Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze powierzchnie pokrywy i tylnego mostu zostaly zwichrowane i nie przylegaja rownomiernie, albo uszczelka jakas lipna. Nastepnym razem zaloz dwie uszczelki, zloz wszystko na silikon i dokrecaj rownomiernie sruby naprzemnian po jeden i drugiej strony zaczynajac od srodkowych.

Opublikowano

chodzi o to że to jest swego rodzaju wada fabryczna, za każdą razą składałem na sylikon i tak ciekło. słyszałem o takim preparacie podobnym do sylikony o nazwie chermetyk???? słyszał ktos o tym?????

Opublikowano

Tak hermetyk jest bardzo dobry.Ja raz dałem na uszczelkę to potem jej nie mogłem oderwać ;) .Ale ciekawe czy dostaniesz to już w sklepie.Raczej udaj się do sklepu gdzie sprzedawca jest starszej daty bo Ci młodzi mogą nie wiedzieć o co chodzi.A co do Twego problemu to tak jak radził @marian3p daj 2 albo 3 i na każdą dawaj więcej silikonu.

Opublikowano

A jak zakładałeś uszczelkę to czy założyłeś nową tulejeczkę łączącą pokrywę z blokiem mostu ?????ona ma takie 2 małe oringi i jak zdejmujesz pokrywę to powinieneś i ją założyć nową bo będzie ciśnienie oleju tak ci wypychało tą uszczelkę i nawet chermetyk nie pomoze

Opublikowano

jak chcesz dobrze uszczelnić to kup mteriał na uszczelki i zrób sam uszczelkę pod podnośnik jest on w róznych wiekościach arkuszy i grubościach proponuje 0.8 mm a co do tulejki októrej pisał poprzednik to prawda jak niechcesz jej wymieniać to choć załóż nowe oringi na nią sa to 14x 2 mm. w tej chwlili wiekszośc uszczelek jest robiona z cienkiego materiału i musza być idealnie dopasowane cześci. jesli chodzi o silikon to bym nie przesadzał jego nadmiar dostaje się do oleju i zatyka filtr podnośnika a jak jest uszkodzony ten filtr do pompa go wciaga i podaje dalej a potem sa tego skutki niedziałające rozdzielacze i bożenie na cały układ hydrauliczny.starz mechanicy składają uszczelki na smar.

Opublikowano

no ja też składałem nieraz na smar a co do tej tuleki to wymieniałem za każdym razem. chyba zrobię tak jak proponuje kolega wyżej żeby kupić materiał na uszczelkę i samemu zrobić bo te orginalne są bardzo cieniutkie że szkoda gadać. najgożej jest jak ten ciągnik chodzi w pługu to jest masakra leci z niego jak z kaczora.

Opublikowano

A jeśli chodzi o ścisłość to podejrzewam ze będziesz miał skrzywioną albo pokrywę albo blok i przez to ci tak wywala uszczelki tak jak pisze kolega zastosuj uszczelnienia z Kręgielitu tylko w miarę elastycznego żeby się dobrze wyłożył

Opublikowano

Słuchajcie z każdej C-360 w tym miejscu cieknie bo zauważcie ze z przodu pokrywy sa 3 sruby a z tyłu 2 tylko po bokach i ten środek nie jest dociągniety i przez to leci olej w tym miejscu...

Opublikowano

Kolego to albo leje się jak z kaczora albo się poci ???tam masz tylko 3 opcje co do jakich można sie czepić wałek skrętny jak pisze kolega uszczelniacze na wałku podnośnika albo jak wspomniałem szybko złącze tyle co do pokrywy wystarczy uszczelka i silikon ale bez przesady i trzyma wystarczy dobrze odtłuśćić i ma być ja zakładałem 4 pokrywy i z żadną nie było problemu

Opublikowano

Ja baloty wysłodkuw o masie 1150 kg woziłem do domu , i przud lekko podrywało, ostatnio big bada pszenicy o masie 1000 kg podnosiliśmy masztem, o wadze jakieś 300 kg, i miałem dwie rury do przod i palete, na której siedziałem, mam 65 kg ( schudłem ostatnio sporo :P ) i siedziałem jakieś 2,5 metra pred maską :D. Gdybym zeszedł, albo spadł, to C-360 leżała by na ziemi na big bagu :D:D

Opublikowano

Dokładnie wszystko zależy od przedniego obciążenia ja swoją jezdziłem broną talerzową X4x7o masie 720kg i szło bo musiało :P ale jak tylne koła równo w bruzde wpadły to nie szło wyjechać z podniesioną bo cały przód w górę szedł a po uprawieniu około 40arów nie było mowy żeby ją do domu podniesioną doprowadzić bo olej był tak rzadki i gorący ze podnosiło tylko około 20cm od ziemi ale tak jak pisze kolega nie ma co przeciążać podnośnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v