Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak duży przebieg to może bąk się zużył, czasem wystarczy dysze nowe wstawić. Gorzej jak ma już luz na osi.

Poza filtrem mogą robić problem takie rzeczy jak zawór przy pompie lub sama pompa.

 

Pytanie ile motogodzin temu był zrobiony remont, czy wymieniano olej na czas i czy nie był przegrzany.

Remont silnika był jakieś 10 lat temu, to motogodzin przez ten czas gdzies z 5 tyś zrobił jak nie wiecej.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

witam mam zamiar wstawić turbo do ursusa 1224 i o to moje pytanie odnośnie smarowania turbiny gdzie je podłączyć ???
 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam mam ursusa 385 i na zimnym silniku trzyma mi 3 a po rozgrzaniu 1,6 czy to nozmalne i dozwolone ?

Opublikowano

Witam mam ursusa 385 i na zimnym silniku trzyma mi 3 a po rozgrzaniu 1,6 czy to nozmalne i dozwolone ?

 

Moje 902 na zimnym ma 4 a na cieplym nie schodzi ponizej 3.  Tak jest obecnie. Ale jak zakupilem swojego URSUSa 5 lat temu to mialem jak u ciebie. 3 lata temu zrobilem remont - m.in. szlif i jest tak jak napisalem obecnie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ale czy u mnie jak na ciepłym silniku podczas orki 1,5 to można spokojnie smigać ?

Opublikowano

jak masz podczas orki 1.6 atm to na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku pewnie masz 0 . u mnie zimny na wysokich ma 6 atm, po rozgrzaniu na wysokich ma niecale 2, na wolnych 0, jeśli nie myślisz jeszcze o remoncie to pilnuj zegara od ciśnienia żeby nie schodzilo poniżej 1 atm, może to jest nieekonomiczne ale u mnie ciągnik chodzi już tak od dawna.

Opublikowano

hahaha, ale porada  :D

Niskie ciśnienie jest objawem czegoś niedobrego, a mianowicie zużycia więc zamiast usuwać skutki należało by usunąć przyczynę  :P Nie oszukujcie się, tu potrzebny jest remont bo inaczej w niedługim czasie zamiast zrobić szlif o jeden wymiar naprawczy przyjdzie zrobić od razu 2 wymiar

 

Opublikowano

A nie słyszałeś o takim czymś jak luz na bąku i rozrobione otwory dysz.W nie jednym ursusie c 340 zmieniałem bąka na puszkowe i chodziły kilaka lat.U sąsiada w c 385 i zetorze 8011 zmieniałem z 10 lat temu i pracują oba te ciągniki na areale 80 ha i śmigają.W zetorze robiłem mu 2 lata temu remont góry (głowica i tuleje tłoki korby i wymiana panewek tylko na nowe) i trzyma koło 4 na rozgrzanym a przed zmianą filtra miał max 2 ale weryfikacja bąka kwalifikowała do wymiany.Bąk jest lepszym filtrem oleju od puszkowych tylko ich dostępność.

Opublikowano

Głupoty piszesz, nie wiesz o co chodzi to się nie wypowiadaj.

 

Ja przed wymianą filtra odśrodkowego,'bąka' w 1224 miałem na wolnych 1-1,5 bara, na ciepłym, a  na obrotach max 5 bar. po wymianie na puszkowe ciśnienie na wolnych wzrosło do 2,5 minimum obr,  a max to 10 bar przekraczało, musiałem ściągać miskę i zakładać nowy nowy zawór ciśnienia, bo filtry rozwalało.

Opublikowano (edytowane)

Jak jest filtr niesprawny to zwyczajnie się to naprawia, te filtry ciągle widuję w sklepach , jeśli ma tu miejsce zużycie łożysk wału to warto zaznaczyć że one będąc z złym stanie (luz zbyt duży) będą ulegać dalszemu pogorszeniu ale już w znacznie szybszym tempie.

 

Tomek73, to ty pierdoły piszesz, ciśnienie oleju obrazuje stan układu smarowania a najczęstszą przyczyną spadku ciśnienia jest zużycie w układzie korbowym, To że podniosłeś tym sposobem ciśnienie nie znaczy że to naprawiłeś    :P

Jakbyś dał sprawny odśrodkowy filtr i ciśnienie by wzrosło to ok, Balcerek1 wskazał bardzo duży plus filtra odśrodkowego - jest lepszy dokładniejszy 

 

Edytowane przez ekwador
Opublikowano

ale ja nic nie mam do tego co sobie zakładasz, rób jak uważasz. Jak dobrze to Ty, jak źle to też Ty  :P  Jednym słowem nie znalazłeś przyczyny spadku ciśnienia w swoim ciągniku, zamaskowałeś ten objaw zakładając filtr puszkowy, choć powinno byc dobrze na odśrodkowym 

Opublikowano

Głupoty piszesz, nie wiesz o co chodzi to się nie wypowiadaj.

 

Ja przed wymianą filtra odśrodkowego,'bąka' w 1224 miałem na wolnych 1-1,5 bara, na ciepłym, a  na obrotach max 5 bar. po wymianie na puszkowe ciśnienie na wolnych wzrosło do 2,5 minimum obr,  a max to 10 bar przekraczało, musiałem ściągać miskę i zakładać nowy nowy zawór ciśnienia, bo filtry rozwalało.

Jak miałeś na bąku takie ciśnienie to po co zmieniałeś na puszkowe a co do zaworu to ktoś musiał przy nim grzebać że się nie otwierał przy 5. :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v