Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam . Czy ktoś ma jakiś sposób  na wymianę przewodu od pompy podnośnika do rozdzielacza? 

 

Witam . Czy ktoś ma jakiś sposób  na wymianę przewodu od pompy podnośnika do rozdzielacza? 

post-167495-0-82867400-1482253264_thumb.jpg

Edytowane przez pawelus
Opublikowano

Witam, mam taki problem: w ciągniku c-360 podnośnik po podniesieniu, np kosiarki rotacyjnej wytwarza drgania, coś jakby delikatnie opuści i za sekundę podnosi, nie potrafię tego bardziej obrazowo opisać. Przy szybszych obrotach ciągnika podnośnik po automatycznym opuszczeniu aż wyrywa w górę, rzucając ciągnikiem. Chcę dodać, ze podnośnik nie ma problemu z podnoszeniem nawet ciężkiej maszyny. Cały rozdzielacz wraz z cylindrem wymieniłem dwa lata temu.

Proszę bardzo o jakąś radę.

Opublikowano

W jakiej pozycji ustawić dźwignię rury zębatej jestem w trakcie reanimacji podnośnika?Dodam że nie używam regulacji siłowej.Zastanawiam się czy na środku będzie ok?

I drugie pytanie kupiłem pierścienie niebieskie u Mizara allegro niebieskie okrutnie twarde są ledwo wdusiłem na tłok do cylindra jeszcze ciężej było zapakować będzie to dobrze działać ? Bo coś mi się zdaje że ramiona bez obciążenia same nie będą opadać stosował już ktoś te pierścienie?

Opublikowano

Będzie dobrze. U mnie też po wymianie same nie chciały opadać. Po pierwszej robocie wszystko się "dotarło" i już normalnie opadają bez obciążania.

Opublikowano (edytowane)

A wie ktoś może co to za przyczyna że kiper się "zawiesza" po każdym urzyciu podnośnika. Niby wszytko ok kipruje opuszcza z obu gniazd ale wystarczy lekko ruszyć dzwignie podnośniaka i stop kiper martwy żeby znów ożył trzeba depnąć zdrowo w gaz i dźwignię kipru parę razy góra dół i dopiero rusza i jest ok.Rozdzielacz po regeneracji dziś poskładałem dekiel do kupy i robiłem test, podnośnik ok tylko z tym kiprem takie cuda.Może coś tam się dotrze z czasem ? oby.

 

Już ok przeszło mu w trakcie kolejnej próby teraz działa prawidłowo.

Edytowane przez Piotr778
Opublikowano

Witam.Mam pytanie odnośnie regulacji siłowej w ursusie c4011. Ogólnie podnośnik działa może nie najszybciej ale podnosi i trzyma. Nie moge tylko ustawic regulacji siłowej podczas orki pług nie chce się zagłębiać.Moje pytanie dotyczy tego czy tą śrubą z tyłu pod korkiem w korpusie podnośnika da się jakoś wyregulować czułość i działanie regulacji siłowej tzn jak ona przebiega gdy się wkręca/wykręca ten wkręt regulacyjny?

 

Opublikowano

Przy regulacji siłowej w prawidłowo złożonym podnośniku cały układ drążka skrętnego i dźwigni które sterują rozdzielaczem jest nieaktywny. Regulacja nic ci nie da. 

Jeśli bez maszyny podnośnik opada na sam dół to pług nie wchodzi ci w ziemię z innego powodu niż sam podnośnik. Najprędzej tępe lemiesze, źle ustawiony pług.

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli tylko podczas siłowej nie zagłębia być może pomyliłeś ją z pozycyjną w której wypłacanie czy nie zagłębianie jest jak najbardziej prawdopodobne gdy dźwignię podnośnika ustawisz w pozycji dociążanie

Edytowane przez Piotr778
Opublikowano

witam

w czasie jazdy podnośnik opada c-360 przy włączonej pompie ale jak się dżwignią ruszy dół- góra podnośnik podniesie do swojego stanu i cała operacja się powtarza co może być uszkodzone czekam na propozycje


jak mogę sprawdzić rozdzielacz c-360

Opublikowano

Szukałem tak sobie i szukałem i nie znalazłem nic co by mnie zainteresowało w 100% (pominąłem parę stron no ale nie jestem w stanie tego wszystkiego przeczytać jak podnośnik mi potrzebny). Mój problem polega na tym że w Ursusie C-355M jest problem z tym że nie chce się podnośnik podnosić co najwyżej się podniesie ale ciągnik musi chodzić na wolnych obrotach to się po odczekaniu 5 minut podnosi, ale tylko gdy dźwignia jest do końca ustawiona jeżeli w połowie to nie ma szans żeby kiedykolwiek się podniósł wcześniej był problem też z tym że nawet mnie samego nie chciał podnieść to wziąłem i wymieniłem pierścienie i teraz ciężar podnosi no ale wciąż długo... Czy może to być rozdzielacz?

Opublikowano

Witam chwile mnie nie bylo dopiero odczytałem odpowiedzi odnośnie mojego posta ale sprecyzuje że chodzi mi o to że pług na regulacji siłowej się wypłyca  mimo tego ze dam dźwignie podnoszenia do spodu a gdy przełącze regulacje na pozycyjna ramiona opadną niżej i jest ok.Nie chodzi o to ze sam plug nie może się zagłębić tylko podnośnik się wypłyca i 1 pług się unosi i dlatego chcialem się dowiedzieć czy można to jakoś wyregulować czułość tego układu dociążania i dodam jeszcze ze następuje to łagodnie a gdy orałem c360-3p sąsiada to siłowa bardzo fajnie mu chodziła i czuc było tylko takie drgnięcie podnośnika jak miał za ciężko ale pługi można było puścić głeboko i nic się nie działo

Opublikowano

nie wiem czy mam racje ale jak masz ustawioną pozycję tej krótkiej wajchy metalowej? bo ja mam  ustawione ją całkiem do siebie (nie wiem jaką literką było to oznaczone) i wtedy wajchę podnośnika całkiem do dołu no niestety momentami miał ciągnik ciężko ale dawał radę. Ale jeżeli się mylę to proszę aby mnie poprawić bo być może i ja czegoś się nauczę ;)

Opublikowano

Ja mam c4011 więc ma jeszcze regulacje mieszaną ale najbardziej chodzi mi o siłową gdyż pług nie może się zagłębić tylko się unosi po przełączeniu na pozycyjną opada. Tak jakby przy małym oporze regulacja go już unosiła i nie pozwala opaść na większą głębokość pomimo dźwigni podnoszenia na maksa do przodu.

 

Opublikowano

Witam, a co jest zepsute jak na jednym wyjściu hydraulicznym w c 360 działa mi wywrot i na tym samym pracuje tur a zaś drugie wyjście mimo podczepienia węża dławi mi silnik i słychac jak włącza się ten zawór przeciążeniowy. Dodam że odrywając dwa dni temu zamarznięte bele ze sterty coś mi strzeliło w tylnim moście tylko nie wiem czy w plecaku czy pod spodem przy pompie i od tej pory to jedno wyjście nie działa ale na nim wówczas tur nie pracował, czy to rozdzielacz? 3 lata temu założyłem po regeneracji.

Opublikowano

A ja mam następujący problem.

Kupiłem cały plecak po regeneracji, założyłem pompę Waryński 39l/min i zawór bezpieczeństwa 17.5Mpa. Zalałem skrzynie nowym olejem (Agrol). Po uruchomieniu podnoszenie działa OK, podnosi szybko, dużo szybciej niż na starej pompie ale jak dam dźwignie na opuszczanie to opuści dopiero jak stanę lub nacisnę na ramiona.

Dzisiaj podłączyłem TURa, odpowietrzyłem siłowniki (tur 3 sekcyjny, główne siłowniki jednostronnego działania) i jest podobnie jak z podnośnikiem, tzn podnosi szybko bez problemu ale jak chce opuścić to baedzo wolno opada ładowacz, żeby szybciej opadł to muszę na niego naciśnąć. Ale  jak przestawię wajchę hydrauliki na to położenie, w którym sama się blokuje (wolny spływ?) to opada dużo szybciej.

 

Jeszcze dodam, że ten plecak to mam jakiś dziwny, tzn czytałem, że w 40stka miała 3 sposoby działania podnośnika tj Pozycyjna, Mieszana i Siłowa i do tego pod siedzeniem dodatkową dźwignie do regulacji szybkości reakcji. W 60tce natomiast tylko 2 sposoby, tj Pozycyjna i Siłowa i pod siedzeniem nie było już tej wajchy od szybkości reakcji. Ja natomiast mam jakąś hybrydę tj mam regulację jak w 40stce Pozycyjna Mieszana Siłowa ale pod siedzeniem nie mam tej wajchy od szybkości reakcji :D spotkał się ktoś z takim czymś?

Opublikowano

Podnośnik po regeneracji tak się przez pewien czas zachowuje. Wszystko jest spasowane i dlatego sam nie opada. Czasami po remoncie podnośnika trzeba mu mocno pomóc opaść bo nawet stawanie na nim nie robi wrażenia.

Opublikowano

O podnosnik to się tak zbytnio nie martwię bo pewnie macie rację i się dotrze. Tylko martwi mnie dlaczego tak się dzieje z Turem. na starych gratach chodził dobrze tzn opuszczał dużo szybciej niż teraz. :/ jak przestawie wajche na ten wolny spływ to opada elegancko a na normalnej pozycji do pracy tj na maksa w dół to podnosi elegancko ale strasznie długo opada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v