miles3147

Ursus 4514 Instalacja Wodorowa

Polecane posty

miles3147    8

Witam . Chciałbym  zapytać jaka jest wasza opinia na temat instalacji wodorowej w Ursusie 4514 ? http://allegro.pl/hho-generator-wodoru-ursus-zetor-ciagnik-rolniczy-i5904924105.html#thumb/8   i http://allegro.pl/hho-generator-21-zestaw-bus-ciagnik-3-5l-i5904923038.html . Widzę że to jest do pojemności 3,5 L a Ursus 4514 ma 3865 cm3 . Napisałem do sprzedającego czy może to zrobić żeby była do takiej właśnie pojemności jak ma 4514. Jeśli będzie taka opcja to jakie jest wasze zdanie na temat założenia takiej właśnie instalacji ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafalk1990    1

Też się zastanawiam żeby to zamontować w case pojemność 4.4l tylko taki zestaw on jest do 7l http://allegro.pl/generator-hho-tir-bus-traktor-palnik-gazu-i5886823945.html produkuje 1.5l gazu na minute przy obciążeniu 20A. Napisał mi zeby zwrocić uwagę przy doborze, zbyt nie obciążać i jak będę brał suchy to będę przepłacał bo on może pracować do 60A a po co taki skoro zbyt będzie obciążone, to ma być dodatek do paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszPrzyby    21

Wszystko pięknie może sam zamontuje sobie na próbę w focusie.ALE jak to się ma do pracy w temperaturach poniżej zera, w końcu ciecz robocza to czysta woda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rafalk1990    1

Znalazłem coś takiego Alkohol izopropylowy to stosują lub "Na 1,5l wody 4 łyżki NaOH i do tego około 0,5l spirytusu taka mieszanka nie zamarznie do - 20stC." Ale i tak trzeba kontrolować.

 

Edytowano przez Rafalk1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    732

araby zobaczą się przestraszą .wykupia i do szuflady schowają. jak ktoś wyprubuje i zda to egzamin to zamontuje w swoich zlomach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie tylko zeby rozłożyć wodę na tlen i wodor potrzeba więcej energii elektrycznej niż pozyskamy ze spalenia tych gazów. Do tego sprawność silnika spalinowego jest dość niska i pracy (mocy pozyskamy jeszcze mniej)   tak ze to urządzenie pobierze więcej enegii niż odda ze spalania w silniku spalinowym. Jedynym plusem jest to ze wodor i tlen szybko sie spala szybciej niz mieszanka paliwowo powietrzna, więc przy podaniu wodoru i tlenu w silniku nastąpi leprze dopalanie paliwa co da  trochę mocy a co za tym idzie oszczędnosci, tylko że to znikome efekty.Kiedyś z ciekawości kupilem do samochodu taki generator ale szybko go wyrzucilem, bo  efektów nie widzialem


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz całkowitą rację. A mnie to zastanawia, że ludzie jeszcze w takie bajki wierzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    666

LPG wyjdzie troche drożej ale chyba ma to wiekszy sens z tego co czytam. Nawet tu na forum ktoś się chwalł oszczędnościami... Zresztą jeśli floty samochodowe to instalują, to może i warto się zainteresować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakby to tak rewelacyjnie działało, to w sieci można by znaleźć mnóstwo wyników testów na hamowni, a tym czasem nie ma nic takiego. Są tylko jakieś bezsensowne wyliczenia nie podające nic konkretnego.
 

Wróćmy do emulatora, jego zadaniem jest oszukanie komputera ECU w samochodzie przeznaczonym do zamontowania generatora HHO.

Oto cytat z pewnej strony. Na tym właśnie polega cała idea pracy takiego wynalazku. Dlatego nie ma to racji bytu. Natomiast w silniku ciągnika 4512 wodór teoretycznie mógłby poprawić proces spalania ON (podobnie jak LPG) dając jakiś tam wzrost mocy. Jednak cała to moc (a nawet więcej, bo ani silnik, ani alternator, ani samo urządzenie do elektrolizy nie ma 100% sprawności) zostałaby zużyta na wyprodukowanie wodoru, czyli wychodzimy ze stratami w spalaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miles3147    8

Zdjęcia


Według tych 3 posiadaczy C-360 moc wzrosła. Jak odniesiecie się do tego artykułu ze zdjęć?

Edytowano przez miles3147

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest to, co napisałem powyżej. Dzięki wodorowi nastąpiło efektywniejsze spalenie ON i stąd wzrost mocy, a nie z tych śladowych ilości wodoru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Raczej z 52 do 53. Jak ktoś mi pokaże rzetelny wykres z hamowni to mogę przyznać rację. A tak to są tylko bajki, jak ta z orką pługiem czteroskibowym, czy trzymetrową talerzówką. Bajki, bajki, bajki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może i tak być uwzględniając sprawność instalacji wodorowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia

 

 

Według tych 3 posiadaczy C-360 moc wzrosła. Jak odniesiecie się do tego artykułu ze zdjęć?

 

Tak ze też byłem uzytkownikiem tego cuda, i w moim przypadku efektow nie widzialem.


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik50    0

witam jestem tu nowy zainteresowała mnie taka instalacja po artykule w gazecie rolniczej po zapoznaniu siś z tematem zrobiłem taką instalację do ursusa 4512 zrobiłem generator o wymiarach 20 na 20cm z 13 blach cele suche zrobiłem to na NAOH stężenie roztworu dałem takie żeby nie brało powyżej 25A bo grzeje sie alternator produkcja wodoru plus minus około 2L 

NO I kicha niema wzrostu mocy ani miniejszego spalania jedynie to na pewno to stracone pieniądze 

żadnej zmiany głosu silnika .nie wiem może za mała produkcja gazu aby palił mniej musi wzrosnąć moc a ja nic takiego nie zauwarzyłem

 

a wiem bo miałem go przy radłach na motogodzinę spalił mi 10 l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No przecież wcześniej już o tym pisałem, że to nie ma najmniejszego sensu. Niepotrzebnie traciłeś czas i pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik50    0

jeszcze poeksperymentuje nie mam nic do stracenia wezmę  podłącze dwa generatory sprobuję  z podwujna dawką wodoru

zrobiłem trzy generatory to dam mu ile zechce o wynikach poinformuje

dzwoniłem do gościa z gazety rolniczej to mi powiedział że 60tka paliła 6 a teraz pali mu 4l na motogodzine 

coś wtym jest gość był wiarygodny. dlatego nidaje mi to spokoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    154

Ja testy zacząłem.

Teraz szukam hamowi do rzetelnego sprawdzenia mocy.

 

 


Zapraszam na mój Vlog ;)

www.youtube.com/user/KulaXT/feed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TheagroPiotrekLubelskie
      Witajcie ! Wymieniłem przerywacz kierunkowskazu , i gdy włączę obojętnie jakie światła to kierunki przestają mrygać , tylko tam czasem się zdarzy wyjątek ze się załączą , ale gdy wyłaczę światła kierunki działają poprawnie w czym problem ? proszę o pomoc 
    • Przez FantasticMrF
      Witam

      Mam problem z zablokowaną skrzynią w Zetorze 8045
      Lewarki zmiany biegów normalnie działają. Biegi wszystkie normalnie wchodzą, jednak nawet na luzie po puszczeniu sprzęgła silnik dostaję sporę obciążenie tak jakby zablokowały się biegi.
      Po zdjęciu pokrywy wszystko jest w porządku.
      Co może być przyczyną?
    • Przez Elijah94
      Witam, poszukuję instrukcję napraw do w/w ciągnika lub zdjęcie schematu skrzyni biegów. :) 
    • Przez gospodarz1997
      Witam. Mam Ursusa 4011 skrzynia i silnik 355. W silniku lub skrzyni tak na środku łączenia skrzyni z silnikiem słychać szum dość głośny... Jak by śrutownik haha. Po wciśnięciu sprzęgła nic się nie zmienia. Biegi chodzą elegancko nawet nie zgrzytaja. Po włączeniu pompy hydraulicznej tak samo szumi nawet bardziej. Po wyłączeniu silnika wał odbija w druga stronę tak jak powinien ale silnik staje wraz. Tak jak by się ocieral o coś i go to zahamowało. Co to może być. W silniku jest do roboty pompa i wtryski. Był dzisiaj mechanik za 3tyg go weznie na warsztat. Chciałbym wiedzieć mniej więcej na co się przygotować  czy ktoś tak miał? Mam tez Ursus 360 i s porównaniu na siedzeniu słychać silnik a w tym praktycznie tylko ten szum... 
    • Przez RafZielak
      Witam,
      PILNA sprawa. Lokalizacja: Mszczonów, powiat żyrardowski, województwo mazowieckie. Poszukuję namiarów na jakiegoś kompetentnego i czasowego mechanika, który swoim fachowym okiem "zerknąłby" do ciągnika Ursus 5714 i sprawdził z jak poważną awarią mamy do czynienia i czy warto podejmować się naprawy. Wymagane by ów specjalista prowadził działalność gospodarczą i wystawiał faktury VAT.
      Ciągnik używany jedynie zimą do odśnieżania terenów wokół magazynu (pług śnieżny + posypywarka). W dniu wczorajszym nagle przestał opuszczać tylny TUZ. Opuszcza zaledwie kilka centymetrów, a każdy ruch TUZem jest nader gwałtowny. Dodatkowo pojawił się dziwny hałas z okolic tylnego mostu i pomp.
      Z poważaniem
      Rafał Zieliński
      Kontakt telefoniczny: 602706929.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.