emuel

władimiriec t25

Polecane posty

robert25a    0

Takie sprawy u mnie nie mogą czekać i już sprawdziłem. tadzik332 bardzo dziękuję bo wygląda że problem rozwiązałeś. Pod tą trzecią śrubę we wskaźniku podłączyłem masę, podgrzałem czujnik i wskazanie na moje oko prawidłowe. Po odłączeniu masy wskazówka idzie poza 120 stopni a czujnik miał co najwyżej 50-60 stopni.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

Otóż wracam do swojego tematu odnośnie kopcenia na niebiesko. Odkręciłem wtryski, zawiozłem do sprawdzenia i wszystko było w normie. Nie lały i były poprawnie ustawione. Więc to nie wina wtryskiwaczy. Wuj mi powiedział że to kąt wtrysku, więc męczyłem się wczoraj cały dzień i nic (ustawiane na rozrządzie przez te 2 śrubki i przez przechylanie pompy wtryskowej) i dalej takie same objawy, czyli lokomotywa. Ja już nie wiem chyba w ostateczności nowe komplety naprawcze (założony nowy tłok + pierścienie na starą, w miarę dobrą tuleje). Lecz chciałbym poznać waszą odpowiedz na ten temat bo ciągnik ma moc i został profesjonalnie polakierowany. A tylko ten objaw błękitnego dymu wciąż mnie irytuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ja stawiałem na wtryski ,jak jesteś pewien że dobre to musi spalać olej ,sam jestem ciekaw przyczyny ,władek prosta maszyna dobry mechanik powinien dojść przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

Oleju nie pali, bo co pojadę na budowę (trasa około 4 km w jedną stronę pokonywana praktycznie co sobotę) to jak odczekam 30 minut i sprawdzam na bagnecie to jest między dola a górną i tak samo jest od "remontu". Ciągnik normalnie pracuje, w wakacje sianokosy (przewracanie i grabienie na czas dotarcia), praca z ładowaczem troll, prace porządkowe i w sobotę orka zimowa ( ok. 65 arów ziemia tzw. minutowa) i myślę że po orce powinno wyjść spalanie oleju. A olej ogółem to raz dolewałem po 5mtg od remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Jak jedziesz to zawsze tobie dymi na niebiesko na małych i dużych obrotach, ,cudów nie ma w tym ciągniku ,oleju nie ubywa jak piszesz nawet jakby brał ten litr czy nawet dwa na 100 mtg to i tak dymienia nie powinno być ,jak pisałem u mnie, dałem amatorowi wtryski aby ustawił wstyd było jechać potem ,cały czas dymienie ,dałem wtryski do innego co pracował w rolniczej spółdzielni na warsztacie ,ustawił je przy mnie i inny ciągnik od razu ,po tym ustawieniu zrobił z 3 tyś mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

Z paliwem nie ma takiej możliwości że jest z olejem mieszane. Czyli co znowu wtryski odkręcać i do Elbląga teraz do innego pompiarza?  A propo mojej wczorajszej orki to miał takiego muła że na obroty nie chciał wchodzić (fakt że ziemia ciężka ale chociaż powinien grzebać a iść) dymu jakby mgła była a pług tylko 10 calowe lemiesze (takie jak w podorywkowych). Jeszcze się tak nie spotkałem żeby coś takiego było. Ja to bym z chęcią dał i pompę i wtryski do ustawienia bo z pompą było grzebane i to nie mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

Już próbowałem bez filtra i tak samo. A nawet jeśli to nawet nie leje oleju do końca znacznika w misce bo to reż na początku podejrzewałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ustaw dobrze kąt wtrysku.Jak jest znak na kole pasowym ma drgnąć paliwo na pełnym gazie jak przejdzie 1 kreska na kole (drgnąć a nie przejść pełna dawka) nawet może być po przejściu kreski  o ile jest oryginał bo na tych podróbach to tylko już nasłuch można  ustawić bo znaki są nabite jak pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

na kole pasowym mam dwa znaki (T1T2, w książce mam napisane na znak T) więc na który mam ustawić bo obecnie jest na T1. A jak ustawić kąt na pompie? Bo z tym też walczyłem i było bez zmian (chyba od silnika się opóźnia do silnika się przyśpiesza) cały czas na niebiesko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Wciskasz w króciec pusty wkład od długopisu od pierwszego gara gaz do oporu obracasz wałem korbowym żeby wkład się napełnił i znów obracasz wałem do momentu aż drgnie delikatnie paliwo i sprawdzasz znak na kole pierwszy czyli T1 czy pokrył się z wziernikiem.Jak jest przed znakiem to pompę się odsuwa górą od silnika jak nie pomoże to przestawiasz na sprzęgle pompy na rozrządzie i znów sprawdzasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

Witam po przerwie

Dziś z mnóstwa wolnego czasu zająłem się tym kątem wtrysku. Zrobiłem tak że wtrysk następuje z 2-3 cm przed t1 i chciałem odpalic ciągnik. Oczywiście odpowietrzyłem układ paliwowy. Ciągnik odpalił tylko pracuje na 1 garze ( dokładnie na tym co jest bliżej akumulatorów) po czym za chwile zgasł. przepompowałem go jeszcze raz i zapalił tak samo jak za pierwszym razem (czyli na 1 cyl) i zgasł. Dodam że ten kąt jest ustawiony na pompie a nieruszany na rozrządzie. Cały czas ma objawy zapowietrzenia a w układzie i w sekcji zero powietrza a na oba wtryski pompa daje paliwo. Przewody drożne. Co to może być?

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak dałeś na 2-3 cento przet T1  to się wcale nie dziwie.Całkiem ustawiłeś za wczesny kąt wtrysku.Przestaw go na T2 czyli sporo opóźnij i sprawdź zawór utrzymujący ciśnienie paliwa w sekcji ten króciec z tyłu co pompy z którego wraca paliwo do pompki zasilającej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

Przez te całe ustawianie zmarnowałem pół soboty i tyle samo niedzieli dopóki się nie zdenerwowałem i ustawiłem na znak nabity samodzielnie i odpala za każdym razem nawet na słabym akumulatorze. Znak nabity jest trochę przed tymi trzema oznaczeniami na trybie od rorządu ( te litery B H i chyba D) Teraz kopci mocniej na niebiesko a można powiedzieć że mocy ciutkę przybyło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arofelgi    0

Poszukuje oryginalnego licznika  motogodzin T25 Używanego ( nie nowego!!!) ma ktoś może w dobrym stanie na sprzedanie? bo już nie mam siły do tych zamienników które wg nie działają albo oszukują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Nawet jak się da to nie wiem czy warto się męczyć. Jak już przygotujesz silnik do wyjęcia to do rozpołowienia pozostaje wykręcić 6 śrub od ramy. Pozatym wydaje mi się, że nie wyjdzie o zbiornik paliwa a może nawet o samą ramę bo musi sporo przesunąć się do przodu żeby wyszedł wałek sprzęgłowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arofelgi    0

Ja też i c-330 nie ma startu z t-25, tylko ruszyć to jest trochę zgrzytu przez jednostopniowe sprzęgło blink.gif c-330 brakuje biegów biggrin.gif

Tak to jest wada t25 ze ma jednostopniowe sprzęgło ale idzie się przyzwyczaić i dla tego jest tez tani w zakupie ,ale np porównać c 330 z np wywrotka(przyczepką jednoosiowa)  i T25 to start t25 będzie lepszy bo ma lepszy moment obrotowy szybciej wchodzi na obroty tak ze są wady i zalety jeździłem c 330 i mam osobiście T25  mi było by ciężko zamienić się na c 330 ale o gustach się nie dyskutuje, w sadzie do zbioru jabłek c 330 jest idealna, ale były T30-80 gdzie miały sprzęgło 2 stopniowe(VTZ 2048,Żubron itp) i nowe Vladimirce produkowane do tej pory na Rosji.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3

Witam,jestem nowicjuszem,mam do Was pytanie -na 5,6 biegu nie wysprzęgla do końca(sprzęgło nie odbija do końca),można jechać ale jakby trochę huczało ze skrzyni ale może mi się wydaje.Z góry dziękuję za wszelkie sugestie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Coś zmieniło się na odcinku filtrów oleju silnikowego do T25? Nadal tylko bąki są dostępne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj