fobos

Members
  • Ilość treści

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O fobos

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 01.09.1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    EPD

Ostatnio na profilu byli

4285 wyświetleń profilu
  1. Mój problem z jakim sie borykam w Fendzie 311lsa polega na tym ze slizga się WOM, przyczyna tego jest rozkręcająca się śruba która reguluje napięcie spreżyn ściskających tarczki. Już kilka razy odkręcałem ta śrubę, zmieniałem na inna jednak wciąć ta śruba się luzuje i wałek znów się ślizga...tarczki zmierzone maja ok 3,6mn grubości...kupiłem również jedna nowa sprężynę by porównać czy stare się już nie wypracowały, jednak stara od nowej niczym się nie różni.
  2. Twardo szukałem szukałem...ale się juz poddałem... podepnę się nieco pod ten temat bo sprawa dotyczy wielu modeli ze stajnie z lewarkiem w emblemacie . Mój problem polega na tym ze chciałbym jak książka serwisowa przewidziała wyczyścić filtr powietrza. W posiadanym przeze mnie modelu 85.34 TX jest tak zwany mokry filtr i o ile w innych znanych mi modelach z podobnym rodzajem czyszczenia powietrza demontaż jest prosty i łatwy tak tu innego sposobu niż praktycznie pocięcie tej kasety z metalowa siatka w celu jej wydobycia nie widzę...dlatego przed rozpoczęciem ostatecznej demolki proszę o rade czy jest jeszcze jakaś inna mnmiej ofensywna metoda.
  3. Wygląda na problem z pomką, zaworek zwrotny zawiesił się lub w ogóle nie trzyma.
  4. Polecam najpierw go wymontować rozebrać na atomy, i wymienić wszystkie uszczelniacze. Koszt niewielki trochę pracy a może okazać się zbawienny
  5. Tak ja wspominałem wcześniej, 1. otwieramy komore ile nam jest potrzeba żeby mieć swobode ruchu. 2. blokujemy dzwignie z lewej strony dyszla < ta z teymi potrójnymi dzwigienkami> 3. maszerujemy do ciagnika i ta dzwignia od hydrauliki dalej probujemy otworzyć komore. Jesli nic sie nie dzieje dokladamy lekko (gazu) bo może mamy za słabą już hydraulike w ciagniku. Efekt bedzie taki; że na zegarze wzrośnie nam cisnienie a napinacze pasów powedrują w góre.
  6. dokładnie tak, ten metalowy wichajster z dwiema spreżynkami
  7. Mój problem wygląda następująco. Ma on miejsce w ciągniku fendt 311lsa. Maszyna niedawno sprowadzona z zachodu. Ma zamontowany nowy rozrusznik oraz alternator...jednak kontrolka od ładowania nie gaśnie w pełni lecz tak 50% pomimo że na zaciskach akumulatora pokazuje się napięcie 14.2V dodatkowo wraz z przekręceniem kluczyka słychać pracujący przerywacz oraz migająca kontrolka trójkąta ostrzegawczego <zapewne od świateł awaryjnych> po uruchomieniu silnika ta kontrolka gaśnie lecz przerywacz nadal pracuje. Równolegle kierunkowskazy jednak działają prawidłowo. Czy winowajcą całego problemu tej kontrolki oraz "cykania" może być przerywacz??
  8. Pierwszy wyjazd i pierwsza mała przykra niespodzianka...podpowiedzcie Panowie co może być przyczyną że cała masa słomy po przejściu przez cepy ląduje na sitach w formie sieczki zamiasta iśc górą po wytrzasaczach klawiszowych. Defekt odkryty...wstyd sie przyznać, ale nauka dla na przyszłość by robic zdjęcia jaki jest uklad pasków napedu od klawiszy albo poćwiczyć pamiec
  9. Widać może i u mnie ktoś był juz tam przedemna, choć otwory były zgodne z listwa.
  10. w 8060 jak wymienialiłem, a chyba jest to samo, miał wymiar 1290x130 [mn] to byla chyba od rekorda lub zwyklego bizona, wystarczyło tylko otwory przewiercić w fartuchu i nie bylo wiekszych problemów.
  11. Nie zauważyłeś wentylatora gdyż jest z drugiej strony chlodnicy w tym obrotowym ekranie chroniacym ja przed zanieczyszczeniami. To akurat ekran od zo-58, ale wyglada podobnie. W Nh clayson są tu zastosowane dwa paski klinowe, jeden do napedu ekranu i drugi do wentylatora. "To cóś" nie jak w bizonie tylko raczej ten jest a właściwie był protoplasta i wzorem dla bizona.
  12. Może komuś się przyda, jedyny prócz płatnych katalogów do serii 8060 znalazłem tu do 8070-8080 a i do kilku innych starszych modeli równiez jest nieco literatury. http://latorrepasquale.it/index.php/cataloghi-old
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj