Witam
Rok temu zrobiłem remont silnika , nowe tuleje, tłoki, pierścienie , szlif wału, remont głowicy (gniazda zawory prowadnice) remont pompy paliwowej,
Po odpaleniu od razu zaczął kapać olej korektora tłumika . Myślałem że pierscionki sie ułożą i będzie dobrze.
Po zrobieniu około 60 mtg nic się nie poprawiło wręcz przeciwnie przedmuchy wyglądały jak by silnik był całkowice do remontu.
Użycie oleju na 5 mtg wynosiło około 3l. Przecieki przez komin, aż pękł wał.
Po rozebraniu na dwóch tulejach były lekkie progi. boki tłoków w miarę czyste nie okopcone (czarne)
Mechanik zrobił znowu remont, ( nowy wał , nowe tuleje tłoki ((mahle)) poprzednie były czeskie komplety , jeszcze raz sprawdzenie korbowodów (((tulejek))), )
Problem jest ten sam , na wolnych obrotach olej kapie z korektora wydechu , panewki na pękniętym wale wszystkie ładne białe , uszczelka pod głowica ok, głowica na gniazdach trzyma, silnik odpala i pracuje równo nie kopci .
Czekam na wszelkie sugestie i porady .
Pozdrawiam Artur