Polecane posty

wawaan    0

Witam. 

Od niedawna jestem wlascicelem ciagnika MF 4245 A. 

Niestety miga kontrolka dwa trybka obok siebie i nie wiem za co sa odpowiedzialne. Czy ktos moze wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Pisałem o tej kontrolce w temacie obok o chłodzeniu 4255. Masz w tym ciągniku rewers elektrohydrauliczny. A migająca czerwona kontrolka z dwoma trybikami podaje kod błędu rewersu. Przerwy między mignięciami są różne. Najpierw dłuższe potem krótsze. Musisz to policzyć. Jak dobrze policzysz to ci napiszę co to jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kizak    135

   Poszukaj instrukcji w internecie,wpisuj w różnych językach ,najpierw znajdziesz płatne :wacko: ,ale się nie poddawaj.W ten sposób mam kilka katalogów części za free :rolleyes: ,widywałem również instrukcje ale to tak przy okazji.Do fiata 780 dt zajęło mi 2-3 godziny ,po francusku profesjonalny z poprawkami jakby z jakiegoś serwisu :blink:  :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wawaan    0

No mam staz juz dosc dlugi w wyszukiwaniu, ale kompletu kodow nie znalazlem. Wyswietla kod 4 i 5 moze to byc zarowno 45 jak i 54, Do tylu jedzie bez pszeszkod ale do przodu ruszy i pojedzie 45 sekund, potem juz nawet do tylu nie. Na jakims fofum chyba tym o 4255 ktos tez mial taki kod ze zamienione przewody do elektrozaworu, ale raczej nie mozna zamienic bo wtyczki sie nieda obrocic. Wypiolem wtyczke  z elektrozaworu kolo akumulatora, ale nic sie nie zmienilo. Kod 45 lub 54 co znacza?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Oznacza właśnie to co napisałeś. Wg instrukcji obsługi kod 4 - 5 długa przerwa 4 błyski krótka przerwa 5 błysków oznacza zamienione przewody zaworu magnetycznego, włącznika ciśnieniowego.

Zapis z instrukcji warsztatowej

kod 4 - 5 wrong clutch pack switch operates when proportional valve operated

cause - proportional valve or clutch presure switches swapped 
external component failed - clutch switches
drive state and corrective action - tractor does not drive rectify fault warning led off  tractor drives normally
Możesz sobie przetłumaczyć w tłumaczu google. Przepisałem z warsztatówki. Tłumaczenia nie będą płynne bo to suchy techniczny opis.
Rozumiem, że masz na myśli akumulator hydrauliczny przy lewym tylnym kole. Ale do obsługi rewersu masz dwa zawory na górze skrzyni widoczne po zdjęciu podłogi kabiny. Po prawej stronie skrzyni pod kabiną (być może u ciebie tam jest akumulator elektryczny) Jest zawór odpowiedzialny za chłodzenie sprzęgła.
Opis, zamienione przewody zaworu magnetycznego nie musi oznaczać, że ktoś pozamieniał wtyczki. Może być uszkodzony elektrozawór itd. Kody na zwarcie z - i + są inne. Więc zwarcie można wykluczyć. Ale kot wie.
 
Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wawaan    0

Racja myslalem o aku elektrycznym, i  tym elektrozaworze.   Teraz wiem do czego jest.

Dziekuje, i napisze co bylo.

Pozatym kupilem ksiazke servisowa w postaci pdf ale niema w niej tej skrzyni.

Edytowano przez wawaan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Sprawdź elektrozawory pod kabiną. Czy dochodzi prąd, czy elektrozawory działają. Przy elektrozaworach masz 4 gniazda diagnostyczne do pomiaru ciśnienia systemu rewersu i półbiegu. Jak by co mogę podać procedurę sprawdzenia rewersu przód tył. Musisz mieć zegar pomiarowy do 35 bar i stosowne końcówki, aby tam się wpiąć.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wawaan    0

Okazalo sie ze jakies mile zwirzatko przegryzlo kable od czujnika cisnienia jednego z tych ktore znajduja sie przy elektrozaworach rewersu. Czyli instrukcja tez ma swoje niescislosci, bo mowila wlasnie o cewkach, traktor zaczal jezdzic ale po jakims czasie wyswoetla  kod  71, Co to?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Uszkodzony włącznik zakresu przekładni. Czujnik położenia skrzyni H,M,L znajduje się po lewej stronie skrzyni biegów między skrzynią a zbiornikiem paliwa. Na wysokości modułu z którego wychodzi wał napędowy. Po prawej stronie skrzyni na tej wysokości masz mechanizm zmiany biegów. Dostęp do niego po zdjęciu podłogi kabiny. Ale raczej tylko wzrokowy  Jeśli będziesz chciał coś przy nim zrobić bez wyjęcia baku raczej nie dasz rady. Ja miałem taki błąd po myciu. Myślałem, że to awaria ale błąd i problem wysechł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wawaan    0

Dokladnie tak bylo tez umylem gore skrzyni, i wystapil ten blad, Kiedy wyschlo blad zniknal i teraz jest dobrze. Dziekuje bardzo za zainteresowanie i pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turas20    8

Panowie w moim 6255 mruga kontroli z wykrzyknikiem jak liczyłem to mruga 25razy robi przerwę i od nowa 25razy.Od czego może być to mruganie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fiona    0

Mam również problem z migajaca kontrolka w Massey Ferguson 4235 kontrolka z jednym przekreślonym trybikiem miga i niewiem co jest grane może ktos wie???

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ddaarreekk    0
Dnia 4.09.2015 o 15:17, wawaan napisał:

Okazalo sie ze jakies mile zwirzatko przegryzlo kable od czujnika cisnienia jednego z tych ktore znajduja sie przy elektrozaworach rewersu. Czyli instrukcja tez ma swoje niescislosci, bo mowila wlasnie o cewkach, traktor zaczal jezdzic ale po jakims czasie wyswoetla  kod  71, Co to?

 

witam mam podobny problem, czy moglbys wytlumaczyc mi w ktorym miejscu znajduja sie czujniki cisnienia na elektrozaworach? mi mf 6270 nie wybiera kierunku jazdy sprawdzalem czujniki i nic to  nie dalo w koncu okazalo sie ze prad nie dociera do elektrozaworow od rewersu, co moze byc przyczyna? pomozcie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
    • Przez Marmar
      Witam 
      Mam pytanie wie ktoś od czego jest ta kontrolka w zts 18345

    • Przez Tomekaszczyk
      Witam pacjent landini vision 100 z 2010 roku ehr czasem nie działa jest martwy nie podnosi i nie opuszcza miga dioda 5x i potem 1x i tak cały czas kod błędu 51 lub 15 niewiem jak to czytać, są takie dni ze działa bez problemu,ktos coś pomoże,moze nr telefonu to zadzwonie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.