Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Też jestem ciekaw , ale pewno to i to . A może ktoś ma jakiś inny sposób na pozbycie się luzów .

Opublikowano

Myślałem nad takim rozwiązaniem , ale boję że później pęknie obok spawu .

Opublikowano

 Faktycznie . Muszę pogadać z kimś kto potrafi lepiej spawać niż Ja i tak zrobić .

Opublikowano

Jeśli są luzy na ramionach podnośnika to wystarczy je wymienić czy wał podnośnika też?

o jaki Ci luz chodzi ramienia na wieloklinie wału plecaka jeśli tak to wystarczy spróbować tylko ramiona a potem wał 

bo jeśli nie ma luzu na wieloklinie to trzeba dołożyć dystanse na wale i zmienić oringi 

 

 

 

Z tego co słyszałem inni rozcinają nad jabłkiem sciskają i zaspawują

Tak tego się nie robi są specyjalne pierścienie do regeneracji http://www.farmexpert.pl/pierscien_waski_kuli_lacznika__produkt1469.aspx i kule 

starey pierścień się ze szlifowuje wyciąga kule 

zakładna nową kulę wstawia pierścień i wspawuje się go 

nic nie rozcinam ani nie ściskamy

Opublikowano

Traktor 11 chodzi mi o luz ramion podnośnika na wieloklinie a nie o luz wału znajdującego się w plecaku. Zastanawiam się czy wieloklin nie jest rozbity na wskutek luzu ramion.

Opublikowano

To raczej trzeba już wał i ramiona można by pierwsze ramiona założyć nowe do starego wału ale to znowu stary wieloklin na wale a nowe ramiona to i tak rozwali je 

tu chyba nie da się zoszczędzić

Opublikowano

O kurczę też nie zrozumiałem  myślałem że chodzi o te jabłka bo ciągnik jak trochę popracował kilka dobrych tyś motogodzin to są z reguły wybite.

 

@traktor11 Wielkie dzięki zainteresowałeś mnie bardzo sposobem,fakt sam uważałem  że te rozwiązanie co napisałem  jest partackie ale żaden inny nie przyszedł do głowy.Pytanie ode mnie musze koniecznie ten pierścień zeszlifować Nie idzie kątówka  ładnie obciąć? I czy po usunięciu tego pierścienia kula (jabłko) na pewno wyjdzie?

Opublikowano (edytowane)

Do ramion plecaka niestety nie. Ale możesz zabrać ramiona, wlecieć do sklepu, założyć na wał i ocenić czy coś się zmieniło. Choc uważam że po wymianie  tylko jednego w krótkim czasie dorobi się znów luzów.A  osobiście tym luzem bym się nie przejmował. 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Byś się nie przejmował , ale weź np.  ładnie podnieś rozłożoną rotacyjną .

Opublikowano

 No ale fajno jest , jak wszystko jest tip top . Zastanawiałem się nad jakimś tanim rozwiązaniem tego luzu , ale na nic mądrego nie wpadłem i też tak śmigam już kilka lat ...

Opublikowano

No tak to racja. W 60-ce to jeszcze te luzy takie wielkie nie są zobaczył byś w wychasianym mtz-cie! Jesli uniesiesz końcówkę ramion do skasowania luzu do góry i pójdzie 100 mm to uwierz że nie jest to dużo.

Opublikowano

A dało by radę przewiercić ramiona i wałek na przelot i wstawić śrubę ? Czy głupi pomysł bo wałek zahartowany ? B)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v