HUBERT7711

zetor 7540 blokuje i stuka przedni most

Polecane posty

HUBERT7711    0

Witam przy moim ciągniku zaczęło blokować przedni most a przy tym strasznie puka rozebrałem zwrotnice oraz mechanizm różnicowy i wszystko jest ok wiec jaka może być przyczyna ? 


Dodam ze przy wyłączonym napędzie jest dobrze problem powstaje gdy załączę napęd i skręcam 


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki912    0

Witam, Czy w tym Zetorze w przednim moście jest zastosowany mechanizm różnicowy ze zwiększonym tarciem ? Jeśli tak jest to być może wyrobiły się tarczki i zamiast prześlizgwać się  po sobie to zacinają się przeskakują powodując strzelanie, pukanie i zjawisko podobne do blokowania się mostu.

Pasowało by to do tego co piszesz, że przy skręcaniu i włączonym napędzie stuka i puka ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

aral fluid typowy olej do mostu z taką blokadą albo inny, ale carrao wypuszcza swój jeden a ci co mają ich mosty podpisują swoimi nazwami, u zetora to aral fluid a jaki u nnych nie wiem, ale klasa lepkości bodaj 80w90 wymień olej to zrobisz najszybciej i zobaczysz co się będzie działo:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HUBERT7711    0

W tym moście jest mechanizm z mechaniczną blokadą która założyłem  nową....1800 zł i nic to nie dało.... zwrotnice są ok krzyżaki też. Zastanawia mnie tylko czemu gdy włączę napęd to się dzieje. Olej myślę ze nie ma nic wspólnego bo tam żadnych tarczek nie ma...


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

 

napisz jaki most Masz : Carraro czy zetorowski ?

 

 

 

 

 

 

 

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HUBERT7711    0

Przedni most jest zetorowski i to w nim na pewno puka bo przy tym jak by ta blokada się nie rozłączała i ciężko jechać na skręconych kołach 


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ten typ tak ma. Sąsiad miał 16245 z taką blokadą i też tak było.

Ona jest załączona na stałe i przy skręcie  reaguję przeskakiwaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HUBERT7711    0

Ale mój aż blokuje i to się się zaczęło zeszłego lata dwa lata nic się nie działo... i nikt nie wie od czego to 


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareczek525    25

u mnie w 9540 było tak samo , most starego typu teraz mam zetora  5340 z mostem carraro i tego problemu nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HUBERT7711    0

Czyli zdaje się że wiele jest takich przypadków a nikt nie wie czego to przyczyna mi teraz zaczęło walić przy skęcaniu na postoju rozbieram jeszcze raz ten most i szukam do upadłego i mam nadzieje że ktoś w tym czasie mi powie o co w tym chodzi....


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HUBERT7711    0

Już to sprawdzałem na podniesionym przodzie rozłącza się jedno z kół. 


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj