PronarekP5

Opinie o Ursusach 912/914

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

 

Kolejna różnica to w 904 nie ma jednostki wyważajacej w misie, pod wałem korbowym - w 914 jest .

Nie we wszystkich jest jednostka wyważająca, w większości nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bies11kgr    5

Mam do posiadaczy ursusa 904, 914, 385a pytanie, czy polecilibyście kupno takiego modelu. Na razie do ciężkich prac wykorzystuje MTZ-a ale mam już dość bezprzerwy są z nim problemy. Chce zmienić na inny i dlatego pomyślałem o ursusie tyle, że nie mam zbytnio kogo się dowiedzieć jak w rzeczywistość sprawdza śię ursus.

no mój znajomy ma mtz 82 tylko on jest jakis dziwny bo nie przypomina w ogóle mtz ale jest z niego bardzo zadowolony pali m niej niz 60tka ma tez zetora 5211 to MTZ grabi siano motylem 5 niz zetorem bo mówi ze mniej mu spali

Edytowano przez milanreal1
orty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JAREK6    0

Z całym szacunkiem to jest nie prawda mam i mtz i c360 i wiem, że MTZ pali znacznie więcej właśnie dlatego zainwestowałem w większy sprzed do mtz-a. Dlatego o tym pisze, że gdy jak ja kupowałem mtz-a tych co śię pytałem każdy twierdził że jest to bardzo ekonomiczny traktor i nie zawodny. Co do paliwa przekonałem sie dosyć szybko jaka jest prawda, a jeśli chodzi o niezawodność pierwsze przymrozki i problemy z paleniem. Zaleta jest taka jest to w gruncie rzeczy twardy traktor i dosyć prosty w obsłudze i remoncie oczywiście jeśli wkładasz dobrej jakości części.

Edytowano przez Matey
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
urszula    0

mam pare pytań ;

1. od którego roku były 914 z grubym BIałym dachem i siwymi felgami

2. od którego roku były 914 z grubym Czeronymi dachem i siwymi felgami

3. Dlaczego niektóre 914 w 95/96 r Mają całkowicie ścięte maski a jedne tylko w połowie

4. w jakich kolorach były orginalnie malowane te stare 914 (płaski dach)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Bodaj od 93 roku były 914 z grubym czerwonym dachem , wczesniej miały dach siwy :)

 

Najstarsze 914 były w kolorze żółtym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomexus    1

Dołączam się do tematu, ma ktoś z was na sprzedaż takowego Ursusa 914, jak coś to proszę pisać.

Dzięki z góry, pozdrawiam. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

Odp 1: Jesli chodzi o biały gruby dach... to były to wersje eksportowe... i pewno to nie były oryginalne "ursusowskie" dachy... tak ja mam w swojej Finnce( patrz galeria), a jest z 85r... Z tego co mi się zdaje to chyba był siwy gruby dach, białe felg(czasami siwe)i i żółta maska, siwy korpus , to obstawiam 88/89 wchodziły pierwsze grube dachy " ursusowskie"

 

Odp2: obstawiam , że bedzie to 93/94...

 

Odp3: myslę ,że to było tylko i wyłacznie inwencja twórcza konstruktorów lub tych co skaładaja... a te ścięte maski to były bardziej na eksport kierowane a na polskie rynek te standardowe, a że to sie mieszało to to jedna szał na nasz rynek z taką lub taką... jeszcze od maska zależała od tego jaki był pulpit w kabine z zegarami, czy ten duży , czy jeszcze starego typu...

 

Odp4: starego typu , to maska i błotniki żółty(chyba kanarkowy), siwe korpusy, dach i felga na kość słoniową.

  • Like 1

"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Silnik i skrzynia były popielate :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demonoz    0

Witam jestem nowy także proszę o wyrozumiałość.

Otóż chciałem zapytać o ursusa 902 którego planuje sobie kupic. Ale nie podobaja mi sie jego felgi jak patrzyłem na inne 902 to miały inne felgi.

Tutaj jest link do ogłoszenia:

http://tablica.pl/oferta/sprzedam-ursus-902-ID17WZd.html#2b00f08c85

 

Powiedzcie czy warto? I co z tymi własnie felgami.

Jakie prawidłowe ciśnienie oleju powienien mieć?

 

Z góry dziekuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer321    5

Felgi Moze są przełożone od jakiegoś innego ursusa lub zetora a ze takie wklęsłe to możlliwe ze przez to ze poprzedni własciciel chciał go sobie poszerzyć dla stabilności . JA miałem U904 ale sprzedałem go 2lata temu poszedł za 14tyś zł a był z 82r a wyglądał tak http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/406047-ursus-904/ , http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/406055-sipma-z-5691/ , http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/406057-ursus-904/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dobre ma felgi, mógł już takie mieć w oryginale, bo 84 rocznik to przejściówka na 912. 912 takie mają, ale np 84r. miały właśnie takie też jak 902. Ma odwrócone felgi ażeby był szerszy, zawsze można je odwrócić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demonoz    0

Czyli to normalne felgi tylko odwrócone? Wiem ze w 914 miały takie felgi z otworami tylko mniej wklęsłe. A to jest rocznik 83.

Edytowano przez Demonoz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak normalne, ale odwrócone, nie tylko 914 taki mają, ale od 912 wszystkie duże z tym rozmiarem ogumienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    317

normalne z gwiazdą tylko nie widać czy 34 czy 38 cali a nie pamiętam jak te 38 są duże.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demonoz    0

Panowie to jak te felgi sa oryginalne czy nie? Jak myślicie ile warto za niego dać?

Edytowano przez Demonoz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No co Ty się tak tych felg uczepił, pisałem Ci że są dobre. Zaraz maski się uczepisz że ścięta. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego, te tarcze koła można odwracać i będzie węziej, naprawdę nie wiesz,że w tych kołach można tak zmieniać rozstaw ?

Po zdjęciu i opisie nikt nie określi Ci ceny jaką warto za niego dać. Musisz sam go wnikliwie obejrzeć i będziesz wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To są normalne felgi w takim ciągniku, może i zmienili je z 16 bo one w 16 nie wytrzymywały, a w 902 spokojnie nic się z nimi nie stanie. Można je zwężać bez problemu, a pewnie dlatego są tak raztawione bo takie ścieżki mają.

Ciśnienie na silniku na zimnym to z 5 może mieć, ale na rozgrzanym to do 1,5 spada, a nawet do 1, po założeniu innych filtrów do 3. podskakuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
może i zmienili je z 16 bo one w 16 nie wytrzymywały, a w 902 spokojnie nic się z nimi nie stanie.

 

Czego nie wytrzymywały w 16, bo nie rozumiem? jeżeli jest założone ogumienie 38" to chyba normalne że i felgi są inne. A 16, też są na 34" i nic się tam nie dzieje.

 

A w 902 nie było jeszcze scietej?

Ile za ten ciagnik byś dał?

 

Tu jest typowy 902, http://www.serwo.yoyo.pl/902.html ale te najnowsze mogły być już bardzo podobne do 912.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demonoz    0

Dobra . Dziekuje panowie za pomoc.

 

Jeszcze jedno, mam rozumiec że w 902 siedzi juz nowy typ silnika tak?

Edytowano przez Demonoz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj