Polecane posty

Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    734

Dealer "zapomniał" dać, potem sprzedaje na allegro... Mi nie zapomniał na szczęście i dostałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

Ja dostałem klucz trójkąt wyróżniający trójkąt ostrzegawczy gaśnica druga końcówka wom i łańcuszki do haków cmb zapomniałem dodać o łączniki centralnym

Edytowano przez mariusz27

zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

U mnie zapomniał o gaśnicy myślałem że się zdarza ale jednak tyle zdarzeń to już podpada :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

Ja dostałem klucz trójkąt wyróżniający trójkąt ostrzegawczy gaśnica druga końcówka wom i łańcuszki do haków cmb

 

Również dostałem cały ten zestaw.

Trafiliśmy na uczciwego dealera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5357

oprócz tej końcówki wom też wszystko dostałem, cięgło głórne też


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxi93    2

Witam . mam proxime 90 i tez ciagle mam problem z dpf kupilem zamiennik i teraz chciałbym odłaczyc komputer od niego poniewaz ciagnik jest na gwarancji i teraz jak odłacze ta wtyczke z białym kablem od komputera to czy wystarczy ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    5

Witam . mam proxime 90 i tez ciagle mam problem z dpf kupilem zamiennik i teraz chciałbym odłaczyc komputer od niego poniewaz ciagnik jest na gwarancji i teraz jak odłacze ta wtyczke z białym kablem od komputera to czy wystarczy ?

dzwoń do serwisu niech ci wyczyszczą komputera to nie odłączaj jak jest na gwarancji bo ja stracisz poczekaj aż gwarancja się skończy i w tedy sobie go odłącz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piasekmoto    0

taki pytanie co sądzicie o przednim tuzie do proxima 90? Bo różnica w cenie między max obciaznikami z przodu a tuzem to 3tys netto. Jak sądzicie lepszy wybór? Obciaznik to samemu zrobię. Ktoś użytkuje jakie różnicę? bo obawiam się żeby nie przeciązyc maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Tuz dobra sprawa. Ja żałuję że nie mam bo tuz idzie wykorzystać do czegoś a jak nawet nic nie będziesz robił to przecież obciążnik zakładasz i kiedyś się w końcu przyda. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxi93    2

Powiedzcie mi tylko tak szczerze czy wasz proximy biora olej? ja mam 300 mth i około 3,5l dolałem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Mam dwie to obie biorą ale jedna prawie wcale a robi więcej a do drugiej po całym dniu orki ubyło oleju na miarce jak się zobaczy ale mówią że i tak mało dolewam serwisanci :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

W mojej proximie nic nie ubywa oleju, a robi wszystkie główne prace na gospodarstwie no i z ładowaczem czołowym też pracuje. A jakie macie proximy z DPF czy bez?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    734

Ponoć ma prawo brać. Moja nie bierze. Nie dolewam wcale oleju pomiędzy przeglądami. Trochę to dziwne, bo albo wszystkie powinny brać olej, albo zadna, a przynajmniej w małej ilości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

Ja co prawda ma 120Power ale proxa to proxa moja jest głównym koniem i na samym początku olej brała masakrycznie przez okres dotarcia poszło prawie.20 litrów to chyba nie mało ale po dotarciu od przeglądu do przeglądu nawet gram nie ubywa więc to chyba nic aż takiego dziwnego ma już 780mt
Ja co prawda ma 120Power ale proxa to proxa moja jest głównym koniem i na samym początku olej brała masakrycznie przez okres dotarcia poszło prawie.20 litrów to chyba nie mało ale po dotarciu od przeglądu do przeglądu nawet gram nie ubywa więc to chyba nic aż takiego dziwnego ma już 780mt


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piasekmoto    0

troszkę to zastanawiające - taka klasa ciągników jak Zetor i takie odbiory oleju... przecież nowy Rusek jest mniej apetyczny;) 
a tak poważnie to przyznam racje "Zyła" - jesli ma brać to każda, a jeśli nieliczne to muszą być niedopracowane. A może to faktycznie wpływ DPFu? Jestem w fazie wyboru i powiem wam, ze dylemat jest. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Ale każdy mówi że przestanie brać. No i ja też sądzę że to ma wpływ DPF bo czemu ten bez DPF nie bierze aż tak tylko śladowe ilości. Teraz mam wywalony DPF to zobaczymy co to będzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj