mouser

MTZ 1025

Polecane posty

Lukasz82    3

Ja mam 82ts i jeśli chodzi o spalanie to 10l/h przy obrotach koło max tj. 1700obr/min. przekłada się to u mnie na 13-14l/ha w orce a w bronach czy agregacie 5l/ha. U sąsiada w 1025 przy takiej samej szerokości orki około 13l/ha ale on ma opony z tyłu 520/70 a ja 16,9 :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ss92    0

chciałbym wznowić temat ja mam mtz 1025.3 kupiłem go w marcu i chodził jak lalka aż do drugiego przeglądu gwarancyjnego potem już jak się rozgrzewał to nie chciał podnosić pługa 1.5 tony podkręciłem ciśnienie dwa obroty jakiś czas było dobrze i znowu nie podnosił to podkręciłem mu jeszcze jeden obrót i podnosił ale jak zmierzyłem ciśnienie zegarem to zegar się zamkną. trzeba uważać i sprawdzać jaki olej wlewają na przeglądach do ciągnika za przegląd zapłaciłem ponad 2 tyś a olej jest do d... ustawiłem ciśnienie teraz na 215 i zobaczymy co pokaże jak to nic nie da to wymieniam olej i filtr i jak to też nic nie da to pompa do wymiany. tak po za tym to jeszcze te orginalne przewody mi ciekły przed podkręceniem ciśnienia bo one mają jeden splot i przy zakuciu pękają polskie na takim ciśnieniu wytrzymują. Urwało wałek pd blokady tylnego mostu automatyczne rozłoczenie nie zadziałało i go ukręciło. Tak po za tym to nie mam do niego zastrzeżeń z uciągiem jest git pług 4 skiby oram na głębokość 35 cm to idzie 10km/h i daje sobie z tym rade dobrze a gleby mam 1 i 2 klasa. Tylko pod względem technicznym to jest porażka to w zachodnich ciągnikach skrzynia mosty to są tak prostej konstrukcji że to przeczkolak może to rozebrać i złożyć i nie będzie miał z tym problemu w MTZ jest to tak pokomplikowane w tych nowych że szok np wałek od hamulców to jest jednocześnie wałek do blokady po co taka komplikacja ten wałek wchodzi do środka i jest napędzany przez inne wałek dopiero ten awłek od tych hamulców napędza kosz satelity i odpowiada za blokadę to jest głupota taka że szok. Synchronizator jest tam taki wielki jak felga w pasacie a i tak nie działa jak powinien czasami można drążki pourywać jak biegi zmieniasz rozbierasz to wszystko a tam trybów trybików nie wiadomo co do czego. Przedni most to też nie jest rewelacja białoruski najlepszy jest karrera nie ma lepszego. Owszem jest to tanie ale tylko na jakieś 5 lat eksplatowania i tyle. A z tymi olejami to jest tak że inne marki oferują swoje oleje a to jest nie prawda że to ich olej to jest zwykły olej tylko że jest napisane że to jest z danej marki a oni dogadują się z producentem oleju i sprzedają pod swoją marką a kto za to płaci my oczywiście nie za olej tylko za markę. Najlepiej stosować oleje z najwyższej półki bo mają dłuższą zywotność i w skali pracy wychodzą taniej niż te tańsze. Uważajcie co serwis wlewa do ciągnika bo ja już się przekonałem że leją gówno a za usługe biorą dużo nawet bardzo dużo. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sfg    0

Proszę o poradę.Mam Belarus 1025.3 .Przy pracy z ładowaczem coś strzeliło i nie mam napędu na przód-przycisk elektryczny się świeci ale nie włącza napedu .Od czego proponujecie zacząć rozbieranie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Koledzy Wiecie może co to za przyciski są dźwigniach zmiany biegów w nowych 1025. Jest taki na allegro z uszkodzonym 2-gim biegiem na fotkach widać jakieś 2 przycisk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

kolego.jak kupujesz belarusa z zachodu lub finlandi to tam byly wersje co mialy zamiast reduktora polbiegi pod obciazeniem w guziku, sa tez wersje z ehr ,a klima to prawie standard ale cena jest zupelnie inna niz w polsce,dlatego nik tego nie sprowadza bo moze jedna osoba by to kupila ,choc kiedy pojezdzi sie takim traktore to juz do takiego zwyklego nie chce sie wsiadac,sprowadzam belarusy i jezdzilem roznymi co w polsce sa nie osiagalne to poprostu bajka ale jak napiszez cene 10 tys wyzsza to nik nie zadzwoni.w tym co piszesz to ogladalem go w czechach ,to jest nowy traktor ,tam jest zupelnie inna skrxynia niz w tych u nas ale czy siadl synchronizator czy cos innego to bez rozebrania nie stwierdzisz a na czesci do takiej skrzyni troche trzeba czekac z minska jak zamowisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

A jednak oni tam robią dobre maszynki. Gdyby był tylko 10 tyś droższy od zwykłego np. 1025 to warto dać tak mi się wydaje. Tylko problem z serwisem takich maszyn bo jest ich za mało.

Taki traktor na pewno był by lepszy jak wszystkie wyroby traktoro podobne z pod znaku Carraro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a ja ci powiem tak podobno skrzynia jest od 1221(130km) a silnik od 4 cylindrowego i skrzynia nie ma takiego przełorzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj