fobos

magiczne dwa guziki belarusie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kleszcz    1

mój znajomy zmienił typ silnika w belarusie 820 i zmieniły mu się obroty na obrotomierzu na mniejsze, stracił moc i zaczą palić jak smok. Chciał pozmieniać bo gościu od którego kupował owy ciągnik na tych przyciskach zwiększył mu dawkę paliwa na dotarcie i później miał to zmienić po przeglądzie do którego jednak nie doszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

ustawienie tych parametrow nie ma nic wspolnego z moca ciagnika ani niczym innym. te przyciski sluza do tego aby utawic obrotomierz tak aby pokazywal zgodne dane co do obr danego silnika i predkosci ciagnika. poprostu licznik jest produkowany jeden i ten sam do wszystkich belarusow i po zaprogramowaniu u kazdego bedzie dzialal poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kleszcz    1

ze sprawdzonych źródeł dowiedziałem się że (będzie cytowane):

Przyciski służą do ustawiania wskazań prędkości w zależności od rozmiaru opon, typu skrzyni biegów i rodzaju silnika. Ten po lewej stronie jest do wybierania trybu: I- to rodzaj zazębienia (ilość zebów) II- to rodzaj silnika 243,245...itd III -to promień koła. Po wybraniu trybu prawym przyciskiem ustawiamy właściwe parametry. Ten czwarty tryb pokazuje jeszcze ilość MTH. Nie można go zmieniac.

 

i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panek    0

Mam pytanie o co chodzi z I - rodzaj zazębienia (ilość zębów). Mam 952.2 skrzynia 14/4, opony 18.4 R34 2007 rok i co ma byc wstawione w I. Kupiliśmy go używanego i jak go prowadziliśmy to km/h skakały cały czas od 56 do 69 gdzie z tabeli (tej na szybie, z prędkościami) powinien jechać około 30 km/h. Nie wiem czy trzeba go tylko dobrze zaprogramować czy jest zepsuty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panek    0

Dzięki. W najbliższym czasie sprawdze to napisze co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

A i jeszcze obwod kola to dla 18.4r34 11 to liczbe 770 musisz wpisac (w instrukcji poszukalem) zreszta ja tak mam przy 920.2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panek    0

Obwód koła wczesniej podałeś więc taki wstawiłem. Zaprogramowałem tak jak mi napisałeś i wszystko dobrze. Podczas jazdy juz nie skacze i pokazuje prawidłową prędkość. Dzięki forum to ja się tyle żeczy dowiedziałem jak bym jakąś książkę przeczytał o Belarusach i nie tylko. Wielkie dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem z ustawieniem tego zegara możecie mi pomóc

podajcie mi wszystkie cyfry jak powinny być wpisane w zegarze ciągnik jest z 2010roku belarus 820

parametry

koła 18R34 fi11

silnik D243

jak bedzie cos jeszcze potrzebne to podam to mój e-mail michal_jarzynka12@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stuart    121

Ja ustawiłem Z-23 i max promień koła dla zabawy to ciągnik rozwijał prędkość 140 km/h :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj