Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wiec tak termostatu nie ma. Głowica raczej cała jest, Juz nie wiem co to może być za przyczyna. Gdy założyłem termostat problem ustał ale znowu zaślepek na głowicy wylatuje woda <_<

 

 

Co tuleja ma z tym wspólnego? Kompresja szła by wtedy w olej <_<

Załóż nowe zaślepki do głowicy wklejając na klej może być poxipol lub distal.Nie powinno wypchnąć wody przez zaślepki tylko przez chłodnicę dolnym obiegiem.Może też być mikro pęknięcie ale sprawdzanie pod ciśnieniem też może nie pokazać.Miałem tak w bizonie w dwóch zakładach sprawdzali i nic a po rozgrzaniu dmuchała.Wymiana głowicy dopiero pomogła.Jeździłem cały sezon na tej głowicy ale w termostacie miałem rozwiercony otwór 4 mm i ciśnienie wydostawało się przez termostat ale nie wypychało wody a żeberka rano koło 1 cm były przykryte.Wklej nowe zaślepki jak nie pomoże to zrób z termostatem jak piszę.

Opublikowano (edytowane)

Jak masz silnik 4 turbo z chłodnicą olejowa z przodu to musisz założyć uszczelkę bez tych zaślepionych otworów bo jest inny obieg niż w silnikach wolno ssących które mają podwójną miskę olejową w której płyn schładza olej i do tego silnika jest ta uszczelka z zaślepionymi kanałami a jeżeli 6 to to ci nie powiem bo nie miałem do czynienia.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

adrianJD8330 napisales ze jak tuleja pęknieta to kompresja w olej idzie.jak tuleja jest peknieta to kolego kompresja na uklad chlodzenia idzie i bedzie wywalac wole badz płyn. jak sie nie ma pojecia to sie pisze ze moge sie mylic czy cos podobnego a nie obrazac sie huk wie za co .

Opublikowano

może zapytaj jakiegoś doświadczonego mechanika co to może być. wytłumacz mu co się dzieje i bez rozbierania może będzie wiedział jaka jest przyczyna bo tak to można zgadywać, niedługo sezon i trzeba żeby Ciągniczek był sprawny więc nie czekaj tylko zagadaj z mechanikiem i będzie najlepiej ;)

Opublikowano

A jak zmieniałeś uszczelkę to był ślad że jest napalona.Widać to gołym okiem jak uszczelka puści to jest czarna w punkcie co puści i nawet się rozdwoi.Jak była czysta to powinieneś się kogoś poradzić co robić nawet tutaj i to raczej może być głowica.Zawoź do sprawdzenia do puki jest czas na takie roboty i jak będzie dobra to może być wygięta co powinno się planować i porobić zawory do porządku.

Opublikowano

Mechanik powiedział że może być zawalona chłodnica w środku kamieniem bo pompa wywala wode do chłodnicy a ona nie chce na dół zejśc i sie wylewa nie ma dobrego obiegu i sie zaczyna gotowac? Może takie cóś być tylko z skąd te bąbelki? <_<

Opublikowano

u mnie kiedyś w Ursusie C-360 była podobna sytuacja. kamieniem zawalona chłodnica, wystarczyło pół godziny roboty i prawie woda się gotowała i nadmiarem uciekała. wymieniłem chłodnice i od razu inaczej pracuje. ;) do 1212 chłodnica to koszt prawie 450zł ale jeśli jest zawalona kamieniem to itak musisz wymienić. A zagadką pozostają te bąbelki...

Opublikowano (edytowane)

ty weź jak najszybciej kup drugi zegar (albo podłacz się pod silnik manometrem jak masz), zeby sie nie okazało, że to coś w silniku sie uszkodziło i jeżdżąc bez ciśnienia przyprawiasz sie o poważne kłopoty.

Edytowane przez nunu85
Opublikowano

ciśnienie ostatnio było wpozadku, dopiero dziś zegar przestal dzialac, ale trzeba będzie go kupic, bo ciągnik u mnie kilka dni jest, i tak naprawdę w ciężkiej robocie nie był sprawdzany, a wtedy to roznie może byc

. w lekkij robocie trzymal cisniee, zimny 7, po ok godzinr jazdy 5

Opublikowano

"bo ciągnik u mnie kilka dni jest"

 

to tym bardziej nie jeździj póki nie założysz nowego zegara.

To jest bardzo dziwne, ze zepsuł sie akurat parę dni po zakupie.

Opublikowano

Pasuje zegar od ciśnienia w uładzie pneumatycznym ( drugi od prawej ). Filtr przy silniku masz typu "bąk " czy wymiennne dwa ? Jeśli bąk to sprzedający mógł go jakoś pozaślepiać ( celowo ). Sam go kupowałeś, czy miałeś jakiegoś fachowca przy oględzinach ?

Opublikowano

ojciec niby wzial kuzyna co zna się na rzeczy, ale on po za obejrzeniem ciągnika wizualnie i posłuchaniem silnika nic nie sprawdzil, stwierdził ze ciągnik ma swoje lata i usterki ma prawo mieć. nawet biegow by nie sprawdzil zebym mu nie powiedzal, trochę tym ciągnikiem pojezdzielm, i jak na razie nie zauwazylem ubytkow oleju, podobno u wlasciciela od wymiany do wymiany nic nie dolewane, biegi wszystkie sa , nie wyrzuca, lekko wchodzą, silnik równo pracuje, nie kopci, tur działa, podnosink także, podobno był nowy zakładany w tamtym roku, z zegarow dzialal tylko ten od ciśnienia, nie wiem jaki jest filtr przy silniku i jak to sprawdzić, nie miałem nigdy wcześniej do czynienia z takim ciągnikiem, do dnia dzisiejszego z wad to zauwazylem te odgłosy przy sprzęgle, slychac w kabinie pod podloga z prawej strony, patrzeć od z spodu wygląda jak by w okolicy lozyska oporowego. druga sprawa to problem z wylaczeniem napedu, ale na ten temat już wyjaśniony, zolw zajac nie działa, ale to było wiadome odraz przy kupnie, chociaż przez tel facet powiedział ze działa, na miejscu okazało się ze jednak nie działa, ale guzik z nim, u mnie ten ciągnik ma być do ugniatania pryzm i do tura, wiec bez zolw zajac się obejdzie.

 

mam 6 tys zl odlozone na ewentualny remont, na razie testuje ciągnik, z czasem wyjdzie co go boli i pojedzie na warsztat jak będzie potrzeba , zanim sezon się zacznie.

Opublikowano (edytowane)

Często w tych ciągnikach niedomagające wzmacniacze momentu ( żół/zając) były " naprawiane", (blokowane) poprzez zaspawanie . Ma to pewien wpływ na skrzynie biegów . Miałem tak u siebie, spawy puściły i całość się zaczeła telepać . Jak to naprawiać ? Są tutaj tematy na forum np. http://www.agrofoto....-momentu-u-912/

Wszystko już chyba było opisane , trzeba szukać i czytać . Polecam też, zaopatrz się w katałog części i instrukcję napraw, przydadzą się . Powodzenia.

Edytowane przez fezoi
Opublikowano

pod innym postem użytkownicy obstawiali na uszkodzone lozysko oporowe, dodam ze te telepanie jest słyszalne po puszczeniu sprzegla i na bardzo niskich obrotach, na wyższych praca silnika zakluca slyszalnosc, przy kupnie facet trzymal go na nieco wyższych obrotach i nie dalo się tego tak wychwycić, zresztą dobry mechanik by wychwycil i na wyzszych

 

jaki może być koszt doprowadzenia tego do pozadku? części plus robota?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v