Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem. W Renault 90-34 brakuje mocy, belowałem belownicą metal fach stałokomorową (120X120) i po 20 zrobionych belach zauważyłem że traktorowi braakuje mocy. Przyjechali ,, mechanicy" od których go kupiłem i podciągneli linkę gazu, teraz ma więcej mocy ale po 10 belach wskaźnik temperatury wszedł na czerwone pole a oni mówią że tak musi być. Jak sprawdzić czy się grzeje bez pomocy tego miernika?

Opublikowano

Coś nie możliwego żeby po podciągnięciu linki gazu ciągnik dostał więcej mocy, to że podciągneli linkę to tylko podnieśli Ci lekko obroty a nie dodali mocy i z tego powodu nie powinien się grzać. A że czujesz spadek mocy to tak jak kolega wyżej pisze może już filtr paliwa być zabity a może nawet filt powietrza powodować takie objawy. 

Opublikowano

na odległość to możemy tysiąc powodów wymyśleć

na początek katuj gościa od którego kupiłeś, skoro raz przysłał "mechaników" to i kolejny raz przyjadą 

 

wywal filtr powietrza i odpal, zobaczysz czy inaczej pracuje,

reszta jak pisali już wyżej, dmuchanie chłodnicy, jeśli nie pomorze płukanie, może nawet wymiana termostatu, wymień też paliwowy

 

dymi jakoś intensywnie, jeśli tak na jaki kolor i czy tylko pod obciążeniem czy również na pusto ?

Opublikowano

po pierwsze sprawdz to z tą wodą czy nie dostaja sie spaliny do wody to bardzo ważne przy twoich obiawach jak nie wiesz jak to zaproś mechanika od osobówek który ma odpowiedni przyżąd  albo kup sobie sam to kosztuje grosze przy twojej awarji .

Opublikowano
Dnia 2.08.2015 o 18:20, tedek2 napisał:

Czy ktoś ma jakiś pomysł.

Co prawda minęło już trochę lat, ale mam podobne objawy w moim Renault 781.4 . Brak mocy i płyn wywala. Chłodnicy niby nie trzeba dmuchać. Lekko przykapca na siwo. Ktoś jakiś pomysł co pierwsze patrzeć?

Opublikowano (edytowane)

Kurde. Kiedyś mi się zrobiło mleko i rzeczywiście była do wymiany uszczelka. Teraz dzieję się to tylko podczas ciężkich prac. Lekkie nic się nie dzieje. Dobra. Tak czy siak trzeba zrzucać głowicę. Dzięki za odp.

Edytowane przez bartekac7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez rolnikus21
      Witam. Chciałbym już pryskać na grzyba ponieważ widzę jego oznaki w pszenżycie lecz temperatury są różne nocami około 5 stopni albo mniej a w dzień ponad 15.
      Mam zamiar pryskać tiltem turbo a nie chciałbym wyrzucić pieniędzy w błoto. 
      A na ulotkach od srodków nie pisze jaka musi być minalna temperatura do wykonywania zabiegu i przez jaki czas musi się utrzymać ta temperatura.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v