Skocz do zawartości

marian3p

Members
  • Zawartość

    337
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

16 Good

O marian3p

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 23.07.1990

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    podlasie

Ostatnio na profilu byli

8668 wyświetleń profilu
  1. To nic dziwnego że i z błotników nie działa bo to jednak błąd grupy pierwszej. Błąd ten oznacza problem z przełącznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach. Czyli albo coś nie tak jest w samych przyciskach, w okablowaniu prowadzącym do nich, lub w panelu sterującym-są tam rezystory i zasilanie tych przycisków.
  2. Podnośnik działa przy obsłudze z błotników? Zapewne tak, nie działa tylko z panelu. Wskazywał by na to błąd grupy drugiej. Sprawdź i podaj tutaj dokładnie jaki jest wskazywany błąd przez kontrolkę, powinny to być dwie cyfry. Czyli przykładowo miga 2 razy (pierwsza cyfra) chwila przerwy mignie kilka razy (druga cyfra), dłuższa przerwa i wyświetla kolejny błąd lub ten sam jeśli jest tylko jeden.
  3. Tak, to jest ten czujnik położenia ramion.
  4. Jeśli pokazuje się błąd z grupy pierwszej, to podnośnik w ogóle się nie uruchomi. W przypadku błędów z grupy drugiej, podnośnikiem można sterować z błotników, ale nie da się odblokować panelu.
  5. Standardowo, po każdym odpaleniu należy odblokować podnośnik. Wystarczy przełącznik podnoszenia/opuszczania ustawić na neutral, a następie na podnoszenie.
  6. mf 3070

    Skrzynka już wyczyszczona, można pisać.
  7. mf 3070

    Dokładnie na początek sprawdzić zasilanie, w tym czy dociera sygnał z alternatora. Następnie czy połączenie z czujnikiem pozycji jest w porządku i czy sam czujnik jest sprawny,
  8. Kontrolka opuszczania świeci się przy próbie opuszczenia? Prawdopodobnie suwak się przycina.
  9. Link do pobrania procedury kalibracji do MF6400 dyna6 :https://megawrzuta.pl/download/46928dbd22b18e5bf2760f70e8117317.html  Po angielsku, można w translatorze przetłumaczyć w razie potrzeby.   Za pomocą komputera owszem można skalibrować półbiegi a dokładniej zmiany czasu przełączania.
  10. Procedurę kalibracji do serii 6400 mogę jutro wstawić. Natomiast w serii 6100 (rewers bez pozycji neutralnej) nie ma możliwości kalibracji. Jedyna kalibracja to ustawienie czujnika położenia przesuwki, ale to nie ma wpływu na szarpanie i nie ma potrzeby tego robić jeśli nic tam nie było ruszane.
  11. Jeśli na panelu nie zapalają się żadne diody to nie dochodzi zasilanie, może być problem z kostką która podaje napięcie na EHR (często śniedzieją tam styki). Jeśli z błotników działa, a nie można odblokować to może być problem z czujnikiem położenia, lub z panelem sterującym. Czy dioda diagnostyki (!) świeci się ciągłym światłem czy miga?
  12. Może być kilka przyczyn. Problem z zasilaniem, nie dociera sygnał z alternatora, problem z panelem/sterownikiem, albo właśnie z czujnikiem położenia. Należy sprawdzić czy kostka czujnika jest dobrze podłączona, ewentualnie przeczyścić i sprawdzić za pomocą multimetru opór pomiędzy pinami czujnika. Jeśli czujnik jest faktycznie uszkodzony, można go naprawić. Sam czujnik znajduje się z prawej strony pokrywy tylnego mostu, pod ramieniem podnośnika. Wychodzi z niego przewód z wtyczką 3pinową.
  13. MB Trac 1500

    Jego pieniądze, jego sprawa. Ogólnie człowiek z pasją bo oprócz tego mercedesa, posiada dwa zabytkowe samochody mercedesa, również odnowione i w idealnym stanie.   Przełącznik spokojnie wytrzyma, nie jest jakiś tandetny. Można oczywiście zamontować go podłokietniku, jeśli ktoś by sobie tego życzył, ale w tym przypadku wszystko miało być w panelu. A co do ciągnika, to naprawdę solidna i pomysłowa konstrukcja, Dla przykładu można całą kabinę obrócić o 180° i jechać "tyłem do przodu".
  14. MB Trac 1500 kokpit

    Widok z wnętrza kabiny.
×