pole.   
    • Przez lukasx21
      Witam
      Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie temat dodatkowej działalności poza rolniczej, usługi koparko ładowarką, na razie jest to tylko w fazie pomysłu ale mam pytanie do osób które mają jakieś doświadczenie w tym temacie, jak jest z taką działalnością czy dużo jest formalności związanych z rozpoczęciem takiej działalności?, ile trzeba wyłożyć $$ żeby kupić jakiś sensowny sprzęt bo ceny są dosyć zróżnicowane, powiedzmy te 25-30 tys kupi się już jakiś starszy ale sprawny sprzęt czy wyjechanego trupa którego ciągle będzie trzeba naprawiać? i czy wogóle sama koparka jest opłacalna czy trzeba mieć szerszy zakres usług żeby coś z tego było?
      pozdrawiam
×