Skocz do zawartości

>>NOWY<< URSUS C-360 z Lublina ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Być może słyszeliście o tych nowych C-380, które Lublin miał wprowadzić na nasz rynek. Przed chwilą znalazłem na oficjalnej stronie Ursusa informację o nowym Ursusie C-360. Bezpośredni link do dokumentacji technicznej podaję poniżej. Jeżeli ktoś ma popularną 60-siątkę, to może sobie porównać dane tzw. "nominalne". Jak eksploatacja wygląda w praktyce, czas pokaże. Mnie osobiście podoba się pomysł wprowadzenia przez fabrykę zamienników dla wyeksploatowanych już, klasycznych koni pociągowych w wielu gospodarstwach/ Pozostaje jedynie kwestia jakości i ceny wyprodukowanych (tfu! - zmontowanych) w Lublinie ciągników rolniczych :)

 

http://www.ursus.com/Ciagniki-rolnicze/URSUS-SERIA-C#Ursus-C-360

 

Pozdrawiam i zapraszam do gorącej dyskusji ;)

Gość a1fe26c2
Opublikowano (edytowane)

Wygląda jak okrojony ciągnik o mocy 75-80 KM. :) Ciekawe, czy silnik będzie miał tendencje do ukręcania wału takie jak w C360-3P? Ostatecznie będzie można wpakować mocniejszy silnik i cieszyć się ciągnikiem o mocy 75KM ze słabszą pompą hydrauliczną...

Edytowane przez a1fe26c2
Opublikowano

Ogólnie jako drugi ciągnik do zadań przynieś wynieś pozamiataj jak znalazł :D Ciekawe ile będzie kosztował i kiedy wejdzie do sprzedaży bo szczerze jestem na niego chętny.

Opublikowano

tragedia czy te pacany nie moga zrobic lepszej hydrauliki,robia takie zabawki ze smiac sie chce,na jakosc bym nie liczył,a cena dla wielu bedzie nie dostepna moim zdaniem jak by te ciagniki wyszl trzy cztery lata temu to pewnie zamias  mtz na namłodego co ludzie brali pewnie by troche tych ursusow poszlo a nie wszystko zetory i nh

Opublikowano (edytowane)

Jak slaba hydralika. Jak na ciągnik o tej mocy to w sam raz. Psipczycir na ursusa a nawę nie wiecie co zachód pakuje. Ja mialem fiata co miał pompę 13 l/min 80 km i turem bralem bez zająknięcia 1.5 tony a na podnosniku miał niby 2400 kg i brak dużego wywrota 3 skiby na hydraulicznych zabezpieczeniach.późniejsze New hollandy miały ok 30 l/min ale tez ciągniku do 100 lm Do porównania jaką wydajność ma zetor?

Edytowane przez Mikruss
Opublikowano

Mnie facet od myjek wysokociśnieniowych uprzedzał żebym nie patrzył na bary tylko właśnie na wydajność pompy na minutę. Teź uważam że do ciągnika o mocy niecałych 60KM hydraulika jest OK. 3 metrowy agregat raczej nikt nią nie będzie podnosił.

Opublikowano

tragedia czy te pacany nie moga zrobic lepszej hydrauliki,robia takie zabawki ze smiac sie chce,na jakosc bym nie liczył,a cena dla wielu bedzie nie dostepna moim zdaniem jak by te ciagniki wyszl trzy cztery lata temu to pewnie zamias  mtz na namłodego co ludzie brali pewnie by troche tych ursusow poszlo a nie wszystko zetory i nh

 

na case byś tak nie gadal a ma dokładnie taką samą wydajność w litrach w ciągnikach tego pokroju

http://www.konedata.net/Traktorit/caseihFarmall65A.htm

lub nhhttp://www.konedata.net/Traktorit/NH_TD5.htm

 

Gość marekfarmer
Opublikowano

Zapowiada się ciekawie  chyba myślą  głównie o  naborach na Premie MR  bo to pewnie będą główni klienci   ale wygląda  ciekawie jak na ciągnik do rozsiewacza i opryskiwacza  jak i Tura

Opublikowano

Wydaje mi się że to indyjskie silniki, z tego co przed chwilą znalazłem :)

Największym ich importerem jest Turcja, już ładują to do jakichś ciągników ;)

Skrzynia i mosty Carraro, tak jak w Farmtrack'u (tyle że tam są jeszcze jakieś podzespoły ZF).

Suche sprzęgło - do ładowacza niekoniecznie ;)

Myślę, że ma szanse zamienić klasyczną C-360, o ile nie będzie zbytnio męczona :)

Opublikowano

Jako główny ciągnik będzie za słaba ale po rozsiewacza czy opryskiwacza, zgrabiarki czy przetrząsarki jak znalazł. Jeżeli cena będzie korzystna to będzie miała wzięcie tak jak Zetor Major... 

Gość a1fe26c2
Opublikowano

Zamiast C360 będzie idealny, parę koni więcej, większa masa - odpadnie mankament sześćdziesiątki, która ma spore uślizgi w ciężkiej ziemi. Podnośnik ma przecież dwukrotnie większy udźwig niż C360, podobnie wydajność pompy jest większa. Ciekawe jaka będzie różnica w cenie między nowym C360 a C380?

Opublikowano (edytowane)

Jak najbardziej ok, dać mokre sprzegło, elektro-hydr. rewers i git majonez ;)

Ciągnik idealny za c-360, myslę że znajdzie prace nawet w duzych gospodarstwach hodowlanych do paszowozu czy obrządków. 

 

Najbardziej mnie rozjeb*ją goimbusy jak tu https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=385524631618440&id=245428648961373 , z tekstami że to nie stara c-360. pewnie lepiej słuchać cały czas wycia i  gwizdania  <_<

Edytowane przez PolskaMocUrsus
Opublikowano

Bo najwięcej do powiedzenia w kwestii starych szrotów mają Ci, których dziadek obrabia hektar pola za stodołą i nawet korek wlewu paliwa odkręca rzadziej niż inni robią wymiany oleju w normalnie eksploatowanych ciągnikach. Ewentualnie nowy ciągnik widzieli jedynie na zdjęciach. A że kolega kolegi powiedział, że w nowych tylko elektronika, która tylko sie psuje specjalnie, to wszystko inne co jest powyżej lat 90tych to gniot ;)
Śmieszna jest ta gadka ludzi, że z każdą pierdołą trzeba serwis wzywać. Jak się nie ma minimum pojęcia, to nawet 60tki nie naprawi, tylko sąsiada woła na pomoc. Za 3P te dzieciaki pewnie by się dały zaszlachtować, a jak teraz Ursus Perkinsami stoi, to już dziadostwo ;)

Opublikowano

hahahaha @lukasz222 absolutna racja. Mnie osobiscie nowa 80tka bardzo sie podoba bo ciagniczek calkiem do rzeczy. Rewers jest, dobre podzespoly i nawet z wygladu niczego sobie. Wiadomo ze moglaby byc troche tansza, ale kaska z PROWu robi swoje

Opublikowano

Jak najbardziej ok, dać mokre sprzegło, elektro-hydr. rewers i git majonez ;)

Ciągnik idealny za c-360, myslę że znajdzie prace nawet w duzych gospodarstwach hodowlanych do paszowozu czy obrządków.

 

Najbardziej mnie rozjeb*ją goimbusy jak tu https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=385524631618440&id=245428648961373 , z tekstami że to nie stara c-360. pewnie lepiej słuchać cały czas wycia i gwizdania <_<

 

A co się dziwisz, tak jak mówi @Łukasz tamci ludzie w życiu nawet nie dotknęli nowego ciągnika, więc lecą takie teksty, że c360 z mocą +/- 55 km jest lepsza od nowego ciągnika ;) i tak na marginesie ten nowy ciągnik ze zdjęcia to był nowy c380 a nie 360 ;) ciągników nie rozróżnianiją a oceniają "rolnicy" -lepiej obrabiać 5 ha starą 360, nie słysząc własnych myśli niż posiedzieć na miękkim fotelu, posłuchać radia i bez problemu smigac z przednim napędem z podczepionym szerokim plugiem 3 skibowym ;)

Opublikowano

Taki plus nowych ursusow ze maja podwyższony standard wygody. jednak co do reszty to bym się mocno zastanowil. C 360 w moim gospodarstwie ani razu nie miała zagladane do skrzyni biegów i tylnego mostu wszystko od nowości a ma już ponad 40 lat. Ciekawe ile nowa skrzynia wytrzyma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v