Polecane posty

Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

a ciekawe ile będzie kosztowala proxima 90 plus i jakie sa roznice miedzy zwykla

 

Co do cen to się nie wypowiem.

Ale różnice techniczne są takie że masz skrzynie 16/16 z 2półbiegami, mokre sprzęgło WOM. Masz mozliwośc dołożenia panelu EHR(polecam, funkcja amortyzacji oszczedzi ci ciągnik podczas transportu), większy zbiornik paliwa o 26l, nieco większa masa i długośc oraz większy rozstaw osi o 2cm(czyli powinien byc nieco stabilniejszy od zwykłej).


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apacz13    5

Na wiosnę rozmawiałem z sąsiadem ,który użytkuje proxime power 90 od roku (wcześniej zetora szóstkę ). Zapytałem jak się sprawuje i czy jest zadowolony z zakupu .Tylko machną ręką i powiedział ,że to nie za jakość zetora co kiedyś . Awarie to zatarta pompa paliwa i panewka złapała na wale . Stwierdził ,że boi się kiedy skończy się gwarancja . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Nowy zetor niema żadnego polotu w porównaniu do starego 7211 kabina zrobiona z marnego materiału badziewiaste błotniki z miękkiego plastiku. Wolna skrzynia biegów 40 na godzinę przy max obrotach a jak nie ciśniesz do oporu to jedzie jak ślimak wlecze się 32. Paliwożerne niesamowicie czy orzesz czy przewracasz siano pali to samo.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gospodarhz    12

Ja mam obciążniki , po 4 sztuki , dodatkowo na przednim tuzie przy orce wisi 500 kg i przyjemnie sie jeździ tak dociazonym ciągnikiem. W moim przypadku były potrzebne gdyz przy orce po zielonkach ,poplonach po ziemiakach , było bardzo ślisko. Obecnie nie ma żadnego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

Ja tam zawsze jestem zdania że jak traktor ma być do ciężkiej roboty to dociążony być musi, bez tylnych obciążników pewnie lipa będzie bo lekki traktor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

czerwona felga w nowych, srebrna w starszych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

A Unia nie robi już tych lekkich zestawów uprawowo-siewnych które Famarol kiedyś miał w ofercie?

U nas przez kilka lat Zetor 5340 ciągał taki 3metrowy zanim większe ciągniki się nie pojawiły.

Chodzi mi o takie coś: http://olx.pl/oferta/agregat-uprawowo-siewny-firmy-famarol-CID757-IDeItIp.html#f4f581b254

Tylko z tyłu u nas jest wał lekki rurkowy.

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj