marian3p

Members
  • Ilość treści

    377
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

23 Excellent

O marian3p

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 23.07.1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    podlasie

Ostatnio na profilu byli

12878 wyświetleń profilu
  1. Jaki ciągnik dokładnie? Mogę ogarnąć.
  2. Sterownik silnika, a właściwie elektroniczny regulator obrotów. Zawsze możesz wysłać do mnie na sprawdzenie czy sprawny i ewentualną naprawę.
  3. Innych maszyn w tym też pras także się zdarza. Choć czasem jest trudniej bo do np. pras zwykle nie idzie zdobyć schematów instalacji, ale jak do tej pory każdy przypadek udało się ogarnąć.
  4. Tak można podesłać do samego sprawdzenia. Podpinam sterownik tak jak w ciągniku i testuję wszystkie funkcje.
  5. Najpierw testuję sterownik i sprawdzam co dokładnie uszkodzone i to naprawiam. A jeśli inne układy wskazują, że w niedługim czasie również mogą ulec uszkodzeniu po wcześniej konsultacji z właścicielem mogę również wymienić aby był spokój ze sterownikiem na dłuższy czas.
  6. Włączasz półbieg A i sprawdzasz czy ma zasilanie dolny elektrozawór. Jeśli nie sprawdzasz kostki i kable idące do sterownika. Jeśli jest w porządku to uszkodzony jest sam sterownik- do naprawy.
  7. Na skrzyni z prawej strony, najbliżej silnika. Od dynasiftu są dwa, a zasilania nie ma ten u dołu.
  8. Brak zasilania jednego z elektrozaworów dynashift. Problem w kablach/wtyczkach na drodze sterownik-elektrozawór, albo uszkodzony sterownik.
  9. Sterownik dałoby się zapewne naprawić jak coś. Ale wychodzi, że w gnieździe wentylatora brak jest dwóch pinów, prawdopodobnie się wyłamały. Bo wtyczka powinna być 5-pinowa.
  10. Jeśli po przełączeniu na podnoszenie, podnosi do ustalonej wysokości, to problem jest w panelu sterującym.
  11. Co do naprawy, to wytarcia nie regeneruję(nie ma to wtedy sensu, a i nie koniecznie będzie działał prawidłowo po takim zabiegu). Jeśli jest tak mocno zużyty lepiej zakupić nowy. Naprawiany jest pod względem elektronicznym. Koszt to do 300zł, zależy od uszkodzeń. A jeśli chodzi o sprawdzenie. Na początek należy sprawdzić zasilanie czujników. W tym celu odpiąć wtyczkę czujnika i sprawdzić zasilanie od strony wiązki. Między skrajnymi pianami(1-masa, 3-zasilanie) napięcie powinno wynosić 9,5V. Jeśli tak jest podłączyć czujnik i zmierzyć napięcie na środkowym pinie. Przy nie obciążonym sworzniu napięcie powinno być równe połowie napięcia zasilania, czyli w tym przypadku ok. 4,75V. Jeśli znacząco się różni, lub zmienia swoją wartość to czujnik jest uszkodzony.
  12. Na przykład ja naprawiam, koszt mniejszy niż kupno nowego. Trudno abym opisywał cały proces bo bez odpowiedniej wiedzy i tak niewiele się zdziała.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj