Polecane posty

Rider    2

Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.

Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 

Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić

Monitor na słupku nie działa

Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.

Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.

Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.

Wersja komputera - Autotronic II

Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?

 

Edytowano przez Rider

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    399
Sterownik miał problem zablokowanego wałka. Jest jakaś procedura kasowania tego wskazania. System startuje wałkiem stopniowo i gdy nie uda mu się ruszyć daje taki sygnał. Z tego co opisałeś przewiduję problem z instalacją ale najpierw odłącz czujnik i zobacz czy ruszy z kopyta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    399
Tyyy masz prawdopodobnie brak zasilania na wiązce od panelu. Przycisk wzmacniacza/multiplikatora działa niezależnie od Autotronica. Generalnie autotronic nie pozwala na uruchamianie ciągnika z zapiętym wałkiem ale tu raczej chodzi o instalację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rider    2

Dzięki za poradę, faktycznie problem z zasilaniem, a dokładnie przepalony bezpiecznik w skrzynce w kabinie.  Sprawdzałem bezpieczniki nad aku a o tych nie pomyślałem.

Przy okazji informuję, że Autotronic 2 w moim 3070 jest taki sam jak w serii 6100. W instrukcji napraw 6100 (dostępna za free w sieci) jest dokładna procedura sprawdzania funkcji za pomocą miernika i żarówki, lub testera MF. 

Autotronic 2.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.