Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok, Jutro podjadę i kupię nowy cylinder i zobaczymy

 

Ze sterowaniem rozdzielacza jest różnie czasem lekko ruszę wajchą i podniesie trochę,  a czasem potrzebuję przestawić wajchę o 2-3cm żeby  w ogóle ruszył

Opublikowano (edytowane)

@asharot. Dzięki o taka odp. mi chodziło sprobuje i zobaczę co to będzie. A i jeszcze jedno, wieszaki prawy i lewy jak mają być skrecone na maksa czy rozkrecone ? :)

Edytowane przez MalyRolnik18
Opublikowano

Panowie mam jeszcze takie pytanko: czy w C 360 na regulacji siłowej i regulacji pozycyjnej podnosi tak samo wysoko? bowiem wracajac do mojego kłopotu, wymieniłem tłok i uszczelki i teraz na siłowej podnośi wspaniale (tak wysoko nigdy nie podnosił) natomiast na pozycyjnej niezbyt to działa dalej. Więc nie wiem czy to tak ma byc? czy na pozycyjnej jest niżej faktycznie?

Opublikowano

Witam mam problem z podnośnikiem w 60-ce podczas podnoszenia big bagów pompa przestała działać słychać w skrzyni dziwięk tak jak by zębatki się nie zazębiały do końca tak jak się zmienia bieg z 4 na 5 taki zgrzyt lecz na pompie zależnej działa bez problemu nie wiem co robić co to może być za przyczyna dzięki wielkie za pomoc i pozdrawiam

Opublikowano

Czy wałek niezależny działa normalnie a zgrzyt jest słyszany z tyłu? Jeśli tak to poszła zębatka od niezależnego napędu pompy na talerzu. Jeśli wom niezależny nie działa to poleciała tarcza czy nity na drugim stopniu. 

Opublikowano

Witam Szanowne Grono.

Po zakończeniu orki jesiennej podnośnik zaczął dziwnie się zachowywać. Z wielkim trudem udało się przywieźć kiszonkę na wycinarce - podnośnik miał problem podnieść wycinak (czy to na małych czy zwiększonych obrotach). Wyjścia hydrauliczne w porządku - tur działa.
Plecak zdjęty, nie widać żeby coś się wypięło, złamało itp. Przyjechał Wujek wyjął zawór od rozdzielacza. Jeden oring lekko zużyty. Wymienione oringi tegoż zaworu.
Wszystko złożone, podnośnik nadal nie działa... 2 raz plecak w górę... Nic niepokojącego nie zauważyliśmy. Wymieniliśmy przy okazji wszystkie oringi w rozdzielaczu, uszczelniacze na tłoku (dorobiony rowek na 3 uszczelniacz), 1 rolkę ponieważ była zatarta, zawór bezpieczeństwa cylindra.
Założone. Dźwignia podnośnika w górę i nic.... Po ruszeniu dźwignią od wyjść hydrulicznych, podnośnik nagle (!) ruszył i już nie chciał opaść... Zatem znów rozbiórka. 3 raz (!) Ciężko było go wyjąć, ponieważ wysunął się pierścień stalowy (!). Okazało się, że źle założyliśmy łącznik między rozdzielaczem a dźwignią kątową (tek krótki z rolką, która powinna być przy suwaku rozdzielacza; ewidentnie nasza wina). Przy okazji wymienione zostały: wahadło, wszystkie oringi obu wałów, dźwignia tulei podnośnika, półksiężyc od regulacji siłowej. Sprawdzone pod sprężarką - działa.
Podnośnik znów na ciągnik i... nadal nic.  Wyjścia hydrauliczne działają (tur działa). Z ciekawości podpięty nowo kupiony zegar pod wyjścia - pomiar na obrotach silnika 600obr/min przy zimnym oleju - 200bar (!) Wygląda na zablokowany zawór przy pompie, ale przecież nie ma to nic do rzeczy. Przy najbliższej okazji do przeczyszczenia lub wymiany.
Po tym wszystkim podpięta wycinarka, wajcha od podnośnika w górę, po 20-30s podnośnik rusza. Dźwignia w dół - podnośnik opada. Dźwignia w górę, znów po 20-30s w górę. Zestaw pod pryzmę, kukurydza wycięta, dźwignia w górę i na wolnych obrotach (600) po 20-30s uniesiona pełna wycinarka.
Zatem problem leży w szybkości podnoszenia. Pompa podaje ciśnienie większe niż powinna (pompa aluminiowa Hylmet 33l zakupiona 2 lata temu razem z zaworem ustawionym na 175bar).
Stawiam na rozdzielacz (uszkodzenie tulei bądź wytarty suwak - chociaż wyglądał w porządku). 4 raz odmontowywanie... Wiem, że lepiej byłoby wymienić cały plecak więc nie musicie mnie uświadamiać po fakcie. Macie jakieś pomysły? Za wszelkie podpowiedzi dziękuję.

Opublikowano

Zegar zakupiony na allegro, od sprawdzonego sprzedawcy (nie wiem czy mogę podawać linki zewnętrzne) za 30zł (sam zegar glicerynowy bez żadnych przyłączy).
Pompa ma nominalne ciśnienie 160bar, max 200bar. Zatem zegar pokazuje prawdę - silnik podczas pomiaru przygasa, słychać pompę, a powinien otworzyć się zawór.
Dziś ciągnik znów użyty do wycinania i po uruchomieniu, a następnie przestawieniu dźwigni w pozycję podnoszenie, wycinarka od razu została uniesiona (!) bez jakichkolwiek opóźnień... Czary...

Opublikowano

A skąd wiesz, że nie otwiera się zawór przeciążeniowy?

Gdyby się nie otworzył to byś już miał nową pompę.

Silnik przydusi pompa z zaworem otwierającym się przy 150atm.

Ciśnienie max.200atm. to nie to co Tobie się wydawało, że widzisz na manometrze.

Przy takim ciśnieniu otwiera się zawór przeciążeniowy w twoim ciągniku.

Z pompy wydusisz 250atm. zanim pęknie.

Max 200atm. to ciśnienie przy którym pompa będzie pracować chwilowo bez większego uszczerbku dla jej samej.

A to czy zegar pokazuje prawdę musisz sprawdzić porównując z innym sprawnym manometrem.

Opublikowano

A skąd wiesz, że nie otwiera się zawór przeciążeniowy?

Zawór Hylmet 175 bar zakupiony razem z pompą (o czym wcześniej pisałem). Sam się chyba nie przestawił?

 

 

A to czy zegar pokazuje prawdę musisz sprawdzić porównując z innym sprawnym manometrem.

Dlaczego zakładasz niesprawność manometru? Zegar tego samego dnia podłączony do hydrauliki Ursusa C-360 sąsiada. Wraz ze wzrostem obrotów silnika, rosło ciśnienie na wyjściach; dobiło do 120 barów przy rozgrzanym oleju. Sam sąsiad mówił, że pompa najlepsze czasy ma za sobą. U mnie przy min. obrotach silnika od razu 200 barów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v