Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to tak, dzisaj przyprowadziłem od mechanika c-360, wstawił nową pompe od zetora, mam tura i żeby chodził to musi być dzwignia od hydrauliki zaciągnięta do góry, ja mam zrobione na drut. W turze mam siłowniki jednostronnego działania i w rozdzielaczu jest zamiast przewodu wkręcona sruba http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a49e5d77b8f2fadc.html i gdy opuszczam to wyje pompa, bo przecież ta śruba blokuje przepływ oleju, mechanik mówił że wtedy pompa wytrzyma tylko 2/3 tygodnie :D To gdybym to zmostkował z powrotem to by było wtedy dobrze ?? ;[

Opublikowano

Wał podnośnika można uszczelnić bez zdejmowania podnośnika wymieniając oringi po obu stronach, które znajdują się bezpośrednio pod ramionami podnośnika (oczywiście ramiona należy zdjąć). Do uszczelnienia wałka skrętnego trzeba by zdjąć cały plecak by dostać się do śrubeczki bez odkręcenia której nie wyjmie się rury wałka skrętnego z oringami (są tam cztery oringi). Możliwym sposobem na uszczelnienie wałka skrętnego bez zdejmowania plecaka jest dołożenie dodatkowego oringa pod lewą tuleję dociskową wałka skrętnego (patrząc do przodu ciągnika, odkręcając te dwie śrubki trzymające wałek skrętny). Wtedy wszystko bardziej się dociśnie i powinno być lepiej. Powodzenia.

Opublikowano

Jeśli masz to ze wszystkimi maszynami to pewnie oring na tłoku ci się przekręcił, ja też to mam, i niech zgadnę: gdy ci się olej zagrzeje to jak ujmiesz troszkę gazu to jest znowu na ziemi ?

Opublikowano

Moze nie na ziemi ale opada i sie podnosi tak faluje starsznie ;/

A teraz mokro w polu szybko nie podniose i siedze juz nerwicy dostaje

Ale z tym stukaniem to mi sie wydaje ze pompa cos szwankuje i tak sie pytam bo na jesieni trzeba to ruszyc ale to znowu koszta ehhh ;/

Opublikowano

Witam. Ostatnio wymieniałem na nowy rozdzielacz i pompę hydrauliczną. Podnośnik śmiga elegancko ale opuszcza i gdy opuści do pewnego stopnia to sam podnosi do tej wysokości co był przed opuszczeniem. Nie wiem dlaczego tak się dzieje. Nie ma dociążenia, bo sprawdzałem w orce. Nie wiem również jak powinna być dźwignia zmiany systemu ustawiona, bo dzieją się różne rzeczy :D Raz podniesie na samą gorę i jeszcze wyżej chciałby podnosić aż już tłok przepuszcza , bo się maksymalnie w górę uniosło. Tak się dzieje jak wajchę się przesunie na maxa na S. I w orce jak miałem na S to pulsował strasznie i był wyżej jak normalnie powinien być. A na P jest w miarę spokojnie ale również nie ma dociążania. Na S i na P jak wajchę się przesunie na dociążanie to on podnosi do góry.

Opublikowano

a twoim zdaniem na czym polega dociążanie jak przestawisz dzwignię na max do przodu to on zacznie unosić podnośnik i to jest właśnie dociążanie zawór jest cały czas na niższym ciśnieniu i on nie uniesie maszyny tylko spowoduje dociśniecie kół tylkych czyli dociażenie co do drgania na S to normalne te drgania to nic innego jak samoregulacja podnośnika da się to wyregulować w pewnym zakresie wykręcasz korek z tyłu podnośnika obok mocowania cięgła górnego i tam jest śruba regulacyjna eguluje się w zakresie dwóch pełnych obrotów natomiast nie wiem czemu nie wyłącza ci pompy tak jakby krzywka nie odcinała przy pełnym podniesieniu napewno niezgiołeś niczego przy montarzu?

Opublikowano

a ja pierwsze słyszę żeby 360tka miała regulację mieszaną tylko zetory ją miały teoretycznie 360tka też ale trzeba jakoś blokować dzwignię wpozycji środkowej bo sama nie trzyma a dociążanie jest nawet pisze na tej tabliczce jak juest nie zamalowana na samym jej dole

Opublikowano

Czyli np jak orzesz i nie chce ci pług wejść w ziemie to dociśniesz go podnośnikiem do ziemi? To jest właśnie dociażanie.Dla przykładu ciagnik Jumz taką możliwość posiada i pracując z maszyną zawieszaną można ciągnik podnieść tak ,że koła nie będą dotykały ziemi poprzez siłownik podnośnika. Jest pseudo dociązanie ale jest ono tylko na regulacji pozycyjnej i w przednim skrajnym położeniu i działa tylko podczas pracy z maszynami zawieszanymi.

Opublikowano

nie tu nie o to chodzi jak pracujesz maszynami z kołami kopiującymi które same urzymają głębokość peray to wtedy przestawiasz dzwignię na max do przodu i podnośnik zaczyna unosić maszynę oczywiście nie podniesie ci jej do góry bo pracuje na zmniejszonym ciśnieniu ale spowoduje to dociśnięcie kuł ciągnika o całą wagę maszyny i to w 360tce nazywa się dociążanie osi napędowej

Opublikowano

To jest dociążenie kół ciągnika a nie wciskanie maszyny w ziemię. Są dwa tryby pracy: siłowy do pracy np. z pługiem bez kółka oporowego wtedy głębokość ustala się na dzwigni podnośnika. Teoretycznie powinien sam opuszczać i podnosić w zależności od oporu maszyny w ziemi i pozycyjna na której przeważnie się pracuje. Przy regulacji pozycyjnej jest dociążenie ciągnika maszyną dając dzwignię do przodu i regulując jego siłę małą dżwignią pod fotelem od szybkości reakcji ale nie w każdym ciągniku ona jest. Luczyk nie zdziwię się jak masz coś pochżanione z dzwigniami w podnośniku. Rolki nie prowadzą się po półksiężycach na przykład i wtedy dzieją się cuda. Jak podnośnik pulsuje to gdzieś masz ubytek oleju między rozdzielaczem a siłownikiem. To tyle.

Opublikowano

Seweryn mądrze gada :) Nooo uszczelniacze pewnie są zjechane :) Na zgaszonym pług idzie w dół jak kotwica w wodę :D A ja zawsze byłem pewien że dociążanie wpycha mi pług w ziemie a nie koła :) A co z tą mieszaną?? Bo na środku często zdarzało mi się mieć wajchę ale to tylko wtedy co przed naprawą miałem sfiksowany rozdzielacz. A podnośnik pulsuje tylko na S i mi pług wychodzi z ziemi i zatrzymuje się ciut lemieszem w ziemi. A może ktoś wytłumaczyć co się powinno dziać DOKŁADNIE na S na dociążaniu, opuszczaniu i podnoszeniu, i na P na dociążaniu, opuszczaniu i podnoszeniu?

Opublikowano

Cytat z ksiązki "Naprawa Ursusa C-360": Przy regulacji pozycyjnej dzwignię wyboru systemu regulacji należy ustawić na P.Dzwignia obwodu wewnętrznego może zajmować 4 położenia.1; położenie transportowe dzwignia w tylnim skrajnym położeniu; 2 -położenie regulacji, kazdemu położeniu dzwigni odpowiada określone położenie ramion podnośnika; 3-położenie opuszczenia umożliwia używanie narzędzi, których koła podporowe kopiują teren;4-położenie dociązania, dzwignia w skrajnym przednim położeniu, pod wpływem ciężaru narzędzia zostaje zwiększona przyczepność kół ciągnika. Przy regulacji S dzwignię wyboru systemu regulacji ustawić na S. Głębokość pracy narzędzia zmienia się automatycznie zależnie od oporu gleby.Impulsy przekazywane są za pomocą łącznika centralnego. Regulację siłowosuje się przy pracy z narzędziami bez koła podporowego osiągając większa przyczepność ciągnika o cały cięzar narzędzia i wartośc siły składowej, wynikajacej z pracy marzędzia"

Opublikowano

Dzięki Grzesiu pomogłeś mi bardzo :D Rozwiązało top wiele moich zagadek :) Ale to i tak nie zmienia faktu, że jak mam dźwignie na P lub na S i dźwignię obw. wew. na dociążanie to np. pług wychodzi z ziemi na samą górę a powinien w niej zostać a tylko trochę się unieść zwiększając przyczepność kół :) A ta dźwignia wyboru systemu to ona powinna się ruszać tylko między kreską S a kreską P? Bo ona mi wychodzi jeszcze het za S i też dzieją się cuda ;/

Opublikowano

To są znaki orientacyjne. W zależności od tego jakie są części i jak jest ten bajzel zurzyty zatrzymywać się będzie w różnej pozycji. Pod fotelem powinna być jeszcze jedna dzwignia od szybkości reakcji na której ustawia się siłę dociążenia ale nie każda 60-ka ją posiada. Poza tym dociążenie w 60-ce to porażka. Lepiej balansować podnoszeniem. Dociążenie o wiele lepsze posiada 30-ka.

http://zapodaj.net/27b67cb566b8.jpg.html

Opublikowano

WITAM WSZYSTKICH. mam pytanie w mojej C360-ce nie podnosi mi podnośnik na niezależnym wałku, tylko na zależnym, to troche denerwuje bo musze za kazdym razem zmieniać polożenie dzwigni np. przy kosiarce B) nie wiecie jaka może być tego przyczyna???

Opublikowano

Wiem ,że się narażam na warna i pewnie bedzie przekierowanie ,ale pilnie potrzebuje stary popsuty rozdzielacz hydrauliki do c-360 (wystarczy ,że nie będzie pordzewiały -prosze o kontakt na gg -dobrze zapace

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v