miles3147

Ursus 4514 Instalacja Wodorowa

Polecane posty

miles3147    13

Witam . Chciałbym  zapytać jaka jest wasza opinia na temat instalacji wodorowej w Ursusie 4514 ? http://allegro.pl/hho-generator-wodoru-ursus-zetor-ciagnik-rolniczy-i5904924105.html#thumb/8   i http://allegro.pl/hho-generator-21-zestaw-bus-ciagnik-3-5l-i5904923038.html . Widzę że to jest do pojemności 3,5 L a Ursus 4514 ma 3865 cm3 . Napisałem do sprzedającego czy może to zrobić żeby była do takiej właśnie pojemności jak ma 4514. Jeśli będzie taka opcja to jakie jest wasze zdanie na temat założenia takiej właśnie instalacji ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafalk1990    1

Też się zastanawiam żeby to zamontować w case pojemność 4.4l tylko taki zestaw on jest do 7l http://allegro.pl/generator-hho-tir-bus-traktor-palnik-gazu-i5886823945.html produkuje 1.5l gazu na minute przy obciążeniu 20A. Napisał mi zeby zwrocić uwagę przy doborze, zbyt nie obciążać i jak będę brał suchy to będę przepłacał bo on może pracować do 60A a po co taki skoro zbyt będzie obciążone, to ma być dodatek do paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszPrzyby    21

Wszystko pięknie może sam zamontuje sobie na próbę w focusie.ALE jak to się ma do pracy w temperaturach poniżej zera, w końcu ciecz robocza to czysta woda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rafalk1990    1

Znalazłem coś takiego Alkohol izopropylowy to stosują lub "Na 1,5l wody 4 łyżki NaOH i do tego około 0,5l spirytusu taka mieszanka nie zamarznie do - 20stC." Ale i tak trzeba kontrolować.

 

Edytowano przez Rafalk1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    845

araby zobaczą się przestraszą .wykupia i do szuflady schowają. jak ktoś wyprubuje i zda to egzamin to zamontuje w swoich zlomach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie tylko zeby rozłożyć wodę na tlen i wodor potrzeba więcej energii elektrycznej niż pozyskamy ze spalenia tych gazów. Do tego sprawność silnika spalinowego jest dość niska i pracy (mocy pozyskamy jeszcze mniej)   tak ze to urządzenie pobierze więcej enegii niż odda ze spalania w silniku spalinowym. Jedynym plusem jest to ze wodor i tlen szybko sie spala szybciej niz mieszanka paliwowo powietrzna, więc przy podaniu wodoru i tlenu w silniku nastąpi leprze dopalanie paliwa co da  trochę mocy a co za tym idzie oszczędnosci, tylko że to znikome efekty.Kiedyś z ciekawości kupilem do samochodu taki generator ale szybko go wyrzucilem, bo  efektów nie widzialem


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz całkowitą rację. A mnie to zastanawia, że ludzie jeszcze w takie bajki wierzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    806

LPG wyjdzie troche drożej ale chyba ma to wiekszy sens z tego co czytam. Nawet tu na forum ktoś się chwalł oszczędnościami... Zresztą jeśli floty samochodowe to instalują, to może i warto się zainteresować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakby to tak rewelacyjnie działało, to w sieci można by znaleźć mnóstwo wyników testów na hamowni, a tym czasem nie ma nic takiego. Są tylko jakieś bezsensowne wyliczenia nie podające nic konkretnego.
 

Wróćmy do emulatora, jego zadaniem jest oszukanie komputera ECU w samochodzie przeznaczonym do zamontowania generatora HHO.

Oto cytat z pewnej strony. Na tym właśnie polega cała idea pracy takiego wynalazku. Dlatego nie ma to racji bytu. Natomiast w silniku ciągnika 4512 wodór teoretycznie mógłby poprawić proces spalania ON (podobnie jak LPG) dając jakiś tam wzrost mocy. Jednak cała to moc (a nawet więcej, bo ani silnik, ani alternator, ani samo urządzenie do elektrolizy nie ma 100% sprawności) zostałaby zużyta na wyprodukowanie wodoru, czyli wychodzimy ze stratami w spalaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miles3147    13

Zdjęcia


Według tych 3 posiadaczy C-360 moc wzrosła. Jak odniesiecie się do tego artykułu ze zdjęć?

Edytowano przez miles3147

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest to, co napisałem powyżej. Dzięki wodorowi nastąpiło efektywniejsze spalenie ON i stąd wzrost mocy, a nie z tych śladowych ilości wodoru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miles3147    13

Czyli ta instalacja tego ma jakiś sens czy nie ? Będzie wzrost mocy taki jak tam piszą z 52 do 60 KM ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Raczej z 52 do 53. Jak ktoś mi pokaże rzetelny wykres z hamowni to mogę przyznać rację. A tak to są tylko bajki, jak ta z orką pługiem czteroskibowym, czy trzymetrową talerzówką. Bajki, bajki, bajki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może i tak być uwzględniając sprawność instalacji wodorowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia

 

 

Według tych 3 posiadaczy C-360 moc wzrosła. Jak odniesiecie się do tego artykułu ze zdjęć?

 

Tak ze też byłem uzytkownikiem tego cuda, i w moim przypadku efektow nie widzialem.


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik50    0

witam jestem tu nowy zainteresowała mnie taka instalacja po artykule w gazecie rolniczej po zapoznaniu siś z tematem zrobiłem taką instalację do ursusa 4512 zrobiłem generator o wymiarach 20 na 20cm z 13 blach cele suche zrobiłem to na NAOH stężenie roztworu dałem takie żeby nie brało powyżej 25A bo grzeje sie alternator produkcja wodoru plus minus około 2L 

NO I kicha niema wzrostu mocy ani miniejszego spalania jedynie to na pewno to stracone pieniądze 

żadnej zmiany głosu silnika .nie wiem może za mała produkcja gazu aby palił mniej musi wzrosnąć moc a ja nic takiego nie zauwarzyłem

 

a wiem bo miałem go przy radłach na motogodzinę spalił mi 10 l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No przecież wcześniej już o tym pisałem, że to nie ma najmniejszego sensu. Niepotrzebnie traciłeś czas i pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik50    0

jeszcze poeksperymentuje nie mam nic do stracenia wezmę  podłącze dwa generatory sprobuję  z podwujna dawką wodoru

zrobiłem trzy generatory to dam mu ile zechce o wynikach poinformuje

dzwoniłem do gościa z gazety rolniczej to mi powiedział że 60tka paliła 6 a teraz pali mu 4l na motogodzine 

coś wtym jest gość był wiarygodny. dlatego nidaje mi to spokoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    158

Ja testy zacząłem.

Teraz szukam hamowi do rzetelnego sprawdzenia mocy.

 

 


Zapraszam na mój Vlog ;)

www.youtube.com/user/KulaXT/feed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.